Dorp Helpend ✔️

21 0 0
                                    

- De Medium
Hiermee kan je in de nacht met de doden praten dmv de organisator van het spel. Als je dood bent kan je eenmalig spreken met een levende. Je kan pas doodgaan als er een andere speler dood is.
- De Cupido
Hiermee kan je in nacht 2 twee spelers koppelen. Gaat de een dood, dan sterft de ander ook. Sterf je op nacht 1 of op dag 2, mag je dan nog iemand kiezen. De twee gekoppelde spelers krijgen te horen dat ze zijn gekoppeld. Ze kunnen overigens niet samen winnen, tenzij ze dat al konden natuurlijk.
- De Schooljuffrouw
Hiermee kan je in de nacht twee spelers uitkiezen, die kunnen de volgende dag niet stemmen. Je mag niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon kiezen.
- De Kwakzalfer
Hiermee mag je elke even nacht een opgebruikte kracht aan een speler teruggeven. Heeft de persoon een oneindige kracht of geen kracht, krijg je dat te horen.
- De Verplaatser
Hiermee kan je elke nacht 2 spelers omwisselen. Alle acties worden omgewisseld.
- De Escorte
Hiermee kan je elke nacht de nachtactie van iemand blokkeren.
- De Raaf
Hiermee kan je 3 keer een dreigbrief ophangen bij een speler naar keuze. Deze speler begint de volgende dag met 2 stemmen tegen.

Alle Dorp Helpend rollen hebben:
Aanval: 0.
Verdediging: 0.

De RollenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu