Akşam olmuş bizimkiler okuldan çıkmıştı. Karamlar ise neredeyse biticek kadar azalmıştı. Kutudan 17 tane karam çıkmıştı. Ve 7 tane karam kalmıştı. Gerisini yaman ile beraber yemek istiyordum fakat hala gelememiş beni camda bekletiyordu. Aşağıda hışırtı sesi duyunca hemen başımı aşağı egdim.
Yaman sonunda gelmişti. Benim bulunduğum cam baya genişti eğer 2. Kata çıkmayı başarırsa burda durabilirdi.
(Bu şekilde düşünebilirsiniz)
Elimle gelmesi için işaret vardı camın biraz önünde ağaç vardı. Ağaca tırmandı. Elini uzattı. Hemen elini tuttum. Bir bacağını camın demirine koydu. Sonra diğer elini uzattı. Onu da tuttum. Birden cama doğru gelince irkildim. Geriye doğru adım aldığım sırada elini belime koydu ve dudağımdan bir öpücük çaldı. Yalandan kızar gibi yapıp omzuna vurdum. Güldü. Hemde çok güzel güldü. Beni kendine daha çok çekti. Alnını alnıma dayadı. İki elinde belimdeydi. " Seni çok özledim" diye fısıldadı. Güldüm ve yanağına bir öpücük kondurdum. " Daha iyi misin?" Diye sordu..Başımı salladım. " Keşke yanında kalsaydım." Diyince " boşver zaten iyi oldu sınava baya bir çalıştım. Kimya san ve edebiyattan tüm eksiklerimi bitirdim. İyi oldu aslında" diyerek üzülmesini engellemek istedim. " Bizde birlikte çalışırız " deyince başımı salladım.
Derin bir nefes aldı ve " Bilmem biliyormusun benim ikiz kız kardeşlerim var Nisa ve Nisanur onar bizden iki yaş küçük yani 10. Sınıftalar. Babannemin yanında kalıyorlardı. Döndüler bu akşam. Şimdi onların yanına gidicem. Seninle tanışmak istiyorlar. Yarın olur mu?" Diye sordu. Derin bir nefes aldım bende. İnşallah iyi insanlardır. Görümce derdi çekmek istemezdim.
Hemde iki tane görümce!
" Tamam sen git o zaman ha bu arada " diyerek elimi cebime attım. Karamı aldım ve ona uzattım. 3 tane karam vardı. " Biri senin diğer ikisi görümcelerimin" dedim.
Sonuçta görümcelerimin gözüne girmem lazımdı demi?
❤❤❤
Bunlar görümcelerimiz....
Soldaki Nisa sağdaki Nisanur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNG
Ficção Adolescente|||TAMAMLANDI||| A: Sokakta gördüm seni. A: Çantan da bir şey arıyordun. A: Ayağın takıldı ve yere düştün. A: Bir sinirle kalkıp takıldığın taşa vurdun. A: Sen o an taşa değil benim kalbime vurmuştun.