"Durdur arabayı." diye bağırdığımda şaşkın bir şekilde bana baktı.
"Durdur dedim."
Sağa çektiğinde kapıyı açıp yürümeye başladım. Önüme geçip omuzlarımı tuttuğunda.
"Bora'ya bu kadar değer veren birini ilk kez görüyorum." diyerek alayla gülümsedi.
"Bırak beni."
"Benim kim olduğumu biliyor musun sen?" diyerek kaşlarını kaldırdı.
"Kim olduğun umrumda değil biraz daha beni zorla tutarsan çığlık atacağım." dedim.
"Ben Bora'nın kuzeniyim. Soyadlarımız aynı fark etmedin mi?" dediğinde sesli düşünme gibi bir hata yaptım.
"Soyadını bilmiyorum." dediğimde kahkaha attı.
"Gel." diyerek beni yine arabaya sürükledi. Bir süre arabayı çalıştırmadan sessizce oturduk.
"Bora'ya neden zarar vermek istiyorsun?" diyerek sessizliği bozdum.
"Bora'yı neden koruyorsun?"
"Çünkü benim yerimde o olsa böyle yapardı."
"Bora ve bir kızı korumak mı?" diyerek alayla gülümsemeye başladı ve arabayı çalıştırdı.
"Bora kızlarla sadece yatar diye biliyordum." dediğinde kahkaha attı. Evet yine kızarıyorum.
"Ne? Yoksa siz henüz-" dediğinde lafını böldüm.
"Yeter, indir beni."
"Tamam sakin ol. Sadece şok geçiriyorum." diyerek gülmeye başladı.
Işıklarda durduğumuzda beni süzmeye başladı.
"Ne var?" dedim.
"Sadece.. Seni bu kadar özel yapan şeyi merak ediyorum." dedi.
"Beni özel yapan şey?" diyerek kaşlarımı kaldırdım.
"Seni Bora'nın gözünde diğerlerinden farklı kılan şey.." dedi. En sonunda arabayı bir binanın önünde durduğumuzda kapımı açtı. Bileğimi tutarak beni sürüklemeye başladı.
Kapıdan içeri girdiğimizde kapıyı kilitleyerek anahtarı askılığa taktı. Kendini koltuklardan birine attığında ben hala ayaktaydım.
"Gelsene." diyip koltuğa daha da yayılırken küçük adımlarla yanına geldim ve koltuğun ona en uzak köşesine geçtim.
Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını gördüğümde aramızda bir santim boşluk kalmayacak şekilde yanıma oturdu.
"Sanırım buldum." diyerek dudağını ısırdı.
Ben daha soru soramadan konuşmaya başladı.
"Bütün bu masumiyetin, utangaçlığın, ürkekliğin onu sana çekiyor olmalı. Bora senin gibi masum kızları kendi karanlığına gömmeye bayılır" diyerek gözlerine gölge düşürdü.
Gözlerimi devirerek ona baktığımda,
"Onunla henüz yatmamış olman da sana ayrı bir cazibe katıyordur tabi." dedi.
Bu konuda fazla hassastım ve bu çocuk da üstüme gelip duruyordu. Oturduğum yerden hışımla kalkıp askılıktaki anahtarlığı aldım. Anahtarlıkta asılı duran onlarca anahtarı kapının kilidinde denemeye çalışırken sinirden henüz bir tanesini bile deneyememiştim ki anahtarlık yere düştü. Anahtarlığı alacağım sırada Arda bileğimden tuttu bir anda kendimi kapıya yaslanmış olarak buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUDUT
Novela JuvenilSınırları ve duvarları olan bir kız, duvarlarını ve sınırlarını yok etmeye gelen bir çocuğa ne kadar güvenebilir? Daha doğrusu onu sevebilir mi? Peki bir şarkıcıya aşık olmak... Buna ne dersiniz? Peki o şarkıcı göründüğünden daha kötü bir çocuksa? ...