12. Bölüm

73 1 3
                                    

-Gamze'den

15 dakika oldu nerde bunlar ya. Can karşımda sadece telefonuyla oynuyo sinirlenip. "Yüzsüzsün CAAN!" dedim. Sesim o kadar çığlık atar gibi çıktı ki ne olduğunu şaşırdı. Bana bakıp ayağa kalktıp yanıma yürümeye başladı. "CEMRE'NİN yanına gitsene" dedim. Ne olduğunu şaşırmış gibi bana baktı. "Ya anlamıyorum neden yani neden ayrıldın benden ben birşey yapmadım" dedi. Bende gülüp "Cemre'yi öpmen... tabiki birşey yapmamış oluyorsun" dedim. Şaşırmış gibi bana bakıp "Gamze o beni öptü. Hem gördüysen devamını izleyip gitmeseydin ittiğimi anlıcaktın" dedi. Şaşırarak ona baktım ya doğruysa. "Geeçekten mi?" dedim. Oda kafasını sallayarak kollarını açtı. Koşarak kucağına atladım. Çok seviyorum dayanamıyordum.

İndiğimde yanağıma öpücük kondurup. "Bunlar yukarıda ne yapıyo?" dedi Can. "Gel bakalım" dedim. Yukarı çıkıp kapıyı çaldım. Tık yok bidaha çaldım yok. "Çağla" dedim ses yok. Can'a bakıp 'açalımmı?' diye bir bakış attım.

Anlamış olucak ki başını salladı. Açtığım anda Tolga ve Çağla'nın uyuduğunu gördük çok tatlılar ya. Allah ayırmasın. Çünkü Allahtan başka kimse ayıramaz. "Bırakalım uyusunlar Çağla'nın annesini arıyım ben" dedim. Arayıp bizde kalıcağını söyledim kabul etti. Bizde Can'la koltuğa yattık büyük bir koltuk olduğu için sığdık göğsüne kafamı koyup. "İyi geceler sevgilim" dedim. "İyi geceler aşkım" dedi. Uykuya teslim oldum.

                             .      .      .

-Çağla'dan

Uyandığımda Tolga kafasını göğsüme koymuş uyuyordu. Minnoşum benim ya nasıl tatlı uyu... BİR DAKİKA ANNEM!
kesin öldürücek benim telaşla Tolga'ya hafif bir tokat attım ne olduğunu anlamadan üstüne çekti beni. "Sen miydin? Kızım ne kadar sert elin var yavaş olsana bee" dedi gözü yarım açık bir şekilde. Bende gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım 'salaksın bakışı attım'.

Odaya Can'la Gamze dalınca bizi üstüste görünce yanlış anladılar fesatlar. "Öh öhh böldük çıkalım aşkım" dedi Gamze. DUR LAN AŞKIM DEDİ. "LAAN SİZ BARIŞTINIZ VEEE..." sözümü böldü. "Uyuyodunuz uyandırıp mı söyliyim salak kankam" dedi Gamze. Mal gibi baktım doğru söylüyo kız. Sonra kapıyı çekip gittiler. Tolga aşağıda bana mal mal bakıyo. Ezildi yazık ya. Tam kalkmak için hamle yaptım. Tolga tutup minik bir öpücük kondurdu dudaklarıma.
Seni yerim çocuk. Bende burnunu ısırıp kalktım. "Seni Isırırım böyle işte oh olsun" dedim. Sinsi bakış atarak eğilip bacaklarımı kavradı. Ve beni sırtına attı. Deli çocuk ya. Bende hemen sırtına vurdum. "Öküz öküzlüğünden vaz geçmez" dedim. Takmayarak aşağı indirdi. Can bana 'kurtarıyım mı? haa kanka' diye bakıyodu. Ama şeytan Gamze. 'Oğlan bizim kız bizim' gibi bakıyo çıldırcam. Kapıyı açtığında "Nereeeyee bu haldee çıldırdın mı? Tolllggaağ" böğürdüm resmen. Arka bahçenin havuzuna gelince tahmin ettim şeyi yapamaz değil mi? Yok canım o kadarda vic...
Sözümü su kesti. Vazgeçtim vicdansızsın Tolga. Sudan çıktığımda gülüyodu. Havuzda dururken aklıma haince plan geldi.

"Hayvan elimi tutta çek beni" dedim. Elimi tutup çekçeği sırada ben onu çektim. Şaşırarak bana baktı düşerken. Kahkaha atarken beni aşağı çekti. Suyun zemine yatırdı. Cidden şuan öpmeyi planlamıyo olsun. Dudaklarıma değdinde suyun altında öpüşmek ne güzel. Gözümü açıp Tolga'ya baktım gözleri kapalıydı nahapçam ölücem şimdi. Dudağını ısırıp yukarı çıktım. Tolga yukarı çıkmayınca korktum biraz daha bekledim yok. Hemen dalıp yüzeye çıkardım. Gözleri kapalıydı. Allahım sen koru yarrabim. Suni tenefüs evet onu yapmalıyım deyip dudağına yapıştım. Ve birden dudağımı sırdı. Aah kandırdı. "TOLGAAAA ÖLDÜRCEM SENİ" deyip su sıçrattım. Oda havuzdan dışarı çıktı. Bide bana çapkınca gülüyo sabır!
Tolga'yı öldürmemek için bir sebep ya? 'Seviyorsun işte aptal nasıl öldürcen - Ben iç sesin Ayşeğ
İç sesim Ayşe kendini tanıttı mal mısın nesin? Senle uğraşıcam işim gücüm yok ya zaten. Bir dakika ben
Neden sudayım? Çıkmayı unutan salak ben işte. Yürürken Tolga'nın sırtına atladım. Acıyla inledi. Ben onu varya dövmediğime şükretsin öküz.


"Sırtımda rahatsın biliyorum ama in hadi size birşey dicem" dedi inip eve girdik. Tolga "Bizim Antalya'daki yazlığa gitmeye ne dersiniz pazar, pazartesi, salı" dedi ama okul var. Hepimiz okul olduğunu belirtince. "Yok yazılmayız bizim okulumuz unuttunuz mu?" dedi. Gamze'yle ben sevinçle kahkaha attık. Gamze birden üstüme atladı. Yere düştük. Can'la Tolga gülmeye başladı. Aklıma gelen şeyle Gamze'ye
'Nasıl barıştınız anlatmadın?' bakışı attım. Oda 'anlatıcam' bakışı yolladı. Vay canına bakışlarımızla anlaşa biliyoruz. Önümüzde Antalya tatilimiz var. Hemen Alışverişe çıkmamız lazım. Gamze'yi üstümden ittirip "Hadi zıkımlanın sonraaa ALIŞVERİŞEE" dediğimde Gamze el çırptı. Ama Tolga ve Can bıkınlıkla birbirine baktı. LAN BEN ANAMI UNUTTUM "Annemi arıcam heryeri aramıştır kesin gelmedin dün evee diye. eyvah yaa!" dedim. "Ben halletim bizde kaldığını sanıyo" dedi Gamze. Bende Gamze'ye "Harikasın dostummmğ" dedim. "Biliyorum bebeeeğimmm" dedi çığlıkla.
İŞTE ŞİMDİ TATİLĞ BAŞLIYORR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Gurur TanımazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin