- De Pestbrenger
Hiermee kan je elke nacht iemand infecteren met de pest. De pest wordt verspreidt dmv spelers bezoeken. Stel jij infecteert A, en A bezoekt B, dan zou B ook geïnfecteerd worden. Als spelers jou of A bijvoorbeeld bezoeken, worden ze ook geïnfecteerd. Als iedereen geïnfecteerd is, wordt je de Pestilence.
Aanval: 0.
Verdediging: 1.
- De Pestilence
Hiermee kan je elke nacht een speler en alle bezoekers doden. Deze rol kan je alleen krijgen door bij het begin Pestbrenger te zijn, of door Vergeetachtige te zijn.
Aanval: 2.
Verdediging: 3.
- De Piraat
Hiermee kan je elke nacht iemand aanvallen met steen, papier, schaar. Win je het gevecht, gaat de ander dood. Als je twee keer hebt gewonnen heb je gewonnen.
Aanval: 2.
Verdediging: 0.
- De Klokkenmaker
Dit is een hele aparte rol. Je hebt een klok. Deze begint op 8 uur. Als je iemand van Dorp bezoekt, gaat je klok 5 uur vooruit. Bij iemand van de Weerwolven 3 uur. Bij iemand van Neutraal gaat de klok juist 2 uur achteruit! De tweede keer dat je iemand bezoekt dood je de persoon, en de eerste keer dat je iemand bezoekt kan de persoon niet bezocht worden en wordt de persoon zelf geblokkeerd. Je doel is om de klok op 12 uur te zetten.
Aanval: 3.
Verdediging: 0.
JE LEEST
De Rollen
Non-FictionDe rollenlijst momenteel in WattWvW. Heb je een rollenidee, stel hem voor!