Niye hiç oy gelmiyor? ):
Medya yaman bu arada.
💃💃💃💭
Okula girerken el eleydik. Sabah resmen beni çıldırtmıştı. Evde annemle kahvaltı ederken gelmiş bizimle yemek yerken beni anneme kötülemişti. Sanki yıllardır tanışıyoruz gibi birde 'Ben mesajlara
geç cevap veriyormuşum, telefona hemen çıkmıyormuşum, dağınıkmışım' dedi.Hemde anneme.
Sebebi ise dün akşam beni arayınca telefona çıkmayıp onu endişelendirmiş olmammış. Ama neyse ki bana bir karam alıp kendini affettirmisti.
Ve biz galiba artık sevgiliydik.
Okula girerken bize bakıp fısırdamaları ise sinirimi bozmaktan başka bir halta yaramıyordu.
Galiba bunların hepsi bugün adet olmamdı. Bu zamanlarda fazla hassas oluyordum.
Dün akşam olanları ecrine anlatmış oda Mert Batu yaman kendisi ve benim olduğum bir grup açıp herkese herşeyi yaymıştı.
Ecrinlerin yanına gittiğimizde yaman hemen yanıma oturdu fazla kıskançlık yapıyordu bu nedenle de sabah çantamı hazırlarken odaya gelip beden sortumu almamı engelleyip tayt aldırmıştı. İkimizde bir örnek giyinecektik bugün.
Kolunu omzuma atınca bende başımı omzuna yaslandım. Böyle daha rahattı.
Ecrin bize iğrenerek bakıyordu. Hınzırca güldüm. Kıskanıyordu çünkü onun bir sevgilisi yoktu.
İlk ders coğrafya ikinci matematik derken son iki derse sağ bir şekilde çıkmıştık. Yaman dibimden hiç ayrılmamıştı. Biz artık sevgili sayılırdık. Okuldakiler bu konuda iyi olduklarından ikimizede yan gözle bakan olmazdı. Bu kadar abartmak saçmaydı. Yinede sesimi çıkarmadım. Daha ilişkinin başındaydık.
Sonunda biz öğrencilerin kurtuluş anı olan beden dersine gitmiştik. Son iki ders beden günün yorgunluğunu alıyordu.
Üstümü değiştirdim. Soyunma odasının kapısını açtım ve o an ağzımında kapı ile birlikte açıldığına yemin ederim. Bu çocuk ne ara bu kadar tatlı olmuştu.
Elindeki telefonu sallayarak " hadi bir resim çekelim " dedi. Bu tatlılığa hayır demek ne mümkün.
Çok tatlı bir anı ölümsüzleştirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNG
Novela Juvenil|||TAMAMLANDI||| A: Sokakta gördüm seni. A: Çantan da bir şey arıyordun. A: Ayağın takıldı ve yere düştün. A: Bir sinirle kalkıp takıldığın taşa vurdun. A: Sen o an taşa değil benim kalbime vurmuştun.