◾Είσαι δική μου και μόνο δική μου ◾

1K 80 6
                                    

Part 31

Έχω ετοιμαστεί! Φοράω ένα καταπληκτικό γαλάζιο ψηλόμεσο τζιν παντελόνι με λευκές ρίγες και το έχω συνδυάσει με ένα λευκό απλό αλλά αρκετά αέρινο τοπάκι. Ακόμη φοράω τις αγαπημένες μου ψηλές πλατφόρμες με χρυσές λεπτομέρειες. Το ντύσιμο το ολοκληρώνει η ασορτί με τα παπούτσια τσάντα μου και τα κοσμήματά μου. Στο μακιγιάζ δεν έχω κάνει πολλά. Ισα ίσα τα βασικά ώστε να είμαι απλή αλλά και περιποιημένη.

«Φτου σου κορίτσι μου» αναφωνώ κοιτάζοντας με από τον καθρέπτη.
Αμέσως μπαίνει ο Κρίστιαν μέσα στο δωμάτιο και καρφώνει το βλέμμα του πάνω μου. Με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω με αυτό το πονηρό του ύφος και αισθάνομαι λες και με γδύνει με τα μάτια του.

«Μωρό μου...» λέει και με πλησιάζει. Μηδενίζει την απόσταση μεταξύ μας και μου χαρίζει ένα απαλό φιλί στα χείλη μου.

«Είσαι κούκλα!» μου δηλώνει χαμογελαστός και με γυρίζει μια σβούρα ώστε να ολοκληρώσει την εξερεύνηση του κατά μήκος του σώματος μου.

«Σε ευχαριστώ πολύ» αναφωνώ χαμογελώντας πλατιά και του δίνω ένα φιλί γεμάτο ένταση και πάθος.

«Να πηγαίνουμε γιατί μας περιμένουν.» λέω και παίρνω το τσαντάκι μου. Βάζω το αγαπημένο μου άρωμα και κατευθυνόμαστε προς το αυτοκίνητο.

Σήμερα είναι η μεγάλη ημέρα. Θα επισκεφτούμε τους γονείς μου εγώ, ο Κρίστιαν και οι δικοί του γονείς. Έχω ειδοποιήσει την μητέρα μου για την επίσκεψη μας αυτή και μας περιμένει με ανυπομονησία. Έχω να ομολογήσω πως με έχει κυριεύσει ένα μεγάλο άγχος. Δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν οι γονείς μου. Ειδικά φοβάμαι την αντίδραση του πατέρα μου γιατί εκείνος είναι παλαιών αρχών όσον αφορά τις σχέσεις.
"Ο άνδρας που θα έχει σεξουαλικες σχέσεις με την κόρη μου πρέπει να την ζητήσει και σε γάμο "έλεγε και εξακολουθεί να λέει κάθε φορά που του αναφέρω κάτι για ένα αγόρι. Το σκέφτομαι και με πιάνει πονοκέφαλος! Ευτυχώς η μητέρα μου από την άλλη είναι πιο ελαστική σε αυτά τα θέματα.
Καλά ο αδερφός μου... δεν πιστεύει καν πως έχω φιλήσει έστω και μια φορά αγόρι στη ζωή μου.

«Κρίστιαν... να ξέρεις πως ο μπαμπάς μου είναι λίγο αυστηρός. Εννοώ... να... δεν του έχω πάει ποτέ κάποιο αγόρι στο σπίτι που να έχω σοβαρό δεσμό μαζί του και κάθε φορά που συζητάμε περί σχέσεων είναι κάθετος στις απόψεις του. Επίσης, μπορεί να γίνει λίγο απότομος ή να σε κοιτάζει λίγο επίμονα στην αρχή αλλά...» λέω ξέπνοα αλλά με διακόπτει.

Billionaire LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang