" Am, ja.. Ne.. Ovaj.."
" Jesi dobro?"
" Ovaj.. Da naravno.."
" Odlično onda" - rekla je veselo i zaputila se niz hodnik.
" Ne,čekaj!" - rekao sam iznenadno i zgrabio je za rame da se naprosto prepala.
Brzo se okrenula i upitno me pogledala.
"Da?" - rekla je.
"Molim?" - rekao sam ja.
"Trebaš nešto?" - upitala je polako podižući obrve.
Tek sam onda shvatio kako sam je doslovno povukao k sebi.
"Ne, već sam rekao da ne trebam ništa! - rekao sam samouvjereno:
" Zar nisi shvatila, riđokosa? "- upitao sam ju izazovno s opasnim smješkom. Prvi sam ga put prakticirao ispred cure.
" Koliko znam, upravo si me ti zaustavio da krenem dalje! "
" Ne nisam! "
"O da, jesi. A sad me ispričaj. Moram pomoći Nevilleu da pronađe Trevora."
"Ma daaj, pusti Longhbottovu žabu sada.. " - rekao sam glasom koji opušta.
"Ja prijatelje ne ostavljam na cjedilu. Uostalom, ako ništa ne trebaš, pristojno bih te zamolila da makneš ruku s mene i pustiš me da obavljam svoj posao." - rekla je strogo.
" Oh, naravno." - rekao sam:
"Do idućeg puta, riđa!"
Okrenula se je zamahujući čupavom kosom i pogledala me.
Neznam što je ovo bilo.Nakon što sam se vratio u svoj odjeljak, već su svi bili u pelerinama. Presvukao sam se i uzbuđeno gledao kroz prozor dok smo dolazili u Hogsmade. Prvašići su u dvorac trebali stići preko jezera,u čamcu. Voditi ih treba neki beskorisni poludiv Hagrid, čuvar ključeva u Hogwartsu. Već sam iduće sekunde čuo njegov glas:
" 'Ajmo prvašići ukrcavajte se! Brže, jerbo ćemo zaksnit'! Ne bi mi to Dumbledore odobrio!"
Ukrcali smo se u čamce, a u mojem su se nalazili Pansy, Crabbe, Goyle i Zabini. Nakon kraće vožnje stigli smo u Hogwarts, a cilj nam je bila Velika dvorana. Prije ulaska u nju zaustavila nas je vještica sjede kose u punđi, sa velikim šeširom na glavi i ozbiljnim glasom.
"Ja sam prof. McGonagall, molila bih vas da ostanete ovdje neko vrijeme, a zatim me pratite u Veliku dvoranu gdje će se održavati ceremonija Razvrstavanja. Nako.."
"Trevor!" - uzvikne Longhbottom kad je pronašao svoju glupu žabu, i odmah se povukao.
"Kao što rekoh, nakon razvrstavanja pridružit ćete se stolu svog doma i čekati objed. Jasno?"
"Jasno!" - rekli smo složno.
Tada sam uočio Harry Pottera i onog njegovog Weasleya. Čistokrvac je, pobijedio najvećeg crnog maga, možda čak i postane veći od njega.
"Crabbe, Goyle, dođite. Vrijeme je da se predstavimo Harry Potteru.."-rekao sam nimalo nervozan.
"Ti moraš biti Harry Potter." - započeo sam:
"Ovu su Crabbe i Goyle, a ja sam Malfoy. Draco Malfoy."
Na to se onaj blentavi Weasley zgrcnuo od smijeha.
"Tebi je ovo smiješno, ha?" - rekao sam:
"Crvenokos, rabljena pelerina.. Ti moraš biti Weasley.."
Ron je spustio glavu od sramote:
"Neke čarobnjačke obitelji su bolje od drugih, Potter. Ne želiš biti prijatelj sa pogrešnom vrstom. Ja ti tu mogu pomoći." - rekao sam, pružajući mu ruku.
"Mislim da sam mogu prepoznati pogrešnu vrstu, hvala." - rekao mi je nakon par sekundi razmišljanja, a onaj prljavi mali Weasley je zahvalno zurio u njega.
"Taj odvratan mali gad! Kako se samo usuđuje odbiti Malfoyevu ruku, taj slavni Harry Potter. I onaj mali Weasley, budala pokvarena, misli da je sve postigao prijateljstvom sa slavnim Harry Potterom. Jadno, zbilja jadno. Čekaj samo da moj otac čuje za ovo." - objašnjavao sam Crabeu i Goyleu, na što su oni sve više gradili mržnju prema Potteru.
Usred mog
monologa netko me uhvatio za rame;bila je to prof. McGonagall. Još jednom sam neprijateljski pogledao Pottera i Weasleya, a onda se zaputio prema Velikoj dvorani.
"Stropovi su začarani da izgledaju kao noćno nebo." - čuo sam riđu kako objašnjava nekome:
"Čitala sam u 'Povjesti Hogwartsa'" - rekla je.Sekundu kasnije sa stolice s uspravio Dumbledore, započinjući jedan od svojih dosadnih govora:
"Dragi učenici, dobrodošli u još jednu školsku godinu! Prvašićima striktno moram napomenuti da je ulaz u Mračnu šumu izričito zabranjen, za sve vas koji ne želite umrijeti na najbolnije načine. Molim vas da pozdravite novog učitelja u Obrani od mračnih sila, prof. Quirella! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoyev dnevnik
Hayran KurguBudući da mislim da su sve oči uvijek bile uprte u Harrya (što je sasvim logično, razumljivo), odlučila sam predstaviti najintimnija razmišljanja lika bez kojeg bi Harry Potter - serijal bio naahh. Pogađate, ovdje je u središtu pažnje Draco Malfoy...