Bölüm 10 - Benim Olmasını...

1K 44 7
                                    

''Alex bana baktığında kalbim saatte 100km yapmıştı. Bu gerçekten fazlaydı. Koltuğa uzanıp suyumu içtim ve gözlerimi kapatıp yarını düşünmeye başladım''

Eda'nın ağzından:

Alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım ve ayağa kalkmaya çalıştım. Evet, çalıştım çünkü dün gece koltukta uyuya kaldığım için her tarafım tutulmuştu. Kendimi zorlayarak ayağa kalktım ve mutfağa yürüdüm. Dolaptan su çıkardım, tam kapağı kapatacakken kapağın üzerindeki notu gördüm.

''Günaydın sevgilim. Babam erkenden beni arayıp yola çıkacağımızı söyledi. Bende hazırlanıp aşağıya indim. Seni koltukta uyurken görünce uyandırmaya kıyamadım. Ha bu arada 1 hafta içinde dönüyorum. Yaramazlık istemem. Seni seviyorum hayatım.''

Demek Can gitmişti. Hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim ve telefonumu alıp evden çıktım. Yarım saatlik bir arayıştan sonra anahtarlarımı buldum ve arabama atlayıp salona doğru sürdüm.

Alex'in ağzından:

Gece harika bir uyku geçirdikten sonra salona gelmiştim ve ısınma yapıyordum. Eda'yı görmemiştim. Sanırım daha gelmemişti. Isınma yaptığım yer çok büyük sayılmazdı ve klima yoktu bu yüzden üstümdeki tişörtü çıkarıp şort ve sütyen ile ısınmaya devam ettim. Kapı birden açıldı ve Eda içeri girdi. Soyunmaya başladı. Sanırım beni fark etmemişti.

'Eda ben buradayım.'

'Aaa aman tanrım. Neden daha önce söylemiyorsun ki. Nerdeyse karşında soyunuyordum.

Eda'dan:

Salona geldim ve ısınmak için odaya geçtim. Tam üstümü değiştirecektim ki arkamdan gelen sesle küçük bir çığlık attım.

'Eda ben buradayım.'

Aman tanrım. Bu da neyin nesiydi böyle. Koyu teninde beyaz iç çamaşırı mükemmel görünüyordu. Altındaki şort onu 1000 kat seksi göstermişti. Hey Eda kendine gel yıvrım. Hadi evladım.

'Aa aman tanrım. Neden daha önce söylemiyorsun ki. Nerdeyse karşında soyunuyordum.'

'Ben erkek değilim. Sende olan şeyler bende de var. Sana tecavüz etmezdim herhalde dimi? '

Dediklerini duymamış gibi yapıp odadan çıktım ve yan odaya geçip üstümü değiştirdim.

20 dakika sonra dövüş başlamış ve bizde çok iyi hazırlanmıştık. Adlarımız söylendi ve rakiplerimizle tanıştık.

Yazardan:

İlk önce Alex yarışıyordu. Rakibini fena benzetmişti. Ama hiç beklemediği bi anda omzuna aldığı darbeyle ringin köşesine fırladı. Bayılmıştı. Eda koşarak onu kucağına aldı ve aşağıda bekleyen sedyeye taşıdı. Birkaç uğraştan sonra ayıldı ama dövüşe devam edemezdi. Eda onun sırasını aldı ve rakibi yendi. Sıra diğerindeydi. Karşısındaki iri yarı bir kadındı. Çenesine yumruk attıktan sonra boşluğuna tekme savurdu. Kadın yere yığıldı ama bu fazla uzun sürmedi. Yerinden doğrularak Eda'nın üzerine yürüdü ve kasıklarına o koca ayağını geçirdi. Eda gözlerinin karardığını hissetti. Bütün bunlar olurken Alex onları izliyordu. Eda'nın yere yığılmasıyla dayanamayıp ringe atladı. İlk önce Eda'yı köşeye taşıdı ve kadına doğru yürümeye başladı. Sağ yanağına yumruğunu geçirdi ve kadının yalpalamasını sağladı. Toparlanmasına fırsat vermeden kalçasına çok sert bir tekme attı. Kadın yere yığıldı. Alex yanına yaklaşıp boşluğuna tekmeler atmaya başladı. Durmuyordu. Hakem zorla uzaklaştırdı onu. Kazanmışlardı. Hakem '3.2.1' dedi ve kazandılar. Ama bu umurunda değildi Alex'in. Hemen Eda'nın yanına gitti ve yanağını öptü. Eda onun elini tuttu. Ayılması için iğne yapıldı.

Alex'in ağzından:

45 dakika. Tam 45 dakikadır Eda'nın uyanmasını bekliyorum. Nedenini bilmiyorum. Sadece kalbim onu orada beklememi söylüyor. Kapının açıldığını gördüm ve koşarak oraya gittim. Eda uyanmış üstünü değiştiriyordu. Odaya girdiğimde beni gördü ve gülümsedi. Doktor reçeteyi bana verip odadan çıktı. Eda'nın yanına gittim ve tişörtünü giymesine yardım ettim.

'Doktor 1 haftalık dinlenme yazmış. Yani bu durumda dövüşemezsin. Eve gidip dinlenmelisin. Seni götürmemi ister misin ?'

''Tamda beklediğim fırsat diye düşündü Eda.''

Kafasını salladı. Elinden tutup kalkmasına yardım ettim. Eczaneye uğrayıp ilaçlarını aldım ve arabasına doğru yürüdük. Anahtarları aldım ve onu koltuğa oturttum. Adresi söyleyip kafasını omzuma koydu ve gözlerini kapattı. Yorulmuştu. Evine doğru sürdüm.

Kapıyı açtım ve onu odasına çıkardım. Üstünü değiştirmeliydim. Tabii ki bunlarla yatamazdı. Hem ne olurdu ki. Tişörtünü çıkardım ve daha rahat bir üst giydirdim. Elim sırtına değmişti. İçim titremişti. Deri şortunu çıkarıp zaten hiç uzun şort bulunmayan çekmeceden uygun bir tane çıkardım ve giydirdim. Bunları yaparken vücuduna birken daha hayran kaldım. Onun benim olmasını çok isterdim. Sarılmayı, öpmeyi.

Aşağıya inip koltuğa uzandım. Uyumam gerekiyordu. Ama bunlarla yatamazdım. Eda'nın odasına çıkıp üstüme uygun bir şeyler buldum. Bir şort.(tabi ki kıçımın neredeyse dışarıda olduğu bi şort) ve salaş bir tişört. Tekrar aşağıya indim. Uzanıp gözlerimi kapadım. Uyumakta pek zorlanmamıştım. Gözlerimi kapadığım gibi uykuya daldım.

Çaklıtlarım telefondan yazdığım için yazım hataları olabilir. Ve cumartesi günü girebilirsem bu bölüme Can'ın fotosunu(Edanınki) Atıcam.

Ha bu arada:

Team Can/Edamı?

Team Eda/Alex mi?

I Promise You ⚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin