- De Vervalser
Hiermee kan je drie keer de laatste brief van iemand aanpassen. Deze laatste brief wordt getoond als de persoon die je uitkoos ook echt doodging.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Vermommer
Hiermee kan je jezelf elke nacht vermommen als iemand anders. De Onderzoeker, de Ziener en het Onschuldige Meisje zien dan een aanwijzing over die persoon. Als je doodgaat staat er ook dat je de rol was van de persoon die je die nacht of de nacht ervoor (als je wordt opgehangen) had gekozen.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Beschuldiger
Hiermee kan je elke nacht iemand kiezen. Die persoon ziet eruit als weerwolf voor de Sheriff en als het resultaat van de Beschuldiger voor de Onderzoeker! Zo'n 'beschuldiging' duurt 2 nachten en je kan nog gewoon iemand anders kiezen in die tijd. Verder ben je onzichtbaar voor de Volger, Spion en Uitkijk.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Schoonmaker
Hiermee kan je elke nacht iemand uitkiezen. Dit kan 3 keer. Gaat die persoon dood, dan krijg alleen jij de rol en laatste will te horen!
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Hypnotiseur
Hiermee kan je elke nacht een nep bericht naar iemand sturen, zoals dat je bent geblokkeerd! Wees creatief!
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
- De Illusionist
Hiermee kan je elke nacht twee spelers omwisselen. Alle berichten die ze zouden krijgen, worden omgewisseld.
Aanval: 0.
Verdediging: 0.
JE LEEST
De Rollen
Non-FictionDe rollenlijst momenteel in WattWvW. Heb je een rollenidee, stel hem voor!