bölüm 28

4.8K 242 4
                                    

  Elimdeki sıcak çikolata ile yarım saattir bakışıyordum. Galiba yaman'dan biraz çekinmiştim.

Sarıldıktan sonra beni bırakmamış yaklaşık 5 dakika daha sarılı kalmıştı. Sonra ise ayrılıp ikimizde sıcak çikolata istemiştik. Ve ikimizden de tek ses çıkmıyordu.

  En sonunda ben konuşmaya başladım. " Burcun ne?"

Valla burç önemli.

  Hafif güldü ve " akrep" diye yanıt verdi.

Kıskanç bir erkekti. Ve benden yani bir kovadan etkilenmişti.

Güldüm ve "iyi" diye kısa cevap verdim. " Kendimi söylememe herkes yok biliyorsundur" dedim kendinden emin bir sesle.

Başını salladı. Fazla mı sessizdi?

" Neden susuyorsun?" Dedim sonunda dayanamayarak.

" Senelerdir bu anı  bekliyorum fazla heyecan yaptım anla beni ve sen karşımda böyle tatlı durunca" deyip derin bir nefes aldı.

"Tamam" deyip bir nefeste ben aldım. Masanın üstünde duran telefonum titreyince elime aldım.

Annem mesaj atmıştı.

Annem: Geç oldu baban gelir şimdi gel artık eve hem sarma sardım.

Sarma lafını duyunca gözlerimin patladığına eminim. Yaman baktım ve " annem çağırıyor benim gitmem gerek" dedim.

Başını salladı birlikte hesabı ödeyip çıktık zaten evlerimiz dip deve olunca dert etmedim. Giderken yanağına bir öpücük kondurdum.

Şok içinde kalınca güldüm ve eve hızla girdim.

Bu günü unutmayacaktım.

Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin