8. Bölüm

82 8 0
                                    

Ordan uzaklaşarak gittim. Tolganın yumruk sesleri gelebiliyordu. Ben 2 tane hatayı daha kaldırıcak gücüm yoktu. İnsanın canı çıksa, huyu çıkmaz sözü doğruymuş bunu anladım ben. Kimseye güven yoktu bu hayatta Gamze'nin çadırına gittim. "Gamze Gamzeee"dedim. Gamze hemen çıktı saat sanırım 7 civarındaydı. "Ne oldu lan daha kimse kalkmamış"dedi. Çadırına girdim. Can'da çadırdaydı demekki kura ikisine çıktı. Oturdum anlatmaya başladım. Gamze'yle Can'ın ağızları iyice açılmıştı.
"Oha bunu yapmış olamaz değil mi?" dedi Can.
Gamze ise şoka uğramış şekilde
"Dedim ama ben sana" dedi.
Üzgün bir şekilde Gamze'nin bacağına koydum kafamı. Can'la Gamze beni eğlendirmeye çalışıyorlardı. Ama hiç eğlenmiyodum.
"Gamze Çağla burda mı?" dedi Tolga. Hayır de diye kafamı salladım. Oda "Burda değil neden ki?" dedi. Ben araya saklandım çadırı açtı Gamze. Allahtan Tolga beni görmeden gitti bütün gün beni arar şimdi. Afetmicem ya affetmicem hani Seven bırakmazdı. Bal gibide bırakır.
Gamze "Hep burdamı durucaz Tolga görmesin diye" dedi. Evet dermişçesine başımı başımı salladım.
Sonra "Çağla?" diye bir ses çıktı kapıdan. Bora olmalıydı. "Ne var?" dedim sert bir sesle. "Bu kim?" dedi Can. Sonra çadırın fermuarını açtım. "Ne istiyorsun?" dedim. Gerçektende ne istiyo yetmedimi ayrıldığımız. "Çok mu ağladın diye baktım" dedi. "Gördüğün gibi şimdi git" dedim. Ve yere yattım. "Sonra görüşürüz o zaman" dedi. Bende kalkıp yüzü buraya bakarken fermuarı çektim fazla konuştu zaten sonuçta onunda bir payı vardı ayrılmamızda. Hocalar herkezi çağırdığı için çıkmak zorunda kaldım okullar arası oyunlar varmış oynıcakmışız karışık olucakmış. Kırmızı ve mavi takım. Tolga beni gördüğü an yanıma gelmek istedi ama ben uzaklaştım. Gamze "Kanka nereye gidiyon uzaklaşmasana" dedi.
Takımları gine kurala bu sefer okullar arası olduğu için 2-2 ayrılcaz yani kalabalık grup 4 grup olucak.
"1. Mavi grup açıklıyorum"
"Bora" dediğini duydum bir kaçtane öğrencinin ismini daha saydı sonra "Çağla kenanoğlu" dedi. Tolga hemen "Hayır olmaz bunu saymıyoruz baştan çekin" dedi. Öğretmenler kabul etmedi Tolga sakinleşsin diye başka yere geçirdi arkadaşları.
Kırmızı takımda Aleyna ve Tolganın olduğunu duyunca sinirim bozuldu. Diğer mavi ve kırmızı takımıda yaptılar. İlk oyun halat çekmeydi başa Bora geçti. Diğer başada Tolga. Bende Bora'nın arkasındaydım. Tolga'nın arkasındada Aleyna vardı fırsatçı. Oyun gerçekten çok kızışmıştı. Ama Tolga umurumda değildi.
Çekmeye başladığımızla son gücümle çektim sadece Aleynaya inat. Çekip duruluydu ki. Tolga sinirlenip hızlı. Çekti. Ve ben Boranın yanına düştüm ki Tolga hemen beni kaldırdı ve hemen elimi çektim "Bırak" dedim.
Sıradaki oyun paintball'du herkeze Mavi ve Kırmızı el bantları verilmişti.
Oyun başladığında Bora yanıma yaklaştı. "Sen benle gel ben seni korurum"dedi. Hayır dercesine başka yere gittim Aleyna saf saf dolaşırken ayağa kalkıp onu arkasından vurdum.
Önüne döndüğünde "Dua et gerçek hayatta vurmadım. Ayağını denk al" deyip uzaklaştım çığlık atıyordu herhalde sinirden. Sonra Tolga'nın arkası dönük Bora'yı tam vurucakken gördüm ve Tolga'yı arkasından vurdum. Tolga önüne döndüğünde benim olduğumu görünce "Sen benimle gel" dedi elimi tuttu sonra Borada diğer elimden tuttu. "Kimle gidiceğin kendi karar versin" dedi Bora.
Tolga'da "Tamam hadi bakalım karar versin ama sen kimsinde seni seçicek Çağla" dedi. Düşündüm Bora'yı tanımıyordum. Ama Tolganın beni 5 kuruş için sattığını biliyorum. Ve bu yüzden "Ben bora'yla kalıcam Tolga" dedim Tolganın yüzü kıpkırmızı oldu ve arkadını dönüp gitti. Nasıl bir boşluğa düştüm. Bir ben biliyorum...

Aşk Gurur TanımazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin