9. Bölüm

103 6 3
                                    

Bora'ya dönüp "Sakın sana özel sanma sakın Tolga beni elinde döndüremeceğini bilmesi lazımdı" dedim. Ve koşarak uzaklaştım. 1 saat kalmıştı gidicektik. Gamze'yi buldum da ağlıyordu neden ki?
"Gamze iyimisin ne oldu?"dedim.
"Ben bütün erkeklerin gelmişini geçmişini tüm sülalesini si.." elimle ağzını kapattım. "Sus lan anlat ne oldu" dedim.
"Can Cemre'yle öpüşürken gördüm" dedi. Ağızım açık kalmıştı Can'dan bahsediyoruz yapmazdı ya.
"Can yapmaz öyle şey Gamze saçmalama kim uydurdu sana bunu?" dedim. Bana bakarak bağırdı. "KENDİM GÖRDÜM ÇAĞLA!" dedi. Boğazıma birşey takılmış gibi oldum.
Erkeklerin hepsi aynı demek ki erkeklerden nefret ediyorum babam keşke ilk aşkım babam yaşasaydı. İkimiz birden ağlamaya başladık. Sarıldım oda sarıldı yaralarımız çoktu. Tolga aklıma geldikçe hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordum. Arabalar gelmişti. Bindiğimizde Can'da girdi içeri Gamze yanıma oturdu Can'da anlamamış şekilde baktı. Uyuya kalmış olucam ki. Gamze uyandırmaya çalıştığını duydum. Sonra kalktım Gamze "Hadi sizin ev kuzum in" dedi. Tamam deyip başımı sallayıp Gamze'yi öpüp indim. Süpriz yapmak için arka bahçeden dolandım. Mutfak kapısı açıktı girdim. Salona girip "Ben geldim" dedim. Annem koşup hemen bana sarıldı. "Kızım çok özledim ben seni" dedi. Ay kraliçem benim çok seviyorum "Annem bende çok özledim" dedim. Sonra sarılmayı bırakıp öptü. Yengem geldi "Çağla kuzum özlettin" deyip sarıldı.
"Bende yenge çok özledim hepinizi"
Dedim. Sonra yukarı çıkıp banyo yaptım. Gerçekten kimseye güvenim kalmadı. Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyodum. Saat 8di birazdan dayım gelicekti ve yemek yiceklerdi ama ben uyumayı terci ettim. Sabah kendiliğinden uyanmıştım saat 7'ydi kahvaltı için aşağıya indim. Dayımlar kahvaltı masasına oturmuştu. "Gel Çağla bizde tam seni çağırıcaktık" dedi dayım. Sonra sofrada biraz atıştırdım. "Ben doydum giyinip gidicem hepinizi öptüm" dedim. Ve dolabımın başında durdum düz siyah tişört ve siyah kısa şort giydim belimedehırka bağladım. Kapıdan çıktığımda İsmet amca beni bekliyodu. "İsmet amca nasılsın görüşmeyeli?" dedim. "İyiyim kızım sen?" dedi. Kötü. "İyi" dedim.
Okula sürmeye başladı aslında buhün okula gitmemeyi düşünüyodum ben Tolga'yla oturmam zaten Gamze'yle oturcam Can'la zaten oturmazdı ki o.
Can aklıma geldi. Arayıp sorsamıydım? Tabiki hayır dicekti.
Tolga gibi.... Öf aman neyse geçelim. "Geldik kızım inebilirsin" dedi. "Sağol ismet amca" dedim. Ve indim. Sınıfa hızlı hızlı çıkıyodum. Gamze sınıftaydı Tolga yoktu hoca 3 dakika bilemedin 5 dakikaya gelirdi yani Tolga bugün gelmicekti. Can'da yoktu.
Hoca girdiğinde yanım boştu. Ders anlatmaya başladı ama kim dinliyordu ki kapı çaldı. Ne olur Tolga olma diye içimden yalvardım. Giren kişi ne Oha şaka de.
BORA SINIFAMI GELDİ.
"Yenimisin?" dedi hoca. Evet anlamında başını salladı gözleri beni buldu. "Tamam daha sonra tanıtırsın geç otur bir yere" dedi hoca.
Benim yanıma geliyodu. Tam oturucaktıki "Dolu burası" dedim. "Ben dolu olduğunu göremiyorum" dedi. Sonra oturdu bide sırıtıyodu ya. Tamam kabul çok yakışıklıydı hemde çok ama ben Esmerlerden hoşlanıyodum. Tolgayı çok seviyorum hem ben. Zile 10 dakika kalmıştı kapı çaldı. Kim girsin Tolga.
Tolga Borayı görünce gözleri büyüdü. Hatta benim yanımda görünce "SİKERİM SENİ KAL ORDAN VE ÇIK OKULDAN KİM ALDI LAN SENİ OKULA BU OKULDA BİLE DEĞİLSİN" deyip Bora'yı kaldırmaya çalıştı.
"Ben varım Tolga bence düzgün konuş"dedi hoca.
"Okuldan atılmak istemiyorsan kapa çeneni!" dedi Tolga hocaya. Hoca ağızı açık kaldı bayandı allahtan.
"Tolga sakin" dedim. Baktı baktı sınıfı bırakıp gitti kapıyı sertçe çarptı. Zil çalmıştı bende peşinden gittim. Babasının odasına girip bağırmaya başladı kapıda kalmıştım. "Sen o orospu çocuğunu nasıl okula aldın?" dedi babasına. Nasıl böyle konuşabiliyordu babasıyla anlamış değilim.
"Kimi?"
"Bora denen piçi" dedi.
"Babası arkadaşım kıramadım ve baya para verdiler" dedi. Tolga duvara yumruk attı kırıldığından eminim. Ses çok çıkmıştı. Kapıyı açıp dışarı çıktı bahçeye gidip arabasına bindi. Beni nasıl görmezden geldi görüpte tek kelime etmedi anlamıyorum. Ders zili çalmıştı. Hemen içeri girdim. Sıraya oturduğumda bütün kızlar Boranın etrafındaydı Cemre bugün gelmemişti daha yeni fark ettim. O yüzden Gamze ağlamış gibiydi sabah. Bora tam ağzını açıp bir şey diyecekken "Sen kes sesini!" dedim. Önüne döndü hıca girmişti bu sefer ders kimyaydı. Tolga aradığını gördüm neden açıyımki meşgule attım. 20 dk sonra gineden aradı. "Ne var be dersteyim çabuk!" dedim kısık sesle. "Çağla hanım biz hastaneden arıyoruz son aramalarda siz vardınız bizde size ulaştık. Hasta trafik kazası geçirdi. Yakınlarına haber verirseniz seviniriz şuan yoğun bakımda Şehitler Hastanesi" dedi. Başımdan kaynar sular akar gibi oldum hemen koşa koşa çıktım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Nasıl ya sen ölemezsin Tolga biz seninle daha evlenicez mutlu olucaz Yere düştüm Hocalar yanıma geldi. Etraf karardı hiç birşey yoktu tek ben ve Acılarım...

Aşk Gurur TanımazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin