Bölüm 5 -B ile tanış 2

1.2K 54 2
                                    

Bu -B babam olabilir miydi ? Beni nasıl buldu ya da Emily ve beni nerden biliyor ? Birden kapının çalmasıyla irkildim.Kim olabilirdi ki.Annem ve teyzem şehirdışındaydı.Emily'nin buraya gelecek kadar iyi olduğunu sanmıyorum.Kimdi bu? Tanrım babam olabilr mi ? Hemen odama koşup silahımı aldım. Kapıyı açmak için elimi uzattığımda kapı birden açıldı ve ...

Aman tanrım karşımdaki her kimse onu daha önce hiç görmedim ama bu çocuk tam bi afet.Gözleri bal rengiydi sanırım ve kolları dövmelerden gözükmüyordu. Elinde pizza paketi vardı ve bana korku dolu gözlerle bakıyordu. (Elinde silahla bi pizzacıyı karşılarsan tabi korkar salak ) Siz bu şahsı tanıyonuz zaten. Bi kerede karışmasa olmaz. Herneyse silahı masanın üzerine bırakıp pizzaları aldım.

- Ben pizza sipariş ettiğimi hatırlamıyorum.

+ Bu pizza Pam Fields tarafından bu adrese gönderilmiş. Siz o değil misiniz ?

- Ahh Hayır ben onun kızıyım. Ücreti ne kadar ?

+ Fiyatı ödendi.

Sonra teşekkür edip kapıyı kapattım. Ah sevgili annem benide düşünürmüş. Pizzayı yemeye başladım. Telefonumun o güzel sesi beni durdurdu. Arayan Emily di. Açıkçası çok şaşırdım.

-Selam Em

+Beni kurtar nolur yalvarırım beni kurta...Sevgilinin sesi gerçekten çok güzel dimi. Onu bir daha görmek istiyorsan dediğim adrese gel. Yoksa annen fotoğraflarınızı görür, ondan sonra ne olur bilmem.

- Seni adi herif. Kimsin ve benden ne istiyorsun ?

+ Tek başına gel. Bekliyorum.

Telefonu kapattı. Teyzemin arabasını alıp verdiği adrese doğru sürmeye başladım. Burası boş bir depoydu hemde benzin deposu. Tanrım ne planlıyor bu herif. Koşarak kapıdan içeri girdim. Emily bağlı halde yerde yatıyordu. Yaralanmıştı. Etrafta kimse yoktu. Hemen ellerini çözüp hastaneye doğru sürmeye başladım. Hemen ameliyata aldılar. Lütfen ona bişi olmasın ben onsuz yapamam. Şuradan bi çıkayım B veya herneyse ona gününü göstericem. O benim sevdiğim insanın canını yaktı. Bende onunkini yakıcam. Doktor odadan çıktı ve nabzının normale döndüğünü söyledi. Çok büyük bir kesik olmadığını ama dikiş atılması gerektiğini söyledi.Yarin taburcu edilecekmis. Nasıl rahatladım anlatamam. Ameliyathane'den çıkarıp odaya taşıdılar. Bende yanında kaldım. Sabaha kadar tek kelime etmedi. Bense onu izledim. Melek gibi uyuyordu. Ona bişey olsaydı ne yapardım bilemiyorum. Sabah hastaneden çıktık. Onu kendi evine götürmemi istedi. Evine gittik , yatağına yatırdım. Yanında kalmamı istedi. Yanına uzandım ve kollarımla onu sardım. Kulağına eğilerek ''Seni seviyorum Em.Sana aşığım ve seni asla bırakmayacağım'' dedim. Emily gülümsedi ve '' Bende'' dedi. Tek kelimesi bile beni mutlu etmişti.

I Promise You ⚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin