3. Bölüm - Mesaj

129 16 10
                                    


Medyada Gözde var.

"Plan şöyle..."
"Aslında plan yok. Ne yapacağımızı bilmiyorum" Üzgün bir suratla onlara bakarken arkadan bir ses geldi. Açelya'nın sesi.

Hızlıca arkama döndüm ve Açelya'yı gördüm. Annesine, koşan küçük çocuk gibi koşmaya başladım ve Açelya'ya sarıldım.

"S..sen..n nasıl çıktın dersten? Bana mesaj atmıştın dersten çıkarın beni diye." Hızlı konuşmadan dolayı ne dediğimi anlamamış olan Açelya bana garip gözlerle bakıyordu.

Bu aralar bana ne çok bakıyorlar arkadaş. Tabi insanın gözü güzel olunca(Ego kasma time).

"Ya Gözde bir sakin. Relax. Anlatıcam geç otur masaya." dedi ve masaya yürümeye başladı. Tabi bende onun arkasında yürüdüm.
Oturur oturmaz konuya daldı.

"Bakın şimdi ben Gözde'de masajı attım sonra Egemen'den mesaj geldi." Egemen Açelya'nın eski sevgilisi. Ayrılma ise Egemin'in Açelya'dan çok oyunlarla ilgilenmesiydi. Hatta bir gece Açelya mesaj atınca arkadaşı zanetmiş ve  oyunda öldürdüğü adamları anlatmıştı. Gülmekten karnımın ağrıdığı doğrudur.

"Egemen'den mesaj gelince heycanlandım ağzımdanda 'sen kim köpek bana mesaj atıyon kütük' lafı çıkınca hocada beni dersten çıkardı."

Açelya cümlesini bitirdiğinde gülmekten çene kaslarım ağrımaya başlamıştı. Yaman sandalyeden düşmüş yerde kahkahalar atmaya devam ediyordu. Atlas ise sadece kıkırdadı.

" Ya kanka keşke o lafları söylerken bende olsaydım. Senin arkandan birde ben söverdim" dedim ve gülmeye devam ettim.

~

"Ya şimdi ilk gün bitti miyhh?"

"Bitti Yaman bitti ama sen salak konuşma tarzını bir türlü bitiremedin. Evdede böylesin yeter katlanamıyorum artık." Yaman ve Atlas'ın atışmasını dinlerken bağcığımın çözüldüğünü fark ettim.

Bizimkilere döndüm  "siz gidin ben ayakkabımı bağlayıp geliyorum" dedim ve yere eğilip ayakkabımı bağladım.

Sonunda ayağa kalktığımda bizimkilerin karşıya geçtiğini fark ettim. Vakit kaybetmeden yola çıktım. Yolun ortasına geldiğimde bir korna sesiyle irkildim ve yeri boyladım. Yere düşerken çığlık atmayıda ihmal etmedim.

Atlas, Yaman ve Açelya'nın bana doğru koştuğunu gördüm. Bizim hödükte arabadan inme zahmetinde bulundu ve etrafım bir anda etten duvarlarla örüldü. Bazıları sanki bana araba çarpmış gibi konuşurken bazıları ise ne kadar narin olduğumu konuşuyordu. Sizene behh.

Açelya ve Yaman hemen yanıma çökerken Atlas'ı göremedim. Onlara iyi olduğumu söyleyemeden bir yumruk sesi duyuldu. Evet doğru tahmin Atlas neredeyse beni ezecek olan oğlanı yumrukluyordu. Burda benim devriye girmem gerekli çekilin yoldan bir bela geliyor.

"Sen kimsin de kızın üstüne araba sürüyosun Lan." Ve bir yumruk daha. Oğlan ikinci yumrukla iyice sinirlenirken, araya girmenin vakti gelmişti.

"Ya tamam bir sakin olun," dedim ve devam ettim "sen özür dile, bitsin gidelim bizde."

"Niye özür dileyeceğim asıl o benden özür dilesin. Hem ben bişey yapmadım sen yolun ortasına çıktın." Bizim hödük pişkin pişkin konuşurken sinirlerim iyice tavan yaptı. Senide defterime yazdım hödük salak mal aptal angut beyinsiz oğlan.

"Tamam sen özür dileme, hadi gidelim Atlas biz geç kaldık zaten." Bu imalı konuşmamı sadace bizimkiler anlamıştı. Bunun anlamı işine sonra bakarız demek.

"Tamam hadi gidelim."

~

"Benim güzeller güzeli evimmm." diyerek kendimi kapıdan içeri attım. Sonunda evdeydim, evde, ev, ev.

"Anne ben geldim, anne ben odama çıkıyorum." bu kısa bildiriden sonra odama çıktım.

Odaya girer girmez, dün nasıl dagıtıp gittiğim aklıma geldi. Ama bir Gözde Çetin asla odasını toplamaz, toplatmaz, toplattırmaz. Hayat felsefelerimden biridir.

Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Telefonu elime alıp sırayla sosyal medya sitelerinde gezdim. En son sıra instagrama gelince dün fotoraf attığım aklıma geldi.
(Medyada var)

Tam beğenileri inceliyorum ki bir anda WhatsApp dan bir mesaj geldi.

Tanımadığım bir numaraydı ve profil resminde bir gökyüzü fotorafı vardı.
Hemen mesaja tıkladım.

Bugün çok iyiydin.

Hemen cevap yazdım.

Hangi konuda? Hem sen kimsin numaramı nerden buldun?.

Çok geçmeden cevap geldi.

Bir tanıdık diyelim. Ama doğru sen beni tanımazsın.

Numarasını AA diye kaydettikten sonra yazmaya devam ettim.

Kime: AA

Demek sonunda beynini kullandın. Çok kullanma ama sana yan etki yapar HÖDÜK. Hem kimsin sen? Bir kere daha sormam.

Kimden: AA

Benim kim olduğum önemli değil. Sen bana hödük demeye devam et. Birde o saçma hareketlerine dikkat et yeter.

Kime: AA

Sabrımı sınamak için karşıma çıkmış bir salak olduğun için sana olmayan beyninle mutluluklar hödük. Engelliyorum seni.

Ama bir sorun var. Bu numara engellenemiyor. Büyük ihtimalle bilgisayardan yazıyor ve numara sahte. Bir bu eksikti.

Kimden: AA

Aaa! Sanırım engelleyemedin. Yani başına belayı aldın. Birde yeni bir numara işleriyle filan uğraşma onuda bulurum. Son olarak o çok akıllı arkadaşına söyle beni bulmaya kalkmasın yoksa başına daha büyük bir bela sararım.

Ve beni engelledi. Ne yani bu salağın tehditlerine gözmü yumayım? Kimse kusura bakmasın ben öyle salak badboy oğlanlara aşık olacak kadar düşmedim. Benim adımda Gözde ise  ben bu hödüğü bulurum.

Medyada sizler için Gözde'nin fotorafını paylaştım. Aslında paylaşımıyacaktım ama bir kaç kişi istediği ve bende kıramadım. Bu arada Açelya, Atlas, ve Yaman'ında fotoğrafları hazır diğer bölümlerde onları da paylaşacağım.

Bu arada sizce Gözde'ye mesaj atan kişi kim?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sizleri seviyorum  ❤️

Yorum ve Vote bırakmayı unutmayı
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Manyaklar Çetesi #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin