Hare'den..
Enesin geldiğini ve dışarı çıkacağımızı sadece haber vermek istemiştim ama Mete plana Arya ve kendisinide dahil etti. Neyse çok sorun yok sayılır, zaten Arya'ya olanları anlatmak istiyordum bi an önce. Bugün Enes'le yalnızken takıldığımız pek bilinmeyen mekana Kiremit'e gitmeye karar verdik. İçeri girdiğimizde 4 kişilik minik bi grup dışında mekan boştu. Bu bizim için iyiydi çünkü Arya bazen manyak olabiliyor. Mesela olayı anlattığımızda tepki vermeyebilir, ağlamaya başlayıp konuşamayabilir veya ortalığı yıkabilir. En köşedeki masaya geçtiğimizde Arya meraklı gözlerle bize bakıyordu çünkü üçümüzde lafa başlamaya calışıp saçmalamıştık.
"Aaa yeter artık ama ne söyliycekseniz söyleyin bıktım !! " bende diyodum ne zaman parlıycak Aryatoşkom.
"Öhöm ben başlıyorum o zaman. Şimdi Aryacım canım arım balım peteğim gülüm bebitom yavru pandam-"
"Ya sikhecem Hare ama bişey oldu birine dimi noldu ??! Öldü mü yoksa ?? Biliyodum ben şerefsiz iste göt gibi bıraktı beni yetmezmiş gibi bide ölüyo ha ?? " ve höykürerek ağlamaya basladı.
"Arya hayır bi sakin ol kimseye bişey olmadı kes ağlamayı hadii." uydurduğu düşüncelerle ağlayan Arya'yı Mete sakinleştirmeye çalıştı. Neyse ki işe yaradı da ağlamayı kesti. Ve gerçek olayları anlatmaya basladık. Uzuuuun konuşmamız bittikten sonra Arya şaskın ama mutlu bi şekilde bize bakıyordu.
"Ben n-ne diyceğimi bilmiyorum şaşkınım çok fazla ve Enes çok çok üzüldüm ben kardeşin için yani ve hikayeniz cok farklı Hare sence de wattpad hikayelerine benzemiyo mu ?" ben de ne zaman saçmalamada boyut atlıycak diyodum.
"Arya az tepki vermedi mi sizce, ne ayak Arya nooluyo beybiitoşkom ??"
"Şey hala saşkınım daha sonra patlıycam galiba ben. Şimdilik sakinliğimin keyfini çıkarın." diyerek güldü. Bu kız normal değil ya.
"Bütün olaylar çözüldüğüne 4lü tamamlandığına göre size bi sürprizim var gençlerr !!" dedi Enes. Şaşırdım bak ben de bilmiyorum noluyo.
Mete " Ne sürprizi oğlum ne diyon ?" derken
Arya "Aaaiy Enes merak ettim şimdi bak anlat çabuk ayyy !!" dedi işte böyle garipler. Biri hanzo digeri kıreyzzi cici girll. Kolunu omzuma atarak konuşmaya basladi.
"Şimdi gençler farkındaysanız yaz geldi havalar sıcak hayat zor piyasa tıkandı bende sizleri bu hayattan kısa süreliğine de olsa çekip çıkarmak istedim. Bi arkadaşla konuştum kendisi de beni sever minik bi tatil planı yaptım. Şile'nin en ücra köşesinde sadece bizim için olan bi villa kiraladım. Zaten vardı öyle bi mekan yaz için uygun olur dedim ve en bomba haber aşkım Hare'm ve kankim Arya'cığım için geliyoooor !! Dedenizden bizzat kendim izin aldım eve gidip bavullarınızı toplamak dışında yapmanız gereken hiçbir şey yok !!"
Enes'in söyledikleriyle kendimden geçtim mutluluktan ölmek bu olsa gerek !!! Sevgiliniz BFF'iniz ve onun flörtüyle tatile çıkmak, harika bişey !!
"Enees bi'tanesin ya sen gel öpcem ya oyy!!" dedim ve Enes'i öpmeye başladım. Yanaktan ama, devamını gözler önünde yapmak istemeyiz jsjsskshak.
Mete "Yeter Hare bitirdin çocuğu." diyip Arya'yla kahkaha atmaya başlayana kadar biz çok mutluyduk Enescimle. Neyse herkes Enes'e tesekkür ettikten sonra Arya ve beni eve bıraktılar. Kendileri de valizlerini hazırlamak için gittiler.
*****
"Ayyy Hare ben benim mavi bulutlu şortum nerde ya sen mi aldın onu minik fayişe ha ?!?"
"Gerizekalı, götüne baksan görebilirsin nerdeymiş şortun !!"
"Of aman bee iyi neyse kaybolmamış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUDUT
Roman pour AdolescentsSınırları ve duvarları olan bir kız, duvarlarını ve sınırlarını yok etmeye gelen bir çocuğa ne kadar güvenebilir? Daha doğrusu onu sevebilir mi? Peki bir şarkıcıya aşık olmak... Buna ne dersiniz? Peki o şarkıcı göründüğünden daha kötü bir çocuksa? ...