bölüm 10

6.5K 345 9
                                    

Medya: ecrin ve asya

Selammm!!

Bugün yazabildiği kadar bölüm yazıcam.
Bu bugünün birinci bölümü.
Oy atarmısınız?
96 okuma var ama 16 oyda kaldık
Desteklerinizi bekliyorum🙏🙏
Hadi ozaman iyi okumalar..

-----

"Anne arkadaşlarım ile buluşucam. Gerek yok yamanın gelmesine ben kendim giderim hem biz yamanla tanışıyoruz aynı sınıftayız." dedim Yamanın yüzünün düştüğünü görsem de ses çıkarmadım. Onla gidicek halim yok yani.

"Hmm" diye mırıltı çıkardı annem sonra kaşlarını çatıp bana kötü kötü bakınca zorla gülümsedim ve "Ama gelmemesi için sebep yok gelsin niye gelmesin ki? " diye konuşunca yaman ayağa kalktı ve "Hadi gidelim o zaman." dedi .

Arkamı dönüp evden çıktım peşimden geldiğini biliyordum ama onu bekleme ihtiyacı bile duymamıştım. Taksi durağına gelince bekledim yanıma geldi ve " naber?" dedi yüzündeki ukala gülümsiyle.

"İyi" diye mırıldanır gibi yaptım "Nereye gidiyoruz? " diye sordu "AVM ye" diye yanıt verdim.

"Kimler var?" diye sorunca, "bizimkiler" dedim telefonumu çıkarıp ecrine bizimkileri de çağırması için mesaj yazıp telefonu kapattım. Ecrin ben ve yaman olamaz diye geçirdim içimden batu ve mete olursa daha rahat hissederiz bence.

O sırada yaman beni kolumdan dürtü " Hı" diye ona dönünce güldü ve taksiyi gösterdi hiç beklemeden arka koltuğa yerleştim. Oda öne oturdu.

Telefonum titreyince elime aldım. A dan mesaj vardı hemen açtım.

A: naber?

Asya: iyi sen?

A: bende iyiyim.

A: yanındaki çocuk kim?

Asya: sen onu boşver

Asya: asıl sen kimsin?

Asya: yani...

Asya: biraz kendinden bahset bana.

A: neden

Asya: nasıl neden?

Asya : bana yazıyosun

Asya: ama kendini tanıtmıyorsun.

Asya: benim hakkımda herşeyi sen bilirken

Asya: ben senin hakkında hicbir şey bilmiyorum

Asya: bir bildiğim aynı sınıfta olduğumuz.

Asya: o da sınıfta 21 erkek olması ile önemsiz oluyor

Asya: bak benim kavgalı olduğum insan yoktur.

Asya: insanların da kalbini nolursa olsun kırmam.

Asya: karşıma çıksan seni üzücek birşey yapmam

Asya: karşıma çıkmaman aptallık!

Asya: adını bile bilmiyorum

Asya: bu artık sıkıcı değil mi?

(görüldü)

Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin