Elimdeki sarı bezi masaya attım ve elime gelen ilk sandalyeye oturdum.
Yazın eğlenceli geçtiğin hangi gerizekalı söylemişti? Benim için bu bir ay oldukça monoton geçmişti. Bir kütüphanede işe girmiştim. Her gün oraya gidiyor akşam gelince yaman ile buluşup bireyler yapıyorduk. Haftada istediğimiz bir gün izniniz vardı o günler ya ev temizliği yapıyor - şimdiki gibi- yada ecrinlerle buluşuyorduk.Bugün günlerden salıydı. Haftalık iznimi kullanmıştım lakin annem ev temizliğini bana kitlemişti.
Salak kız kardeşim antalyada teyzemlerin yanında tatil yaparken ben ne yapıyordum.
Odama gidip hızlıca bir duş aldım. Akşam ecrin bize gelecekti. Pijama partisi yapacaktık. Altıma dar siyah kotumu üstüme beyaz t-shört giyip evden hızla ayrıldım. Marketten abur cubur alıp eve geri dönmek istiyordum. Cebimdeki telefonu çıkarıp saate baktım.
17:54
Yaman birazdan eve gelirdi. Oda benim gibi işe girmişti. Ama o benim gibi kütüphanede değil babasının yanında çalışıyordu. Markete girip bir sepet aldım. İçine ecrinin en sevdiği şeyleri koyarken bir sürü çikolatalı süt koydum. Liselilerin vazgeçilmeziydi bu sonuçta.
Ama..
Ama biz artık liseli değildik.Bu gerçeği kabullenmek garipti. Ortaokuldayken hep liseye geçip büyük olduğumu haykırmak isterdim. Şimdi ise üniversite sonuçlarının açıklanması bekliyordum.
Zaman çabuk geçiyordu.
Yaman ile sekiz aydır sevgiliydik mesela. Günler o kadar çabuk geçmişti. Kasadaki her zamanki kıza bakıp parayı ödedim. Sonuçta burası bimdi ne kadar alırsam alayım genelde ucuz tutardı.
Hızlı adımlarla eve yürüdüm. Yamanın penceresine baktım. Ama ışık yanmıyordu. Hala eve gelmemiş olmalıydı.
Eve girip ayakkabılarımı çıkardım. Odama ilerlerken telefonumun melodisi evi doldurdu. Evde yalnızdım ve hiç ses yoktu sonuçta.
"Efendim anne?"
"Ecrin geliyor dimi kızım."
"Evet"
"Temizlik bitti mi?" Gözlerimi devirdim. Sen nasılsın demiyordu da evi temizledimi diyordu.
"He anne he."
"Anneyle düzgün konuş. İyi hadi tamam. Babanla biz mesaiye kalıcaz. Sabaha karşı geliriz. Tamam mı?"
"Tamam."
Yalnız kalmaya alışmıştım. Genelde hep mesaiye kalırlardı. Eve geldikleri
yoktu ki. Yemeği yalnız yemek istemediğim için ecrine yazdım erken gelsin diye. Erken geliceğinden emindim. Pijamalaramı giyip televizyon karşısına geçtim.**
" Yaa ecrin! " Kahkalarımız dört bir yanı sarmıştı. Salak kız mert ile yazıştıklarını okutmuştu ve bu mal 2 aydır o kadar saçmalamıştı ki Mert akıl sağlığını kaybetmediği için şanslı olmalıydı. Kız yamandanda salaktı.
" Bence yamandan ders al. O senden daha iyiydi. "
" Saçmalama salak. Zaten onun arkadaşı ile başım dertte."
"Ne oldu kız?" Dedikodu bekleyen aç teyzeler gibi dibine girdim. Güldü ve beni sizlerinde yatırdı.
" Bak şimdi bu çocuk her yerde karşıma çıkıyor. Geçen dm den yazdı bana. İşte neymiş ben merti sevmemeliymişim."
"Oha! Kız bu sana aşık mı şimdi?"
"Of inşallah yoktur öyle bir şey. Mert ile mutlu olalım istiyorum ben ya. Hem kuzeni yürümez demi bu çocuğa?"
"Kimin kuzeni?"
" Ya sen süzme salaksın yamanın seni neden sevdiği ortada. Kızım bu mertin kuzeni damla. Kızı hiç gözüm tutmadı."
"Kuzeymiş ya takma boşver sen merte bak."
Kafasını salladı ve son sütü de dikti. Eğilip yere baktım ben bu evi bugün temizledim demi?
Saat gece yarısını gece yarısını geçiyordu. "Hadi yatağa" diyip ecrinin kıçına tekme attım.
"Ahh popom! Kız popo önemli ne vuruyon!"
Evetttt.
Üzülerek söylüyorum ki bir iki bölüm sonra final yapıcam.
Biliyorum uzatıcam dedim ama bölüm atamıyorum hemen. Ve sizide bekletmek istemiyorum.
Ama bir sürü özel bölüm ve yamanın Asya yı gizliden sevdiği seneleri yazıcam. O yerleri yazmak çok zevkli çünkü.
Bir iki gün içinde biter ama bugün yazıp bitirmeyi düşünüyorum.
Ayrıca kitabı düzenlemeye alıcam. Hatalar çok var çünkü.
Ve lütfen ama lütfen oy atın.
Sizi seviyorum. Sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNG
Teen Fiction|||TAMAMLANDI||| A: Sokakta gördüm seni. A: Çantan da bir şey arıyordun. A: Ayağın takıldı ve yere düştün. A: Bir sinirle kalkıp takıldığın taşa vurdun. A: Sen o an taşa değil benim kalbime vurmuştun.