Part 19
«Λόρενς;» άκουσα την φωνή του Κρίστιαν να φωνάζει.
Και ναι.... Μόλις είμαι επίσημα νεκρή!
Σε δευτερόλεπτα μια ψηλή γυναίκα γύρισε προς το μέρος μας και με γρήγορους ρυθμούς μας πλησίασε. Αγκάλιασε τον Κρίστιαν χαμογελαστά και μόλις αντίκρισε εμένα δίπλα του άλλαξε η αντίδραση της.
«Δεν θα μας συστήσεις Κρίστιαν;» ρώτησε αυστηρά η Λόρενς και μου έτεινε το χέρι της για μια τυπική χειραψία.
«Εμ. Ναι. Από εδώ η Κρύσταλ. Είναι μια από τις οικιακές βοηθούς του σπιτιού.» απαντά ο Κρίστιαν και εκείνη ξινίζει τα μούτρα της.
Ξίδι πιες παρέα με την μάνα του Κρίστιαν. Ταιριάζετε.!
«Οι καθαρίστριες μαζί με τα αφεντικά;; πρώτη φορά το ακούω αυτό.Απαπαπα»λέει παραξενεμένη εκείνη και κοιτάζει τον Κρίστιαν με ένα απορημένο βλέμμα.
Ιιιιιι. Μόλις με είπε καθαρίστρια εμένα αυτός ο ουρακοτάγκος;; Δεν κοιτά την μούρη της που με αυτό το μαλλί δείχνει λες και την έχει γλύψει αγελάδα!
«Εγώ να σας αφήσω να μιλήσετε.» λέω κοιτάζοντας τον Κρίστιαν στα μάτια θυμωμένη και κατευθύνομαι στο εσωτερικό του σπιτιού.
Μπαίνω μέσα και τρέχω προς το δωμάτιο της Αλίνας. Φτάνω έξω από την πόρτα του δωματίου της και χωρίς να χτυπήσω την ανοίγω. Όμως-
«Ιιιιιιιιιιι χίλια συγγνώμη!» φωνάζω και κλείνω την πόρτα σε κλάσματα δευτερολέπτων. «Δεν είδα τίποτα, δεν είδα τίποτα!» συνεχίζω να φωνάζω σαν υστερική και απομακρύνομαι λίγο από την πόρτα.
Σε λίγα λεπτά εμφανίζεται μπροστά μου η Αλίνα εμφανώς κοκκινισμένη και ξέπνοη.
«Κρύσταλ;» ρωτά καθώς φτιάχνει τα μαλλιά της και ισιώνει κατα κάποιο τρόπο το φόρεμα της. «Δεν έχουμε μάθει να χτυπάμε πόρτα;;» μου ψιθυρίζει και με χτυπάει νευρικά στον ώμο.
Έπειτα ανοίγει η πόρτα του δωματίου της και εμφανίζετε ένας... Ουαου κούκλος και σέξι καστανομάλλης, ο οποίος κλείνει γρήγορα τα κουμπιά από το πουκάμισο του.
Εγώ ξεροβήχω και κοιτάζω την Αλίνα.
«Δεν θα μας συστήσεις;» την ρωτάω.
«Εμ ναι. Από εδώ ο Αχχιλέας. Το αγόρι μου» ανακοινώνει και μένω στήλη άλατος.«Οοοο. Και τι κάνει μέσα στο δωμάτιο σου και συγκεκριμένα στο σπίτι που εργάζεσαι;;» της τονίζω ψιθυριστά.
ESTÁS LEYENDO
Billionaire Love
RomanceΈνα συμβόλαιο Ένας κρυμμένος έρωτας Ένας μεγάλος εγωισμός Και πολλά λεφτά Γίνεται όλα αυτά να υπάρξουν μαζί αρμονικά και χωρίς προβλήματα; Η πιθανή απάντηση είναι όχι. Άσε με να σου πω όμως πως η ζωή της δυναμικής Κρύσταλ, παίρνει την κάτω βόλτ...