Alex uçaktan indiğinde içinde bir şeyler bir şeylerin eksik olduğunu hissetti. Yeni bir şehirdeydi.Yeni insanlarla tanışıp belki de aşık olacaktı.Emily yoktu artık.İstanbul'un o bunaltıcı havasını içine çekip otel aramaya koyuldu.İstanbul'la ilgili çok şey bilmiyordu.Sadece internetten biraz araştırma yapmıştı Birde teyzesinin anlattıkları vardı tabi. Birçok yabancı ünlü buraya gelmişti.Rihanna,Jessie J,Madonna bunlardan birkaçıydı sadece.Bir de ONUR YÜRÜYÜŞLERİ vardı.Alex aslında bu sebepten dolayı Türkiye'ye gelmişti.O Türkiye'de eşcinsellerin yargılanmadığını sanıyordu.
-----------------------------------------------------------
Otel odasına yerleşip dışarıya çıktı.Artık plan yapmaya başlamalıydı.Geleceği ile ilgili planlar.En öncelik bir iş imkanıydı.İş bulması lazımdı.İstanbul sokaklarında gezerken çalışan arayan mekanlara bakıyordu.İstanbul gerçekten çok güzel,büyük ve kalabalık bir yerdi.Ama Alex'in aradığı merdiven altı işlerdi. Aslında bir dövüş kulübünde çalışabilirdi.Güçlüydü.Kendine göre.Şansına ki bir ilan gördü. İçeriye adım attı.Bu hayatını tamamen değiştirecek bir adımdı. Patron olabileceğini tahmin ettiği adama doğru yürüdü.
-Merhaba.Ben Alex.Camda ki bu ilanı gördüm ve katılmak istedim.
+Demek katılmak istiyorsun. Yalnız bu senin o evcilik oyunlarında bebeğini biri aldığında çıkardığın kavgaya benzemez ufaklık.Ha bu arada adın Alex ve Türkçe biliyosun ?
-İlk olarak teyzemin kocası türktü bu yüzden Türkçe biliyorum.İkinci olarak ben küçükken evcilik değil futbol oynardım.Ve kavga çıktığında karşımdaki her kimse hastanelik olurdu.Ha bide ben eşcinselim bilgin olsun.Şimdi ya beni iş al,yada polise yasadışı dövüşler yaptığını söyliyim.Karar senin.
+Vayyy.Baya özgüvenlisin.Öncelikle polisi aramaya kalkış, gör bak ne oluyor. Tamam.2 gün deneme süreci.2 dövüş var.Karşındakiler de kız merak etme.Ha bide eşcinsel olup olmaman sorun değil çünkü burası kızlar için dövüş salonu ve nerdeyse yarısı eşcinsel.
-Yani işe alındım mı ?
+Evet ufaklık.
-Bana ufaklık demeyi kes.İstesem sana tüm dünya duyacak bi şekilde çığlık attırabilirim.Ama dua et benden büyüksün.
+Özgüvenin olması çok iyi ufaklık ama her şeyin fazlası zarardır unutma. İlk dövüşün 1 saat sonra Eda'yla.O da yeni.1 yıldır burda.Hazırlan istersen.Çünkü 1 saat sonra beni kurtar diye yalvarıcaksın Ufaklık.
Ufaklık kelimesini bastırarak söylemişti ve bu beni deli ediyordu.
-Merak etme.1 saat sonra beni salonuna almak için yalvaracaksın BABALIK.
Bunu söylediğimde patronun yüzünde hafif bir gülümseme oldu.Aslında 1 saat sonra neler olacağını tahmin edemiyordum.Evet güçlüydüm ama daha tecrübeli birini alt edebilir miyim ? İşte ondan hiç mi hiç emin değilim.Eve gidip bir an önce hazırlanmalıyım.
-------------------------------------------------------------
Tam 1 saat sonra salonun önündeydim.İçeri girdiğimde patronun (yada babalık) gözleri yuvalarından fırlayacak diye korkmuştum.Neden öyle baktığını merak etmiştim.Tam soracakken üstümü incelediğini gördüm.Ne vardı bunda,abartılacak bir şey giymemiştim.Sadece deri ve siyah bir kısa şort ve yalnızca 2 düğmesini kapattığım bir gömlek giymiştim.Merak etmeyin iç çamaşırı giydim.Gözlerimi devirerek
-Gözlerinle beni tecavüz etmeyi bıraktıysan dövüşe geçebilir miyim ?
-A-a tabi.Hemen.
-Teşekkürler.
Soyunma odasına gidip uygun kıyafetler giydim ve ringe doğru yürüdüm.Tanrım ne kadar kalabalık. 'Herkes senin dayak yediğini görmeye gelmiştir eminim.Haha çok eğlenicem bugün' Yinemi sen.Ah keşke iç sesimden kurtulabilmemin bir yolu olsaydı.İç sesimi duymazdan gelip ringe tırmandım.Seyircilerin bağırması beni ürkütmüş olsa da cesaretimi topladım ve seyircileri selamladım.Onlarsa buna kahkalarıyla karşılık verdiler.Tam bir şey söyliyecektim ki ringin sol tarafından gelen bir kız dikkatimi çekti.Sanırım bu dövüşeceğim kişi yani Eda'ydı.Vay canına.Düşündüğümden daha güzeldi ve aynı zamanda beni ringle fantezi ettirebilecek gücü var gibiydi.Yavaşça bana yaklaştı.Tam elimi uzattığım sırada...