◾Για 1 εκατομμύριο δολάρια; ◾

1.3K 124 4
                                    

Part 4

«Μπαμπά;» ρώτησα σοκαρισμένη.
Να με πάρουν;;; Να με πάνε που;

«Κρύσταλ,άκουσε με» μίλησε επιτέλους ο πατέρας μου «θα πας για λίγο σε ένα σπίτι, θα δουλέψεις και θα γυρίσεις» δήλωσε και με κοίταξε στα μάτια.

«Όχι Μπίλ,σε παρακαλώ,σώσε την κόρη μας» φώναξε η μαμά και έτρεξε κοντά μου να με αγκαλιάσει ενώ καυτά δάκρυα έπεφταν ένα ένα από τα μάτια της.

«Δεσποινίς Κρύσταλ πρέπει να έρθετε τώρα μαζί μας» ανακοίνωσαν σοβαροί οι δύο τύποι.

« ΌΧΙ,ΌΧΙ την κόρη μου»

Οι δύο άντρες με πλησίασαν,αλλά τους έκανα νόημα.

Προσπαθούσα με νύχια και με δόντια,να μην αφήσω να φανεί κανένα ίχνος ,στεναχώριας , απογοήτευσης,  λύπης, τίποτα! Προσπαθώ να δείχνω ήρεμη , άσχετα αν μέσα μου γίνεται πόλεμος.

«Έρχομαι» απάντησα στους άντρες

«ΌΧΙ» δήλωσε έντονα η μητέρα μου.

«Σε παρακαλώ μαμά» είπα ήρεμα «ελπίζω μπαμπά να είσαι ευχαριστημένος με τα καμώματα σου,με μεγάλωσες για να με πουλήσεις.. » του είπα ψυχρά

«Κρύσταλ άκουσε μ....»

«Όχι μπαμπά,μεγάλωσες ένα εμπόρευμα και ήρθε η ώρα ο αγοραστής να το πάρει»είπα και ένα δάκρυ κύλησε κατά μήκος του προσώπου μου,το σκούπισα γρήγορα και συνέχισα «Αντίο σας λοιπόν»

«Σε παρακαλώ Μπίλ» στράφηκε η μητέρα μου στο πατέρα μου καταρακωμένη.

Ο Τόνι έτρεξε κοντά μου και μου ψιθύρισε στο αυτί «θα σε πάρω από εκεί,όσο πιο γρήγορα γίνεται,να προσέχεις»

Κούνησα το κεφάλι μου θετικά και πήγα κοντά στην Κρίστιν.

«Παγωτάκι μου;» είπε και με αγκάλιασε.

«Αντίο Κρίστιν»

Με αγκάλιασε και ο Μπράιαν και έφυγα προς την πόρτα.

Κοίταξα πίσω μου. Ο Μπράιαν και η Κρίστιν ήταν ξαφνιασμένοι, δεν πίστευαν στα μάτια τους, η μητέρα μου έκλαιγε, ο πατέρας μου απλά κοιτούσε το πάτωμα. Είσαι χαρούμενος με αυτό μπαμπά;

Βγήκα από το σπίτι, η πόρτα  έκλεισε και εγώ ακολούθησα τους άντρες. Μια λιμουζίνα εμφανίστηκε μπροστά μου, ο ένας από τους άντρες μου άνοιξε την πόρτα και μου έκανε νόημα να μπω μέσα.

Η λιμουζίνα ξεκίνησε και εγώ άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο. Ατελείωτα δάκρυα έβγαιναν από τα μάτια μου και λυγμοί ακολούθησαν.

Billionaire LoveWhere stories live. Discover now