Bölüm 2 - Büyük Bela

1.7K 69 0
                                    

10 yaşımda annemde bizim yanımıza taşınmıştı. O günden sonra doğum günlerimi beraber kutlamıştık ve çok mutluydum.Ta ki bir akşam annemin kaza yaptığı haberini alana kadar.Dünyam yıkılmıştı.Onu kaybedemezdim.O benim en değerlimdi.Herşeyimdi.Bana ne yaparsa yapsın o benim annemdi.

- Alex lütfen sakin ol.Annene birşey olmayacak.Ağlama lütfen canım.

+Bu nasıl olur anlamıyorum.Kim ona zarar vermek ister ki ?

-Bilmiyorum canım.Ama o iyileşicek görüceksin bak.

+Biliyorum teyze.Ölürse onu asla ama asla affetmem.ASLA.

Kafeteryada oturmuş annemin ameliyattan çıkmasını bekliyorum.O kadar endişeliyim ki.Bunu ona yapanı bulup öldürmek istiyorum.Ama ilk önce kim olduğunu bulmalıyım.

2 saat sonra:

-'Lütfen bayan bize olanları en başından anlatır mısınız ?'

+'Marketten alışveriş yapıyordum.Ve birden elektrikler gitti.Ne olduğunu anlayamadan belimde bir acı hissettim.Ve arkamı döndüm.Karanlıktan dolayı kim olduğunu göremedim ama erkekti.Elinde bıçak vardı.Ve belime 2 kez saplayıp arkasına bakmadan kaçtı.Ondan sonra bayıldım.Ve gözlerimi açtığımda burdaydım.'

-'Peki sizi daha önce rahatsız eden birileri varmıydı ?'

+'Hayır yoktu.'

-'Teşekkür ederiz bayan.Suçluyu bulmak için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz.' Polisler çıkarken ben anneme bakıyordum.O sanki birşeyler saklıyor gibiydi.

+'B-ben ç-çok özür dilerim Alex.'

-'Neden ? Sen bir şey yapmadın ki.''

+'Ben seni zor duruma düşürdüm.'

-'Ne demek istiyorsun anne ?'

+'Başında çok büyük bir bela var Alex'

-'Ne gibi ? '

+'Baban çok büyük bir suçlu Alex.Çok büyük bir uyuşturucu çetesinin başı.Bunu sana asla söylemeyecektim ama artık bilmen gerektiğini düşünüyorum.Beni yaralayan da oydu,babandı.'

-Babam mı ? O hapishanede değil miydi ?

+ Kaçtı Alex.Senden intikam almak için kaçtı.

-'Benden mi ? Ne için ?

+'Onu polise şikayet ettiğin gün çok büyük bir sevkiyat işi vardı.İşine karıştığım için beni dövmüştü.Sende dayanamayıp polisi aradın.Onu tutukladıklarında uyuşturucu işini yaptığını öğrenmiştim.'

-'Ve bana söylemedin öyle mi ?'

+'Mecburdum.Hem daha 7 yaşındaydın'

Tam o sırada doktor içeri girdi ve annemin dinlenmeye ihtiyacı olduğunu söyledi.Annemin kulağına eğildim ve:

-'Devamını dinlemek istiyorum' dedim. O da başını sallamakla yetindi.Odadan çıktığımda garip hissediyordum.Babam uyuşturucu kaçakçısı ve şimdi onu tutuklattığım için benden intikam almak istiyor.Neden benim her 17 yaşında ki kız gibi normal bir hayatım yok.

Kafeye inip bi kahve daha alsam iyi olacak.Garsona siparişimi söylerken karşı masada oturan bir kız gözüme çarptı.O çok güzeldi.Sanırım benim yaşlarımdaydı.Ama benden daha çekiciydi ve seksi.Ah tanrımm ne diyorum ben. '17 yaşındasın Alex.Bir ergen için normal düşünceler' Ve nefret ettiğim iç sesimle tanışınnn.Kendisi bazen doğru şeyler söyler ki bu çoğunlukla oluyor.'Beni övdüğün için sağol Alex' Ahh herneyse.Kahvem geldiğinde gidip kızın yanına oturdum.Yakasında bir kart vardı ve üstünde EMİLY F.(HEMŞİRE) yazıyordu.Vay demek burda çalışıyor.Masasına oturunca kafasını kaldırıp bana baktı.

-Merhaba ben Alex.

+Merhaba ben..

- Emily.Evet kartında yazıyor. Bunu söylediğimde küçük bir kahkaha attı.Tanrım çok tatlı.

+Neden burdasın Alex.

-Annem küçük bir kaza geçirdi.

+Oww geçmiş olsun.Durumu iyi mi ?

-Gayet iyi teşekkürler.

+Annenin adı ne ?

-Pam.

+Hımm bi bakalım. Bunu söylerken elindeki kağıtlarda birşeyler aradı.'Pam Pierce ?'

-Evet.

+Saat 01:00'den itibaren benim kontrolüm altında.Yarın çıkışını yapabilirsiniz.

-Teşekkür ederim. Adı anons edildi ve gitmesi gerektiğini söyledi.Giderken telefon numarasını verdi ve onu aramamı söyledi.Fazla samimi.Hımm hoşuma gitti.'Kıza yavşamayı kes Alex' Ne hayır saçmalama.Onunla sadece arkadaş olabiliriz daha fazlası olamaz.Bi kere ben eşcinsel değilim'Kalbinin sesi öyle demiyor ama' Kapasana sen çeneni.'Ben senin iç sesinim biliyorsun değil mi ?' Lanet olsun.Lanet.Nalet.

1 gün sonra

-Bizimle kalmanı istiyorum anne lütfen.

+Olmaz Alex.Şimdilik bir otelde kalıcam.Böylesi daha güvenli.Sonra ne olacağına bakarız.

- Ama anne

+Lütfen Alex işimizi zorlaştırma

-Annen haklı Alex.Toparlanması için zaman tanı ona.

-Peki teyze sen nasıl istersen.

2 saatir evde tekim ve patlamak üzereyim.Aman tanrım neden aklıma gelmedi.Emily'i aramalıyım.Yani beni ara demişti.Aramalı mıyım ? Evet.Tabiki.Neden olmasın.

-Hey

+Selam

-Ben Alex.Hani hasta..

-Aa evet tanıdım.Nasılsın Alex ?

+Patlamak üzereyim desem.Evde kimse yok teyzem annemi görmeye gitti ve sıkıntıdan patlıycam.

-Bana gel.

+S-sana mı ? Neden kekeledim ki şimdi ben.

-Evet film fln izleriz bugün izinliyim

+Peki nası istersen.

-Adresi mesaj atıyorum.Çabuk gel.

+10 dakkaya ordayım.

Gerçekten de 10 dakika sonra evindeydim.Evi çok tatlıydı.Kendi gibi 'Yine başlama lütfen' Kapasan sen çeneni iç ses.

3. kata çıkıp kapıyı çaldım.2.çalışım da kapı açıldı.Ama karşımda böyle birşey görmeyi beklemiyordum.Aman tanrım.Sanırım aşık oldum.Bu da ne böyle !!

#OYVERMEK2SANİYENİZİALIR#

I Promise You ⚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin