Artık yaman istiyoruz dediniz tipi yukarıda kendi hayatı ise 👇👇
Hadi iyi okumalar sjjsndkd
❤❤
Yaman'dan
Çocukluğum anne ve babamın kavgaları arasında geçmişti. Herşeyden herkesten rahatsız olurdum. Babamıda annemide çok severdim ama hep kendilerini haklı bulup işten sıyrılırlardı.
Olan benim gibi çocuklara olurdu. Bursa'dan İstanbul'a ben liseye geçerken gitmiştik. Artık kavga görmek istemediğim için ilk sene yurtta kalmak istemiştim. Okul yurdunda rahattım. İlk haftalarım iyidi. İkinci haftanın başında annem telefon ile beni arayıp babamın onu aldattığını söylemişti. Gerçekliği hakkında şüpheliydim. Bu tarz konuyu belki de ondan soğumam için ortaya atmıştı. Ama yine bilemistim.
Bir erkek bir kadını sevmese bile nasıl aldatırdı ki?
İşte tam o gün sakar bir kız iktidar karşıma. Dikkatimi çekti izledim onu hee teneffüs onun sınıfında buldum kendimi sonra dedim ki oğlum olmaz bu böyle kendimi onun sınıfına aldırdım. Ama benle konuşmuyordu.
Konuşmaya ben cekinirken o yüzüme bile bakmıyordu.
Düşündüm bende günlerce..
Sonra onu sinir edersem dikkatini çekerim dedim. Öyle de oldu. Benle Azda olsa konuşuyordu. Bu bile yetiyordu bana.
Ama sonra galiba benden nefret etmeye başlamıştı o nasıl dedim keşke daha iyi bir şekilde konuşsaydım diye.
O senenin sonunda babamın annemi gerçekten aldatmadığını öğrendim. Sevinçliydim. Sonra iyi iyi anlaşma kavga etmeye başladılar.
Sonra bir kardeşim olucağını öğrendim. Annemlerin yanına geri gittim. Kız kardeşim için herşey hazırdı.
Ama daha annemin karnında üç aylık bebekken verdi canını.O an annem yıkıldı toparlanama dı. Benim ise tek bir nefese ihtiyacım vardı. Kavga da etsek benden nefret de etse asya ile konuşmaya başladım en azından gülüyordum az da olsa
Annem az da olsa toparlanmış kendine gelmişti. Tam asya ya açılacakken kuzenim oğuz herşeyi maffetmişti.
Ne mi yapmıştı ?
Asya ya açılacakken asya dan hoşlandığını söyleyip defolup gitmişti geldiği yere
Yine yapamamıştım. Senelerce bekledim. Sonunda anonim olmuş onunla fazlaca konuşmuştuk.
Ve galiba boynuma atlayan bu kız artık benimdi..
Final değil kitap uzun olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNG
Fiksi Remaja|||TAMAMLANDI||| A: Sokakta gördüm seni. A: Çantan da bir şey arıyordun. A: Ayağın takıldı ve yere düştün. A: Bir sinirle kalkıp takıldığın taşa vurdun. A: Sen o an taşa değil benim kalbime vurmuştun.