Weerwolf Helpend ✔️

7 0 0
                                    

- De Consorte
Dit is de Escorte, maar dan voor de Weerwolven!
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Kijker
Hiermee kan je elke nacht een speler bezoeken. Je krijgt de exacte rol van deze persoon te horen.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Angstaanjager
Hiermee kan je elke nacht een speler bezoeken. Deze kan de volgende dag niet praten.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Verbrander
Hiermee kan je eenmalig de eigendommen van een speler veranderen. Hierdoor veranderd de speler in een boze burger als het voor dag 4 is en in een normale burger als het na dag 4 is. Overigens krijgen de rollen: Ziener, Sheriff, Onderzoeker, Kijker en Tovenaar geen resultaat meer als ze die persoon bekijken.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Kopieerder
Hiermee kan je een actie kopiëren als je wordt bezocht. Die kan je dan als alternatieve actie voor een nacht geven aan een ander lid van de weerwolven. Stel, de Sheriff bezoekt jou, dan kan je een ander iemand van de Weerwolven de optie geven om iemand te bekijken als een Sheriff.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Welp
Hiermee kan je aan het begin vrij weinig. Je weet namelijk niet wie de andere wolven zijn, en hun weten ook niet dat jij de welp bent. Wel kan je elke nacht iemand bekijken. Als je een weerwolf bekijkt, krijg jij de rol van die persoon, tenzij het een unieke is, dan krijg je een willekeurige van een andere wolf. Zijn ze allemaal uniek, krijg je een willekeurige. Als de weerwolven jou proberen te doden mag je een Weerwolf Dodend rol naar keuze uitkiezen. Zijn deze allemaal bezet, krijg je een willekeurige.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Martelaar
Hiermee mag je elke nacht iemand martelen. Hierdoor wordt de persoon geblokkeerd en houdt hij de actie even voor zich. Je mag een speler maximaal 2 keer achter elkaar martelen. Als je stopt met een speler martelen en dus doorgaat naar een andere speler, gebruikt de gemartelde persoon zijn actie. Je moet die ronde daarna nog wel even wachten met die persoon weer kiezen.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.

De RollenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu