1. Bölüm

321 8 2
                                    

Annem gür sesiyle bana "Valizini hazırlaaa çağla" diyodu. Ama gerçekten aşırı üşeniyorum kalıcak halim yoktu. Bugün Antalya'dan İstanbul'a taşıncaz o kadar valiz hazırlanmıştım dün ama bide eşyalarımın yarısını bir valize koycaktım. "Öffff... Kalkıyorum annee". Geçtim dolabın yanınına koydum bütün eşyalarımı sonra aşağı indim. "Koydum anne." dedim. "tamam kızım araba geldi valizleri taşıyalım hadi". 3 tane valizi aldım. Dayım gelmişti bizi almaya valizleri bagaja koydum anca sığdı. "Naber fıstık özlemişim". Sarıldı dayım. "Bende dayı çok özledim" dedim. Sonra annemle görüştüler.
Arabanın arkasına yerleştim tabi hemen dayımda valizlerim hemen hemen hepsini yanıma koydu neymiş bagajda yer yokmuş neyse yola çıktık. Yolu seyretmeye bayılıyorum. Yol boyunca izledim bi süreden sonra uyumuşum annemin sesiyle uyandım. "Çağla geldik kızım hadi kalk". "tamaam kalkıyorum." gelmiştik dayımların evi villa oldığu için her yerde villalar vardı zenginler havalı oluyo ve ben nefret ediyorum. Allahtan dayım hiç zenginliğini herkezin gözüne sokmuyo. İçeri girdik yengem hemen geldi beni öptü. "Çağla'cım çok özledim en son 5 ay önce görüştük.." sustu çünkü babamın ölümünü hatırlatmak istememişti ama çok geçti söylemişti. "Evet yenge" dedim. Dayım "hadi içeri geçelim derya abla valizleri merak etme alıcaklar. Ben size odanızı gösteriyim" dedi. "Tamam çok sağolun özkan"dedi. Annemler yukarı çıkmışlardı galba 3 katlıydı bende hemen arkalarından gittim. Annem odayı göstererek "çağla kızım bu senin odan gir yerleş valizlerde arkanda" dedi. "tamam anne" valizleri alıp odaya dogru yürüdüm. Odam çok güzeldi bayıldım. Annem kapıdan çıktı. Bende giyindim dışarı çıkıcaktım bunalmıştım. Giyinip çıktım bahçeler çok güzeldi. Köpek koşa koşa bana geliyodu ben köpeklerden çok korktuğum için ona bakarak koşuyodum bir şeye çarptım ve yere kapaklandım altımda özene bözene yaratılmış bir çocuk "kalk üstümden" diyodu. Kalktım bende allahım çok yakışıklıydı saçları kıvırcık kahve tonları kaşında ve burnunda pircing vardı boyu çok uzundu. "bana öyle bakıp kalıcak mısın?" dedi. Aaa ben arkamdaki köpeği unutmuştum tabi havlayana kadar. Yerimden sıçradım resmen. Çocugun arkasına geçtim. "kovalar mısın köpeği" dedim. "nedenmiş banane kendin kovala."dedi. " Adın ne? " sordum kendimi tutamayıp ah Çağla ah sus ya sus ne varki soruyon? "Nahıpıcaksın sen adımı tutma beni işim var." deyip yürümeye başladı bende arkasından gidiyordum. "kızım takip etmesene beni." dedi. "salak mısın köpek hala orda seni niye ediyim geçtik zaten köpeği gelmem arkandan" deyip eve dogru yürüdüm bahçeden girdim annemler bana bakıyodu "Neredeydin Çağla merak ettik" dedi. "anne bahçelerde dolaşıyodum gezindim." öf hiç yalan atamıyorum ya bahçelerde gezindim ne? Neyse artık inandı gibi "tamam bidahikine haber ver Çağla" dedi. "Aa bu arada yarın burdaki kolejlerden birine başlıyosun" dedi. Aayy iğrenç havalılar vardır şimdi ıyy neyse katlanıcaz. "tamam anne" dedim. Acaba o çocukla aynı okulda mıyız? Çok merak ettim eve girdim odama çıkıp saate baktım 7 buçuktu film açtım. İzliyodum ki uykuya dalmışım. Sabah 7 gibi annem kaldırdı kahvaltıya indik. Dayım "Çağla bugün İsmet amca okula bırakıcak seni tamam mı canım?" dedi. "tamam dayı sağol." dedim. Kahvaltıyı yaptıktan sonra saçımı tarayıp kıyafetlerimi giyidim ve kapıda bekleyen arabaya bindim İsmet Amca çok tatlı bir adammış okula kadar muhabbet ettik. Okulun önünde durduk okul çok güzeldi indim. Bahçeden okula hızlıca girdim. Kimse yoktu sanırım ders başlamıştı. Müdürün odasının kapısına vurdum "girin" dedi. "şey ben yeni öğrenci çağla kenanoğlu şubemi öğrencektimde" dedim. "tamam Çağla'cım bakıyorum... Senin şuben 11/B iyi dersler" dedi. "teşekkür ederim" deyip çıktım katıma indim sınıfı görmüştüm kapısına gidip vurdum "gir" dedi. Girdim çok hecanlıydım. "merhaba yeni öğrencisin galba sen? adın ne? " dedi "Çağla" dedim. Hecandan elim ayağım titriyordu. "geç boş yere canım" dedi öğretmen kadındı ve çok naif bir güzelliği vardı. Etrafa bakındım. Oha oda burdaydı ve tek onun yanı boştu "yer yok" dedim gözlerimi devirerek. "'Tolga' nın yanı boş geç" dedi. Demek adın Tolga gibi bakış attım gözlerini devirdi. "geçmem ben oraya" dedim. "kim geçicek sırasını vermek isteyen" dedi hoca. Oha lan bütün kızlar el kaldırdı Tolga'nın yüzünde haf tebessüm oluştu gamzeleri vardı. "vaz geçtim geçiyorum"
Deyip yanına oturdum "fikrin neden değişti acaba?" dedi gülerek. "sanane önüne dön" dedim. Ders boyunca hiç birşey demedi zil çaldığında yanından kalktı ve gitti baktım sınıftan çıkınca kapıdaki kızı öptü kız o kadar güzeldi ki allah var şimdi ağızı burnu falan çok güzeldi. demek sevgilisi vardı. Üzülmüyorum neden üzüliyimki dimi bütün gün boyunca konuşmadık son ders geldi ve artık eve gidiyorduk. "hayret sessiz çıktın" dedi. Birşey demeyip dışarı çıktım bahçede araba bekliyodu hızlıca ona bindim İsmet Amcaydı gine ama bu sefer konuşmadık. Eve bıraktı yemek yedim odama çekilip düşündüm zaten aşırı havalı bana göre değil o çocuk aşık değildim ya evet değilim herhalde aman beynimi yemek yerine uyumak istiyodum saat 10'du bu saate kadar kalmazdım normalde. Uyudum çünkü çok şey düşünmek istemiyordum..

Aşk Gurur TanımazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin