~ Bölüm 10 ~

21 2 1
                                    

Zırıl zırıl öten gıcık alarmı çalmaya başladığı saniyede kapattım. Gece biraz Hare'yle konuşmuştuk. İkisinin de beni kullanmaya çalıştığını falan anlattı. En sonunda Hare uyuyakalmıştı ben de o zamandan beri düşünüp duruyordum.

"Uyumadın mı sen yaa.."

Yastıkların arasından gelen sese odaklandım. Kafasını kaldırdığında gülmeye başladım. Saçları karışmış, gözlerini kısarak bana bakıyordu. Yataktan kalkıp banyoya gitti. Yaklaşık 2 dakika içinde az önce gördüğüm dağınık kızdan eser kalmamıştı. Ellerimden tutarak beni yataktan kaldırdı.

"Bütün gün oturup senin depresyonunu izleyemem. Kalk hadi gidiyoruz." dediğinde gözlerimi devirdim.

"Bugün Bora'yı görmek istediğimi sanmıyorum." dediğimde beni gardroba itti.

"Enes' e mesaj atıyorum. Bugün çevremizde dolaşmasınlar. Kızlar günü yapıyoruz !!" diyerek çığlık attı.

Gülümseyerek dolabın başına geçtim ve elime gelen ilk alt üstü giydim. Kahvaltı yapıp kendimizi dışarı attık.

Alışveriş merkezlerinden birine gittiğimizde kendimizi takı dikkanına atıp çeşit çeşit bileklik, kolye küpe aldıktan sonra acıktık. Cüzdanlarımızı karıştırdığımızda yüzümüzü ekşiterek birbirimize baktık.

"Sende kaç var?" dedim.

"11, ya sende?"

"10."

"Gel ya hallederiz açım ben." diyerek beni Burger King'e sürükledi.

Kasadaki küçük kız ve babasıyla ilgilenen yakışıklı çalışan bize yandan bakış atıp işine geri döndü. Küçük kız oyuncağını aldıktan sonra babasını da çekeleyerek masalardan birine götürdü.

"Buyrun hanımlar, nasıl yardımcı olabilirim."

Hare menülere bakarken durumumuzu direkt anlatmaya başladı.

"Bütün paramızı takıya harcadık o yüzden fazla paramız yok ama açız ne alabiliriz?" dediğinde çocuk gülümsedi.

"Tavuk menüleri daha hesaplı isterseniz..

"Biz bi tane Whopper alalım."

Hare çocuğun sözünü kesince çocuk biraz bozulsa da devam etti.

"Ama iki tane tavukburger alırsanız daha-

"Ya hayır ben Whopper istiyorum."

Çocuk derin bir nefes aldı. Tavukburgerli konuşmasına devam edeceğini anladığımda ben de araya daldım.

"Biz bi tane Whopper alalım." dedim.

"Bi tane hamburgeri ikiniz nasıl yemeyi düşünüyosunuz acaba? Hem sen gerçekten aç görünüyosun tek hamburger yeter mi?" diyerek sırıttı. Ya sana ne amk versene şu siktiğimin hamburgerini ?! Bi de ben aç görünüyomuşum şimdi bana şişman mı demek istedin sen hödük? Bütün sinirime rağmen kendimi tuttum.Sinirimi çıkarmamın iki yolu vardı. Bir küfür edip bişeyleri kırmak iki kahkaha atmak.

İkinci yolu deneyeceğim sanırım.

"Hare döner bıçağını çıkar çantandan." diye ciddi bi tonda konuştuktan sonra sesli bir kahkaha attım.

Çocuk "Yok Artık." diyerek bir iki saniye bize baktıktan sonra işine geri döndü. Bizi ciddiye aldı galiba hajshsj

Bize garip garip bakarken arkaya gitti. Bir iki çalışanla geri döndüğünde kahkaha atmamak için kendimi tutmak zorunda kaldım. Yanındaki çalışanlar bize bakıp sırıtıyordu.

HUDUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin