Bölüm 51

2K 110 3
                                    

Hep geldiğimiz park bugün sessizdi. Oturduğumuz mahalle genelde öğrenci dolu olduğu için hepsinin kutlama yaptığını biliyordum.

Sonuçta bugün hayatımızı değiştirecek olan sınava girmiştik. Daha yeni gelmeme rağmen hemen sıkılmıştım. Akşam saatiydi. Ne kadar yaza girsekte üşüyordum. Üstüme örtülen deri ceketle bir an irkilsemde kokusundan yaman olduğunu anlamıştım.

Banka yana kayıp ona doğru döndüm. Yanıma oturup bana sıkıca sarıldı. Biran bile beklemeden bende kollarımı sevdiğim adamın boynuna doladığımda çok mutluydum.

Birkaç dakika öylece durduk. Hiçbirşey yapmadan. Saçlarıma konan öpücükler beni mayıştırsada gözlerimi açıp ondan biraz uzaklaştım. Gözlerine bakmaya ihtiyacım vardi. Mavi gözleri karanlıkta ne kadar siyah dursada parlıyordu. Bu palaklığın mutluluk olduğunu bilmek muhteşem bir şeydi.

Başımı omzuna yaslayıp yıldızlara baktım. Erkenden çıkmışlardı. " Nereyi yazacaksın?" diye sordu. İçime havayı doldurduktan sonra başımı omzunda yana döndürüp gözlerine baktım.

"Sen nereyi yazarsan orayı, nereye gidersen oraya."

Göz kırparak ona bakarken güldü. Nefesim kesildi sanki. Midemdeki kelebekler varlığını bir an olsun üstümden çekmediler.

"Seni seviyorum kadın."

Başımı omzunda daha rahat bir yere koydum. " Kadınlar içlerindeki çocukla iyi anlaşan adamları severler ve ben seni çok seviyorum adam."

Gülümseğinde oluşan gazmzesine canımı verecek kadar çok seviyordum onu. Onunda beni gerçekten sevdiğini herşeyimle hissediyordum.

" Bence burda kalalım. Ailelerimizin yanunda. Psikoloji alanında gelişmiş çok iyi bir fakülte var. Allah izin verirse orayı kazanırız. Mezun olduktan sonra evleniriz ."

Evlenmek. O kadar güzel bir kelimeyi ki bu. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Bu adam benim ömrümdü. Kollarımı boynuna doladım. Titreyen sesimle konuşmaya başladım." Evleniriz. Sonra bir klınik açalım yaman. İkimize özel bir yer. "

" İkimize özel Bir yer." diye fısıldadı. Başını kaldırdı yüzlerimizin arasında santimler vardı. "Sadece biz" diye fısıldadım. Sonrası cenneti. Dudaklarımın sütüne kapanan dudaklar benim bu adama ait olduğunu simgeliyordu.

Bilinmeyen Numara. ||||TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin