Dorp Normaal ✔️

9 0 0
                                    

- De Burger
Hiermee kan je niks. Tip: Let goed op en vertel het bekende. Zo kan je de anderen alsnog helpen.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Bange Burger
Hiermee kan je niks. Zelfde tip als bij de normale burger. Je hebt verdediging: 1 totdat je wordt aangevallen.
Aanval: 0.
Verdediging: 1 t/m eerste aanval.
- De Boze Burger
Hiermee kan je niks. Je bent verdediging: 1 tot en met dag 4. Verder moet je wel bij elke juryfase schuldig stemmen (of zonder juryfase moet je altijd op iemand stemmen). Dit is tot en met dag 4.
Aanval: 0.
Verdediging: 1 t/m dag 4.
- De Aardige Burger
Hiermee kan je niks. Je bent verdediging: 1 tot en met dag 4. Verder moet je wel bij elke juryfase onschuldig stemmen (of zonder juryfase mag je niet op iemand stemmen). Dit is tot en met dag 4.
Aanval: 0.
Verdediging: 1 t/m dag 4.
- De Hulpsheriff
Deze rol kan alleen meedoen als er minstens een Sheriff meedoet. Bij het begin krijg je de naam van een van de Sheriffs (of de enige als er maar eentje meedoet). Als die persoon dood is, ga jij ook dood.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Dorpsoudste
Hiermee kan je niks. De eerste aanval die op je gedaan wordt overleef je altijd. Ook als het ophangen is. Als je alleen wordt opgehangen of aangevallen door een Dorp, worden alle mensen van Dorp en Neutraal Goedaardig en de Piraat volgende nacht+dag geblokkeerd en ze kunnen niks doen.
Aanval: 0.
Verdediging: 3 t/m eerste aanval of tot opgehangen worden.

De RollenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu