Artık karnım zamanla büyüyor ve aşermelerim sık sık oluyor ,aynada kendime bakıyorum ve ağğğğğğ çok şişmanladımmmm diyorum kendi kendime daha sonra çocuğum anlarcasına yerinden yani karnıma tekme atıyor kendimce gülüp bu düşüncelerden kurtuluyorum.
..
.
Bugün hayatımın en güzel günü çocuğumun cinsiyetini öğreneceğim ve maalesef bugün 18 yaşına giriyorum acaba Baran bunu hatırlayacak mı ???
.
.
.
Sabah karnımdaki acıyla uyandım karnım burnumda aşağı su almaya indim ama canım yandığı için pek hareket edemiyorum ve avlunun yanında ki sedire oturdum ve bizim yürüyen saraf yani kaynanam .- N'oldu kızım ?
Dedi bende sesiz bir tonla .
- Bizim yaramaz yine durmuyor .
Dedim ve kaynanam elini karnıma koyarak ,
- E kolay değil iki can taşıyorsun !
Dedi ve ben şaşkınlıkla ,
- Ama bunun için karnımın daha büyük olması gerekir
Dedim ve bizim son zamanlarda pamuk olan kayniş .
- Kızım ben cahil değilim senin yaşın kadar gebe kadınlarla ilgilendim bunu unutma ,
Diyerek giderli bir laf etti ve arkasını dönüp gitti .
Acaba dediği gerçek ola bilir miydi ?
Gözlerimi kapatıp sedirin yastığına yasladım artık son bahar mevsiminde olan soğuk Mardin'in sesini dinledim .
Ama karnımdaki ağırlığı hissedince gözlerimi açtım ve offfff yine miii ?Evet anlayacağınız gibi bu başımın belası Baran yine kulağını karnıma yapıştırmış bekliyor . Anlamıyorum acaba ne sanıyor her an çocuk çıkacak yada kaçacak mı sanıyor ve haaa unutmadan kendi kendine çocuğu ile konuşuyor bence Baran dünyanın en iyi babası olacak tıpkı bana en başta olmasada sonradan iyi bir eş olduğu gibi .
.
.
Baran kafasını kaldırıp .
- Bugün çok işimiz var hadi hazırlan
Dedi ne sadece bu mu yaaa ben bugün 18 oldum yaaaa insan bir nice yıllara felan der ama onuda demiyor odun işte ne yaparsın işlenmemiş Türk Odunu . Bende surat sallayarak mırıldanma şeklinde.
- Hııı tamam
Dedim
Baran'dan
Ahhhh uyandığımda yine Bahar'ı yerinde bulamadım anlamıyor neden Bahar çocuğumuda alıp kayboluyor ahhhh gerçi çocuk onun karnında Bahar yerine resmen ben kendimi hamile hissediyorum çocuk her an doğacakta ben yetişemeyeceğim ve eşime ,çocuğuma bir şey olacak korkusu ile yaşıyorum bu yüzden odadan çıkıp Bahar'ı aradım ve evet aşağıda oturuyordu .
Yanına gittiğimde direk karnını dinledim ve çocuğum yine babasına sinyal misali tekme attı ve Bahar bana tuhaf şekilde baktı .
Bugün hem çocuğumuzun cinsiyetini öğreneceğiz hemde Bahar 18 yaşına giriyor ama bunu hatırlamıyormuş gibi davranacağım ve günün sonunda ona en büyük hediyeyi vereceğim
Ben Bahar'a
- Bugün çok işimiz var hadi hazırlan
Dedim ve surat sallayarak gitti .
Ahhhh benim tatlı ve sevimli karım kesin unuttuğumu sandı ama bu böyle değil bilmediği bir şey var ben Bahar ile ilgili şeyleri asla unutmam .
Bahar odaya çıkınca bende çıktım
Ve ikimiz hazırlanıp çıktık arabada gayet sessizdi hastanenin önüne geldiğimizde elimi tutup en az bir güneş kadar gülümsedi bende ona aynı şekilde gülümsedim .Arabadan inip Bahar'ın elinden tutum ve hastaneye girdik ilk önce bahar girdi .
Bahar'dan
Sonunda hastaneye geldik doktor ilk beni çağırdı ve kaynanam haklıydı ben ikizlere hamileydim ama acaba bunu Baran nasıl karşılayacak.
Daha sonra Baran'ı çocuğunun kalp atışlarını dinlemesi için doktor çağırdı ve Baran şaşkınlıkla yana oturdu doktor ona .
- Hazır mısınız ? Çocuğunuzun ilk defa kalp atışlarını dinleyeceksiniz.
Dedi ve Baran gülümseyen bir surat ile .
- Evet dedi .
Bekledik ,bekledik ve işte dünyaya bedel o sesleri duyduk tık ,tık ,tık ,tık ,tık tık,tık,tık,
Hızlı atan bu sesler ikimizin gözlerimizin yaşarmaşına neden oldu
.hastanden çıkarken bize ultrason resimleri verdiler Baran'ın bir eli direksiyon da diğer eli ise karnımdaydı yol boyunca gülerek gitti yılda bir markete girdik ve cinsiyetini açıklamak için bir şey yapmaya karar verdim onları arabada hazırlayıp eve gelmeyi bekledim .
Sonunda eve geldik ve herkez bizi ayakta karşıladı biz tek kelime etmedik ve onlara masanın üzerine iki kutu bıraktı ikisinde beyaz ve anneme yani kaynanama .
İçinden Pembe renk çıkarsa torununuz kız ama mavi balon çıkarsa erkek
Dedim ve annem ilk kutuyu açınca boş çıkınca surat astı ve ikinci kutuyu açınca ani şekilde bağırdı ve zafer babama sarıldı içinden biri mavi diğeri kırmızı iki balon çıktı evet anladığınız gibi bir erkek diğeri kız çocuğum olacak
Her neyse bu mutlu olayı herkes büyük bir mutluluk ile kutladı .
Acaba ne zaman Baran hatırlayacak derken elimden tutup sessizce evden çıktık arabaya bindik ona nereye gidiyoruz dediğimde bana
Arkadaşım evleniyor şahitleri gelmemiş biz gidip şahit olacağız dedi aman ne güzel ben evlenmeden millete şahitlik yapıyorum evlendirme binasına geldik ve Baran
-gelin birazdan gelir ama sen böyle pantolon ile şahitlik yapma .
dedi ve bana bir poşet vererek gelin odasına yolladı bana verdiği düz beyaz elbiseyi giydim nikah salonuna gittiğimde fonda kısık sesle bir şarkı çalıyordu masada nikah memuru vardı ama şaşırdığını şey abim ve Elif şahitlerin koltuğunda otururdu ben daha ne oldu diyemeden Baran arkadan siyah takım elbisesi ile geldi
Diz çöküp .
Sen hayatıma girdiğinden belli dünyanın en mutlu adamı oldum izin verde bende seni dünyanın en mutlu kadını yapayım BENİMLE EVLENİR MİSİN ?
Ve ben gözlerimde mutluluk göz yaşları ile
- EVETTTTTTTTTTT
dedim Baran yüzüğü takıp bana sıkıca sarıldı ve elimden tutup nikah masasına gittik ve kılışe kısmını geçip imzaları attık abim ve Elif de imzalarını attı Memur nüfus cüzdanını bana verdi Elif resminizi çekti ve Baran alnımda öperek .
- İyi doğdun !
Dedi bu benim bu dünyada aldığım en güzel hediyeydi.
Salondan çıkıp arabaya bindik çok ama çok mutluydum biraz gezip eve girdik
.
.
.
..........
Zaman hızla hatta su gibi akıp geçiyor hamileliğimin 5 altındayım ve çocuklarım yaramaz çıktı .
.
.
.
.......Hamileliğimin 7 aynındayım
.
.
.
.....Nerdeyse doğuma 1 aydan az bir süre kaldı .....
Bölüm biraz kısa ve geç oldu ama
Son zamanlarda çok meşguldum ve buraya kısa süreliğine ara vermek zorunda kaldım ama ne olursa olsun sonuç olarak ayıra bildiğim zaman ayırdım keyifli okumalar final'e bir bölüm kaldı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Berdel [ TAMAMLANDI ]
General FictionBilinir ki bu hayatta her zaman küçük gelinler ve Berdeller hep başkalarının kararları yüzünden küçük yaşta Beyaz gelinlik giydirirler ve beline kırmızı kurdale takarlar oysaki birde küçük Gelinin yada Berdel'in gözünden baktığında o Beyaz gelinlik...