Part 33
Έχουμε ξυπνήσει εδώ και αρκετή ώρα. Έχω κάνει ήδη το μπάνιο μου, έχω φτιάξει το μαλλί μου ελαφριές μπούκλες και προσπαθώ τώρα να ντυθώ. Βρίσκομαι μπροστά στην ντουλάπα επί 5 λεπτά και δεν ξέρω τι να φορέσω. Από τότε που ξεκίνησα να εργάζομαι κοντά στον Κρίστιαν η ενδυμασία μου έχει αλλάξει κατά πολύ. Πλέον είναι πιο επίσημη και όχι τόσο αθλητική όσο συνήθιζα κάτι το οποίο μου έχει δημιουργήσει προβλήματα καθώς δεν ξέρω τι να φορέσω κάθε φορά. Φούστες, σακάκια, παντελόνια σε ίσια γραμμή, πουκάμισα... Από αυτά δεν έχω τίποτα.
«Θέλω επειγόντως ψώνια!» λέω αναστενάζοντας και ξαφνικά δύο χέρια τυλίγονται γύρω από την μέση μου. Αμέσως καταλαβαίνω πως είναι ο Κρίστιαν και ένα χαμόγελο εμφανίζετε στο πρόσωπο μου.
«Αγάπη μου τι συμβαίνει;» με ρωτάει και μου αφήνει ένα απαλό φιλί στο λαιμό μου.
«Να απλώς τα περισσότερα ρούχα μου είναι αθλητικά και ελάχιστα είναι πιο επίσημα. Δεν ξέρω τι να φορέσω.» αναφωνώ.
«Μμμ λοιπόν για να δω» μου λέει και μπαίνει μπροστά μου. Βλέπει την ντουλάπα μου από την μία άκρη έως την άλλη. Τελικά, μου βγάζει ένα παντελόνι σε χρώμα καφέ ανοιχτό και ένα μπλουζάκι λευκό με μαύρες και καφέ ρίγες.
«Ορίστε. Μόλις τελειώσουμε την δουλειά από την εταιρεία θα πάμε για ψώνια. Άστο πάνω μου.» μου δηλώνει και με φιλάει. Μου δίνει τα ρούχα και πηγαίνει στη δική του ντουλάπα ώστε να βρει τι θα φορέσει. Έχω μείνει άναυδη. Ούτε η κολλητή μου δεν μου βρίσκει τόσο εύκολα ρούχα. Ουαου!
Αφού ετοιμαστήκαμε, πήραμε το πρωινό μας και κατευθυνθήκαμε προς την εταιρεία. Ανεβαίνουμε με το ασανσέρ και μπαίνουμε στον όροφο των κεντρικών γραφείων. Ο Κρίστιαν καλημερίζει τους υπαλλήλους και σε δευτερόλεπτα ενα τσούρμο από γυναίκες εμφανίζετε ξανά μπροστά μας. Αααα δεν θα τα πάμε καλααα...
«Κύριε Κρίστιαν οι πωλήσεις αυξάνονται ραγδαία την τελευταία εβδομάδα εδώ έχω τα διαγράμματα.»λέει η πρώτη γυναίκα
«Κύριε Κρίστιαν μας τηλεφώνησε ο αρμόδιος για την καινούργια διαφημιστική καμπάνια και είπε πως επιθυμεί να τον καλέσετε.» δηλώνει η δεύτερη.
«Κύριε Κρίστιαν...» δεν την αφήνω να ολοκληρώσει και την διακόπτω.
«Παρακαλώ αφήστε τον κύριο Κρίστιαν να πάει στο γραφείο του. Είμαι η γραμματέας του επομένως θα ενημερώνετε εμένα και εγώ με την σειρά μου εκείνον. Δεν γίνετε να τον ενοχλείτε. Έχει πολλά πράγματα να σκεφτεί και εσείς δεν τον διευκολύνετε πάρα τον βομβαρδίζετε με περισσότερες πληροφορίες. Συμφωνείτε κύριε Κρίστιαν;» τον ρωτάω και μου χαμογελάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Billionaire Love
RomansaΈνα συμβόλαιο Ένας κρυμμένος έρωτας Ένας μεγάλος εγωισμός Και πολλά λεφτά Γίνεται όλα αυτά να υπάρξουν μαζί αρμονικά και χωρίς προβλήματα; Η πιθανή απάντηση είναι όχι. Άσε με να σου πω όμως πως η ζωή της δυναμικής Κρύσταλ, παίρνει την κάτω βόλτ...