- De Witte Weerwolf
Hiermee kan je meedoen met de andere weerwolven. Op dag 1 mag je een rol kiezen, en zo zien de andere weerwolven je dan! Elke even nacht kan je een andere weerwolf doden, als je dat wilt. Elke oneven nacht voer je ook echt de rol uit die je gekozen hebt. Je kan geen unieke rol kiezen. Als je een Betàweerwolf zou worden door het systeem, wordt je dat ook.
Aanval: 1.
Verdediging: 1.
- De Toneelspeler
Hiermee kan je in Nacht 1 3 rollen kiezen. Je kan elk van deze rollen 1 keer gebruiken. Als je ze alle 3 gebruikt hebt, krijg je aanval: 1.
Aanval: 0.
Verdediging: 1.
- De Seriemoordenaar
Hiermee kan je elke nacht iemand doden.
Aanval: 1.
Verdediging: 1.
- De Fluitspeler
Hiermee kan je elke nacht twee mensen betoveren. De betoverde mensen weten van elkaar wie ze zijn. Als je iedereen op een ander hebt betoverd, val je ze allemaal aan.
Aanval: 3.
Verdediging: 1.
- De Stalker
Hiermee kan je elke nacht iemand stalken. De volgende nacht pleegt die persoon zelfmoord, tenzij jij doodgaat voordat dat gebeurd.
Aanval: 3.
Verdediging: 0.
- De Pyromaan
Hiermee kan je elke nacht iemand ondergieten met benzine. Iedereen die ondergoten zijn hebben het resultaat van de Pyromaan voor alle onderzoekende rollen op de Sheriff na. Je kan er ook voor kiezen om alle ondergoten mensen tegelijk te doden.
Aanval: 3.
Verdediging: 1.
- De Terrorist
Hiermee kan je elke even nacht een speler en alle bezoekers ervan doden.
Aanval: 2.
Verdediging: 1.
- De Juggernaut
Hiermee kan je elke even nacht iemand doden. Per moord krijg je meer krachten. Voor meer info: https://town-of-salem.wikia.com/wiki/Juggernaut
- De Slager
Hiermee kan je elke nacht iemand vermoorden. Je begint met 2 moorden. Elke derde nacht krijg je er 2 bij. Je mag ook meerdere mensen in een nacht vermoorden. Als je er meerdere vermoord, kan je niet door de Escorte of Consorte geblokkeerd worden. Als je een iemand vermoord, maak je de persoon schoon en krijg jij alleen de rol en de laatste will te horen! De volgende nacht mag je dan echter niemand doden. Op nachten dat je niemand kan doden doordat je geen moorden meer hebt, ziet de Sheriff je als niet verdacht.
Aanval: 1.
Verdediging: 1.
- De Ingenieur
Je kan elke nacht een speler opladen. Dit krijgt de speler niet te horen. Als je iemand voor de tweede keer oplaadt, gaat de persoon dood. Als een opgeladen speler een andere opgeladen speler bezoekt, gaan ze allebei dood. Als een opgeladen speler jou bezoekt, gaat hij/zij dood, en wordt zijn/haar laatste will niet getoond. Als elke levende speler is opgeladen, krijgt het dorp het te horen en mag jij de nacht daarna iedereen doden.
Aanval: 2.
Verdediging: 1.
JE LEEST
De Rollen
Non-FictionDe rollenlijst momenteel in WattWvW. Heb je een rollenidee, stel hem voor!