Melez Kız -3-

504 23 0
                                    

Bölüm çok geç geldi farkındayım bu yüzden hepinizden çook özür dilerim sizleri seviyorum iyi okumalar❤️

Evime gelmiş sıkıntıdan patlama aşamasını geçmiş bulunmaktayım. Yapacak hiç mi bir şey olmaz bu ne. Evimin kapısının çalmasıyla tüm düşüncelerimden sıyrılıp kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım. Bir dakika bu rüya demi kesin yani gerçek filan değil.

Kapıda dikilmiş şaşkın bir şekilde Laraya bakıyordum "Ee beni eve almayacak mısın?" Sonunda bu sessizliği bozan Lara oldu sanki elim ayağım kenetlenmiş gibi hareket edemiyorum. Sonunda reflekslerim geri gelince hızla Lara'nın boynuna sarıldım onu gerçekten çok özledim.

Lara benim çocukluk arkadaşım ama Amcası yurt dışına gittiği için yaklaşık iki senedir görüşemiyoruz. O aslında bir insandı fakat ailesiyle birlikte deprem nedeniyle enkaz altında kaldı annesi ve babası maalesef ki öldüler aslında Lara komadaydı bu süreçte eğer bir şey yapmazsak o da ölücekti ve ben bunu göze alamazdım mecburen Laraya zehrimi bulaştırarak onu vampire çevirdim yaklaşık 5 senedir de vampir.

"Jessy dur sakin ol öldüreceksin beni" "Tamam tamam bıraktım ama çok özlemişim ne yapayım" deyip yine boynuna atlayınca kıkırdadı. En sonunda içeri davet edebildim.

..................................

"Ne sen ciddi misin?" Sevinç çığlıklarım bütün evi inletti ama olsun bilin bakalım neden? Çünkü Larayla beraber bu evde kalacağız ve o da benim olduğum okula gelecek başka ne isteyebilirim ki? "Jessy sakin ol kulaklarım biliyorsun ki gayet güzel duyuyor ve senin yüzünden artık sağarlar" Bu dediğine gülerken gözüm saate takıldı gerçekten çok geç olmuş malum yarın okul var uyumamız lazım dimi. Laraya boş odalardan birini verip içini büyü gücüyle dekore ettim. Ayy doğru ya ben size söylemeyi unuttum babam aynı zamanda bir büyücü olduğu için ben de bu sayede hem büyücü hem kırt hem vampir melezi olmuş oluyorum.

Büyü özelliğimi çok kullanmadığım için fazla aklıma gelmiyor. "Yaa Jessy bu oda çok güzel olduu teşekkür ederim." Laranın yanağından küçük bir makas alıp "Ben yattım bebitom iyi uykular" deiyp odadan çıktım uyusam iyi olacak çünkü gerçekten bınu istiyorum.

..................................

"Hadi ama Jessy kalk geç kalcaz" "Oof Lara gelir gelmez ne bu ya bu gidişle kovcam seni evimden" Dediğim şeye Lara kırkırdarken bir yandanda kafama yastık attı. Bir dakika ya o bana yastık mı attı hem de ben uyurken en sevdiğim aktivite içindeyken.

Ona bittin kızım sen bakışlarını yollarken konuştum. "Lara" "hhıı" " kaç lara" dememle bildiğin ışınlandı ama melez iç güdülerim sayesinde iki dakikada yakaladım. Aferin banaa.

"Sen kim köpek beni boğmaya teşebbüs ediyorsun." "Tamam patron sen kazandın sorry bu ilk ve sondu" "Aferin sana vampir şey hızlı öğreniyorsun" dediğime ikimizde gülerken kapı çaldı kimdi ki şimdi bu?

"Aaa James hoşgeldin bizde birazdan çıkacaktık" James dik dik bana baktı sebep? "Biz derken Jessy" hımmm şimdi anladım "Aa şey ben va Lara" elimle Larayı işaret ederek James'e gösterdim yavaşça başını sallayıp konuşmaya devam etti "Şey ben seni okula bırakmaya gelmişti aa yani sizi" "Tamam sen geç otur biz 5 dakikaya hazırlanıp geliriz" Tamam anlamında başını sallayıp içeri geçti ve bizi beklemeye başladı.

...................................

    Ders yaratıklar aman ne hoş ama ben kendi kendime homurdanırken Lara'da uyumakla meşguldü zaten dersi dinleyen 3-5 kişi var onlarda sanki insan onulundaymışız gibi tam bir inekler.

    Teneffüs zilinin çalmasıyla bahçeye çıktık sonunda o lanet olası ders bitti ben bunları düşünürken Lara dirseğiyle beni dürttü "Jessy şuraya bak" düşüncelerimden sıyrılıp Lara'nın gösterdiği yere baktım aahh yine mi bu salak çocuk. Alex vampir okulundan bir çocuğu dövüyor ve çocuk neredeyse bayılmak üzere. Bu da baya güçlüymüş haa. Off ne diyorum ben

    Hemen koşup Alex'in üstüne atladım ve onu tutup yere fırlattım "Sen kendini ne sanıyorsunda bir vampiri öldüresiye dövüyorsun" diye tısladım. O da geri kalmadı tabi "Asıl sen kendini ne sanıyorsun küçük vampir" "Benimle düzgün konuş" "Konuşmassam ne olur" dediği anda üzerine atladım çok oldu artık bu

  Kolundan tutup kolunu kırmamla acıyla inledi kolunu düzeltip o da benim üstüme saldırdı ben tam kaçacakken bildiğin fake attıp ayağımdan tuttu ve kırdı ahh lanet çocuk üzerime çıkmış bana yumruk atacakkrn onu yere devirip yumruk attmaya başladım en sonunda üzerinden kalkıp "Bu kadar yeter ha bu arada benim kim olduğumu bilmiyorsan ben sana açıklayayım evrendeki tek vampir kurt ve büyücü meleziyim annemle babamı tanıyorsun zaten" diyip göz kırptım ve arkamda bana şaşkınlıkla bakan bir çift göz bırakmayıda ihmal etmedim tabii...

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin