Onderzoeker Resultaten

5 0 0
                                    

Onderzoeker:
A. Escorte/Consorte/Verplaatser/Illusionist/Hypnotiseur/Dubbel (2-3-1)
B. Sheriff/Beul/Huurmoordenaar/Terrorist/Stalker/Verbinder/Visser (3-0-4)
C. Uitkijk/Vervalser/Juggernaut/Vergeetachtige/Agent/Barbier (3-1-2)
D. Dokter/Vermommer/Seriemoordenaar/Raaf/Lastpost/Beschermer (3-1-2)
E. Cipier/Angstaanjager/Spion/Beschermengel/Wegjager/Ingenieur (3-1-2)
F. Burger/Bange burger/Boze burger/Aardige burger/Hulpsheriff/Dorpsoudste (6-0-0)
G. Leider/Onderzoeker/Volger/Pestbrenger/Tovenaar/Kijker (3-1-2)
H. Alwetende/Ziener/Overlever/Shapeshifter/Vervloeker/Kanaliseerder (3-1-2)
I. Medium/Herrijzer/Schoonmaker/Lijkrover/Begrafenisondernemer/Vallenzetter (3-1-2)
J. Bodyguard/Ridder/Alfaweerwolf/Pyromaan/Vlammenwerper/Klokkenmaker (3-1-2)
K. Beschuldiger/Nar/Geest/Schaduw/Chaosveroorzaker/Fluitspeler/Welp (0-2-5)
L. Kwakzalver/Heks/Dorpsgek/Verbrander/Wees/Toneelspeler (3-1-2)
M. Onschuldig meisje/Schooljuffrouw/Cupido/Martelaar/Kopieerder/Slager (3-2-1)
N. Betàweerwolf/Planner/Burgerwacht/Veteraan/Jager/Piraat/Witte weerwolf (3-2-2)

Elk resultaat heeft 6 rollen, op B en N na, die hebben er 7. De getallen tussen haakjes betekenen hoeveel dorp, hoeveel weerwolf en hoeveel neutraal erin zit. Het eerste getal staat voor dorp en het tweede voor weerwolf.

Verder: cursief = dorp, onderdrukt = weerwolf, vet = neutraal dodend, normaal = neutraal niet dodend

De RollenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu