◾Ήταν όλα ένα κόλπο ◾

975 85 21
                                    

Part 26

«Επιτέλους! Κάνεις ολόκληρο ταξίδι για να -» πήγα να πω αλλά με αυτό που αντίκρισα ένας χτύπος της καρδιάς μου χάθηκε.

Μπροστά μου αντικρίζω ένα αρκετά ευρύχωρο υπνοδωμάτιο γεμάτο με κάδρα στους τοίχους. Κάδρα που στο εσωτερικό τους έχουν φωτογραφίες της Λόρενς και του Κρίστιαν. Μπορείς να το διανοηθείς αυτό;

Πλησιάζω περισσότερο και κοιτάω καλύτερα. Φωτογραφίες στα δεξιά - φωτογραφίες στα αριστερά, πάνω, κάτω... ΠΑΝΤΟΥ!

«Ξέρεις πριν βρεθείς εσύ στο δρόμο μας, ήμασταν αρκετά ταιριαστό ζευγάρι. Αγαπιόμασταν Κρύσταλ! Το καταλαβαίνεις;;» μου φωνάζει και παίρνει στα χέρια της μια από τις φωτογραφίες που είναι κρεμασμένες στο τοίχο.

«Πας καλά;; Θες να μου πεις πως εγώ σας χώρισα;;» της λέω ήρεμα. Δεν θα χαλάσω εγώ το επίπεδο μου.

«ΝΑΙ Κρύσταλ! Φταίς γιατί με το που σε είδε ο Κρίστιαν θαμπώθηκε! Χάλασε τον αρραβώνα μας για ΕΣΕΝΑ !» δηλώνει και μου δείχνει το δαχτυλίδι της που κοσμεί το δάκτυλο της.

Με πλησιάζει σιγά σιγά και ξεσπάει σε κλάματα. Κρατάει γερά τη φωτογραφία στα χέρια της και την γυρίζει προς τα εμένα.

«Βλέπεις;; εδώ είναι την ημέρα των αρραβώνων μας! Κρύσταλ... Θα με παντρευόταν! Έπρεπε να με παντρευτεί!» μου τονίζει και άλλος ένας γύρος δακρύων εμφανίζεται στο πρόσωπό της.

Μισό λεπτό! Είπε "έπρεπε";; τι εννοεί έπρεπε;

«Τι εννοείς έπρεπε να σε παντρευτεί;;» την ρωτάω και κάνω ένα βήμα πίσω.

Με έχει πλησιάσει τόσο πολύ και με το βλέμμα που έχει τώρα είναι λες και θέλει να σκοτώσει άνθρωπο.

«Έπρεπε Κρύσταλ! Έπρεπε ήταν μέσα στο κόλπο!» τσιρίζει και πετάει το κάδρο στο πάτωμα με αποτέλεσμα το γυαλί να γίνει χίλια κομμάτια.

Καλέ αυτή τρελάθηκε!

Και.... Εειιι περίμενε! Ποιο κόλπο;;

«Λόρενς δεν σε καταλαβαίνω» της δηλώνω για να την παροτρύνω να μου εξηγήσει περισσότερο.

Ξεφυσάει και με πλησιάζει.
«Τι δεν καταλαβαίνεις Κρύσταλ;;; Θα έπαιρνα όλη την περιουσία του Κρίστιαν και στη συνέχεια θα τον χώριζα! Ήταν όλα ένα κόλπο που ήρθες εσύ και μας το χάλασες. Κατα-» δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και έκανε την εμφάνισή του ο Κρίστιαν.

Μπαίνει μέσα στο δωμάτιο και φαίνεται από το πρόσωπό του πως είναι θυμωμένος. Μακάρι να άκουσε τι μου έλεγε η Λόρενς!

Billionaire LoveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt