''Gerçekten de 10 dakika sonra evindeydim.Evi çok tatlıydı.Kendi gibi 'Yine başlama lütfen' Kapasan sen çeneni iç ses.
3.kata çıkıp kapıyı çaldım.2.çalışımda kapı açıldı.Ama karşımda böyle birşey görmeyi beklemiyordum.Aman tanrım.Sanırım aşık oldum.Bu da ne böyle !! ''
Ben içimden bunları söylerken beni içeri davet etti ve
'Özür dilerim.Banyo yapmam gerekiyordu.Saçlarım berbattı.Bu kadar hızlı gelmeni beklemiyordum.Biraz bekle giyinip geliyorum.'
O bunları söylerken ben hala onu izliyordum.Siyah iç çamaşırı ve yeşil gömleğiyle o kadar seksi görünüyordu ki.Bi dakka.Ben ona aşık mı oldum.Saçmalık,ben eşcinsel değilim.Öyle miyim.Ah hadi ama evet ben ona aşık oldum.B-E-N B-İ-R K-I-Z-A A-Ş-I-K O-L-D-U-M.Odasına giderken o muhteşem poposunu izlemekten kendimi alamıyordum.Ve onunla ilgili fanteziler kurmaktanda.'Iyyk.Bu kadar iğrenç olduğunu bilmiyorum.Ps spk.s.s' İç sesim bile bana trip atıyo ya.Ben hayallere dalmışken Emily yanıma gelip oturdu.
'Eğer sorun olmazsa haftasonu bende kalmanı istiyorum.Hem tanışırız.Hemde ben evde sıkıntıdan patlamaktan kurtulurum ne dersin ? '
'Çok isterim.Y-yani tabi, neden olmasın' İlk dakkadan pot kırdım bravo Alex afrn.
'Harika.Peki şimdi birbirimizi tanıyalım.Ben başliyim.10 yaşımdan beri annemle yaşıyorum.Babam yok.Yani var ama annem onun bir suçlu olduğunu ve ondan uzak durmam gerektiğini söyledi.Herneyse.16 yaşımdan beri eşcinsel olduğumu kabullendim.Aha fazla samimiyim değil mi ? Ben böyleyim.Ve sana güvendiğim için bunları anlatmak istedim.Eee sıra sende'
'6 yaşımdan beri teyzemle yaşıyorum.Babam var ama seninki gibi bi suçlu.Yani kötü adam.Dün annemden babamın benden intikam almak istediğini öğrendim.Ve bugün eşcinsel olduğumu öğrendim.Garip.' Bunları söylerken gözlerimin yandığını hissettim.Ve 2 damla yaşın akmasına izin verdim.Yanağım gözyaşımla ıslanırken birden dudağımın üstünde bir sıcaklık hissettim.O beni öpmüştü.Bi dakka Emily beni öptü mü ? Ö-P-T-Ü.Yavaşça gözlerimi açtığımda o da dudaklarını dudaklarımdan çekti ve bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Bu çok huzur vericiydi.Gözlerime baktı ve küçük bir öpücük bırakıp
'Film izlemeye ne dersin'
'Harika derim' Gülümsedim.O da gülümseyip filmi açmaya gitti.
'Hangi filmi izleyelim'
'Hımm' Ve ikimiz birden
'Mavi En Sıcak Renktir'
Filmin sonuna geldiğimizde ikimizde ağlamaktan ölmüştük.Tanrım çok duygusal.Saat geceyarsını çoktan geçmişti.
'Artık yatmalıyız bence'
'Bence de.Ben koltukta uyurum.'
'Neden yanımda yatmıyorsun.Seni öptüm diye gecenin bir yarısı seni tecavüz edecek değilim'
'Alakası yok'
'O zaman yanımda yatıyorsun ve itiraz yok.'
'Peki' dedim biraz utanarak.
'Utanırmış ta benim sevgilimmmm' Gözlerimi büyüterek ona baktım.
'Sadece şaka yaptım.Ahh hadi Alex yatalım artık.'
Odası fazla düzenliydi.Benim ki ve bu oda arasında dağlar kadar fark vardı.Size en küçüğünü söyliyim.Onun çekmeceleri yerinde.
Yatağı da çok rahattı.Sol tarafa o yattı.E tabi normal olarak bende sağ tarafa yatıp ona sırtımı döndüm.Ellerini bana sardı ve kulağıma eyilip 'İyi geceler tatlım' dedi.Bende 'İyi geceler' dedim ve gözlerimi kapattım.Ne ara bu kadar yakın olmuştuk.Yani tanışalı sadece 2 gün oldu.Fazla hızlı değil miydik ?
#OYVERMEK2SANİYENİZİALIR#