◾Πούλησες την κόρη μας;◾

1.4K 127 37
                                    

Part 3

«Μπράιαν;» είπε μια γνωστή φωνή και γύρισαμε και οι δύο για να δούμε ποιος είναι.

«Κρί..Κριστιν;» απάντησε ο Μπράιαν.

Εκείνη μόλις τον είδε έτρεξε και χώθηκε μέσα στην αγκαλιά του.

«Εε,βρείτε κάνα δωμάτιο» τους φώναξα κοροιδευτικά.

«Ουφ,πάντα να χαλάς την στιγμή» τόνισε εκνευρισμένη η κολλητή μου και ήρθε και με αγκάλιασε «χρόνια σου πολλά παγωτάκι μου» μου είπε «να μου ζήσεις βρε,έγινες ενήλικη πλέον,γυναίκα ολόκληρη»

«Δεν θα αλλάξεις ποτέ» είπα και γέλασα. Είδα την Κρίστιν που κοιτούσε προσηλωμένη τον Μπράιαν, παλιά μου είχε πει πως ένιωθε πολλά για εκείνον, αλλά μόλις ο Μπράιαν έφυγε δεν μου ξαναμιλήσε για αυτό το θέμα.
Βρε λες;

«Μπράιαν ήρθες»
Είπε η Κρίστιν και τον κοίταξε στα μάτια.

«Ναι,μεγάλωσες Κρίστιν και ομόρφηνες» Οοο τι τρέχει εδώ κολλητοί μου;

Η Κρίστιν κοκκίνισε και κοίταξε κάτω.

«Και..και εσύ,ξέρεις έγινες πετυχημένος και ζεις το όνειρο σου»

Γιατί νιώθω σαν το τρίτο άτομο στην παρέα;
Είναι λες και κρατάω το φανάρι.
Λοιπόν ας τους δώσω λίγο χρόνο να μιλήσουν μόνοι τους..

«Φεύγω πιτσουνάκια μου.
Θα τα πούμε.. » είπα και γέλασα, η Κριστιν με κοίταξε με θυμωμένο βλέμμα,αλλά είμαι σίγουρη πως θα με ευχαριστεί για αυτό μετά...

«Φεύγω κ. Χαρη» είπα στο αφεντικό μου και βγήκα από το μαγαζί...

/.../

Όταν έφτασα στο σπίτι κάνεις δεν ήταν μέσα,μπήκα στο παλιό δωμάτιο μου, πάνω στην σοφίτα και έκατσα να ξεκουραστώ..

Είμαι 18 πλέον.

Είναι τόσο περίεργο,είμαι ενήλικη.
Μακάρι να μπορούσα να σπουδάσω όπως όλα τα παιδιά στην ηλικία μου. Τελείωσα το Λύκειο με έναν σχετικά καλό βαθμό,μπορούσα να περάσω σε κάποιο πανεπιστήμιο ή σε κάποια σχολή και να κάνω μια νέα ζωή.

Αλλά δυστυχώς η οικονομική κατάσταση δεν μας ευνοεί,γενικά όλα τα χρόνια μου είμασταν μια φτωχή οικογένεια που ζούσαμε σε ένα μικρό σπίτακι,ο αδερφός μου βοηθάει τον μπαμπά σε καμία δουλειά αν τύχει,η μητέρα μου δεν δουλεύει και εγώ προσπαθώ όσο μπορώ να προσφέρω με την δουλειά μου ως σερβιτόρα. Μπορεί να μην είμασταν ποτέ μια πλούσια οικογένεια,αλλά είμαστε δεμένοι μεταξύ μας και γεμάτοι αγάπη,αυτό είχε σημασία.

Billionaire LoveWhere stories live. Discover now