Part 1
«Έκτακτη επικαιρότητα! Μόλις μας ενημέρωσαν ότι ο γιός του γνωστού δισεκατομμυριούχου Ντεϊβιντ Λέβονς,
Κρίστιαν Λέβονς έφτασε στο χωριό μας πρόσφατα! Μάλιστα φήμες ακούστηκαν ότι ο κύριος Λέβονς θα χρηματοδοτήσει την επισκευή του χωριού μας,πολλοί κάτοικοι έχουν βγει στους δρόμους με σκοπό να τον συνάντησ...»«Σκατά» είπα και κοίταξα καλύτερα την τηλεόραση που έβλεπε ο πατέρας μου τις ειδήσεις.
Έτρεξα στην κουζίνα και συνάντησα την μητέρα μου,για κακή μου τύχη όμως εκεί βρισκόταν και ο αδερφός μου.
«Μαμά,θέλω λεφτά για το εκείνο, ξέρεις και έχω μια ώρα πριν κλείσει το μαγαζί» της είπα με νόημα.
«Κρις μπορώ να σε πάω εγώ»είπε στοργικά ο αδερφός μου.
«ΟΧΙ» πετάχτηκα
ειδικά εσύ αγαπημένε μου αδερφέ δεν πρέπει να έρθεις...«Καλά ντε,μην φωνάζεις»
Η μαμά μου με πλησίασε και μου έδωσε ένα δεκάρικο.
«Να προσέχεις κορίτσι μου» είπε και μου άφησε ένα φιλί στο μάγουλο.
Έτρεξα βγήκα από την ξύλινη πόρτα του σπιτιού, πέρασα έξω και στάθηκα στην στάση για το αστικό.
Όταν έφτασε μπήκα μέσα και έκατσα σε μια από τις μπροστινές θέσεις.
«θέλω μια τούρτα!!!»
Είπα καθώς μπήκα στο μαγαζί,άφησα την ανάσα μου να φύγει και έκατσα σε μια από τις καρέκλες που στέκονταν εκεί και ξεκουράστηκα.«Ποια θα θέλατε;» με ρώτησε και μου έδειξε έναν κατάλογο.
«Αυτή!» είπα και διάλεξα μια τούρτα με γεύση σοκολάτα και κρέμα βανίλια, από πάνω είχε μικρά κόμματακια όρεο και τρούφα.
«Θέλετε να γράψω κάτι;» με ρώτησε
«Εμμ..Ναι, γράψτε "Χρόνια πολλά Τόνι"»
«Μάλιστα» είπε και έγραψε με ωραία γράμματα αυτό που του είπα και έβαλε την τούρτα στο κουτί. Έπειτα το έβαλε σε μια σακούλα και μου την έδωσε.
«15€»
«Εμμ έχω μόνο 10, μήπως μπορώ να σας τα φέρω αύριο;
Είναι σημαντικό να πάρω την τούρτα, ο αδελφός μου έχει γενέθλια και θέλω να του κάνω έκπληξη»«Δεν χρειάζεται,πες ότι στην κέρασα»
Μου είπε και μου χάρισε ένα μεγάλο χαμόγελο.«Ευχαριστώ πολύ!»
Είπα και βγήκα από το μαγαζί.Είδα το αστικό να έρχεται από την απέναντι πλευρά..
«Γαμώτο» ψέλλισα νευριασμένη,
Θα το χάσω και μετά πρέπει να περιμένω μια ώρα για το επόμενο.Χωρίς να κοιτάξω άρχισα να τρέχω,πήγα να περάσω τον δρόμο και τότε άκουσα κόρνες να χτυπούν, γύρισα το κεφάλι μου και μια λιμουζίνα σταμάτησε απότομα κοντά μου..
Κοκάλωσα στην θέση μου. Ένας κύριος με κουστούμι άνοιξε την πόρτα του οδηγού και με γρήγορα βήματα πήγε από την άλλη μεριά της λιμουζίνας,άνοιξε την πόρτα και από μέσα βγήκε ένα άγγελος...
Χαμογέλασε στον οδηγό και το μόνο που μπόρεσα να σκεφτώ ήταν:
«oh Shit»Σίγουρα αυτός είναι.
O πρωταγωνιστής από την διαφήμιση της Colgate.Μόλις με είδε,το βλέμμα του σοβάρεψε,άρχισε να περπατά προς το μέρος μου.
Κάπου το ξέρω τον τύπο,αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ από που.
Ήταν υπέροχος,τα κάστανα μαλλιά του,χτενισμένα και γυρισμένα προς τα πάνω,τα μαγευτικά μαύρα ματιά του που κοίταγαν προς τα εμένα. Το μαύρο κουστούμι που φορούσε του πήγαινε πολύ,ήταν τέλειος,άντρας με τα όλα του.
«Δεσποινίς μπορείτε να μου πείτε, τι στο καλό σκεφτόσασταν;
Θα μπορούσατε να είχατε χτυπήσει»
φώναξε μπροστά στα μάτια μου.«Ώστε εγώ φταίω τώρα;
Όχι κύριε μου,εσείς φταίτε,εγώ βιαζόμουν και..και θα έχανα το ασ..αστικό » είπα με το ζόρι.Στο καλό! Έχει δίκιο εγώ φταίω..
Αλλά να μιλάει καλύτερα,όχι και να μου φωνάζει.«Μα φυσικά και φταίτε εσείς...
Δεν βλέπετε που περνάνε τα αμάξια;
Και επειδή θα χάνετε το αστικό έπρεπε να περάσετε έτσι τον δρόμο;»«Ξέρετε κάτι,Κύριε... έχω πολλά νεύρα, εγώ είχα δικαίωμα να περάσω, βρίσκομαι στην διάβαση πεζών,επομένως εσείς τρεχάται και δεν με είδατε να περνάω,γιαυτό σταματήστε να με κατηγορείται άδικα» φώναξα
Έσφιξε τις γροθιές του και μου απάντησε.
«Είστε απαράδεκτη,αναγωγή και αγενής ,απορώ πως οι γονείς σου σε μεγάλωσαν έτσι» φώναξε και εκείνος.Οοχι ομορφόπαιδο,κάνεις δεν μιλάει για τους γονείς μου έτσι,έκαναν τα πάντα για να με μεγαλώσουν χωρίς να μου λείψει τίποτα....
Άνοιξα την τούρτα και από τα νεύρα που είχα,την έριξα όλη πάνω στο όμορφο πρόσωπο του...
Τον είδα να βράζει από θυμό..«Ουπς! Λυπάμαι τόσο πολύ»είπα και καλά λυπημένη.
Πήγα να φύγω,αλλά πριν το κάνω, γύρισα,τον κοίταξα και του έκλεισα το μάτι...
Πάρε να 'χεις ομορφούλη.
Γεια σας αυτό είναι το κεφάλαιο από την πρώτη μου ιστορία. Η συγκεκριμένη ιστορία είχε ξανά δημοσιευτεί στο παρελθόν αλλά όχι από εμένα, αλλα απο μια φίλη μου. Πλέον βρίσκετε στα χέρια μου όποτε θα προσπαθήσω να μην σας απογοητεύσω. Τα πρώτα 14 κεφάλαια είναι της _KSER_και τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν δικά μου.
Αν σας άρεσε πείτε μου την γνώμη σας στα σχόλια ⤵️ και πατήστε το ⭐ αν θέλετε. Ευχαριστώ.
DU LIEST GERADE
Billionaire Love
RomantikΈνα συμβόλαιο Ένας κρυμμένος έρωτας Ένας μεγάλος εγωισμός Και πολλά λεφτά Γίνεται όλα αυτά να υπάρξουν μαζί αρμονικά και χωρίς προβλήματα; Η πιθανή απάντηση είναι όχι. Άσε με να σου πω όμως πως η ζωή της δυναμικής Κρύσταλ, παίρνει την κάτω βόλτ...