- De Alfaweerwolf
Dit is de leider van de weerwolven. Hij geeft de betàweerwolf een doelwit om te vermoorden! Is er geen betàweerwolf of is de betàweerwolf geblokkeerd, gaat de alfaweerwolf zelf op moordpad.
Aanval: 1.
Verdediging: 1.
- De Betàweerwolf
Dit is het hulpje van de Alfaweerwolf. Hij vermoordt het doelwit van de Alfa. Als er geen Alfa is en hij begon al als Betà, wordt hij de nieuwe. Anders kan hij zelf iemand uitkiezen. Net zoals als de Alfa geblokkeerd is of niemand kiest.
Aanval: 1.
Verdediging: 0.
- De Planner
Hiermee kan je elke nacht iemand uitkiezen. Je doodt een van de bezoekers van die persoon. Overigens krijgen wel alle bezoekers van je doelwit te horen dat jij de planner bent.
Aanval: 1.
Verdediging: 0.
- De Vervloeker
Hiermee kan je elke nacht iemand vervloeken. Zodra er 3 mensen vervloekt zijn, wordt er een persoon gered van zijn/haar vloek en en gaat een persoon dood. (Als je vervloekt bent en je bezoekt iemand wordt die persoon ook vervloekt.)
Er wordt bepaald wie er doodgaat op deze manier, Dorp Krachtig, Weerwolven en Neutraal Kwaadaardig kan je niet aanvallen.
+1 Dorp Onderzoekend+Dorp Helpend+Dorp Normaal.
+2 Dorp Dodend+Neutraal Goedaardig.
+3 Dorp Beschermend+Neutraal Raar.
+4 Neutraal Chaos+Neutraal Dodend.
Vanaf het moment dat je 3 mensen hebt aangevallen kan je niks meer met deze rol.
Aanval: 1.
Verdediging: 0.
JE LEEST
De Rollen
Non-FictionDe rollenlijst momenteel in WattWvW. Heb je een rollenidee, stel hem voor!