Sabah kalktığımda hiç bişey olamamış gibi davranmaya karar verdim. Daha yeni tanımıştım tabiki böyle yapmaya gerek varmı yok bence. Pijamalarımla aşağı indim daha kimse kalkmamış zaten saat 6'tıydı bi hizmetci Aşyen teyze kalkmiş kahvaltı hazırlamaya geçmişti. Bende Ayşen teyze'ye hava almaya bahçeye çıkçam dedim. Zaten kahvaltıyı bahçede yapçakmışız. Bahçeye çıktığımda havanın çok güzel oldugunu fark ettim eylül ayındaydık ama hava yazın temmuz ayı gibiydi ben okula bu pandalı pijamalarla bile giderdim çok tatlılar. Ayşen Teyze "Çağla kuzum markete gidermisin süt almayı unutmuşum" dedi. "giderim tabi Ayşen Teyze ne tarafta market?"dedim." sokağın sol tarafına dönünce hemen dümdüz git karşıda kalıyo al buda para kuzum çok sağol"dedi. "Ne demek Ayşen teyze önemli değil" dedim. Sonra kapıdan çıktım nasıldı ya sola dön saga falan unuttum akıl yoktuki bende neyse sorarım birilerine diye dümdüz gittim. Şimdimi çıkmak zorundaydiki bu TOLGA sola döndüm hemen. Gördümü ki aayy ben pijamalarımı unuttum "Çağla" dedi. Ya ben hayal kuruyodum. Ya da gerçekten dedi arkama döndüm ve "Ne var?" dedim sert bi tonda. Garip baktı bakışlarını pijamamda gezdirdi ve güldü pijamalarımı göstererek "Pijamaların güzelmiş"dedi hala sırıtarak."Çok mu komik? Sen gece takım elbiseylemi uyuyorsun? "dedim gülerek."Hiç komik değil.." dedi göz devirerek. Arkamı dönüp yürümeye başladım peşimden gelmesini isterdim ama gitti ben niye buna bu kadar yüz veriyordum ya ben kendime hakim neden olamıyorum aşık olmuş olamam hayır ya sevgilisi var. Bakkal dümdüz ilerdeydi gittim saat 7'ye 5 dakika kalmıştı sütü alıp hemen eve gittim herkez kalkmıştı. Ayşen Teyze'ye sütü ve para üstünü uzattım "sağol kuzum yolumu karıştırdın geç geldin" dedi. "Evet ya boşver sen onu Ayşen Teyze kurt gibi açım" dedim. "Çağla kızım sen ye hemen çık geç kalma 8 başlıyo okul sonuçta" dedi annem.
Başımı salladım sofraya oturduk yengem her sene dahada güzelleşiyordu sanki taş gibi kadın maşallah annemde öyle bi kendimi beğenemiyorum. Kahvaltımı edip kıyafetlerimi aldım etek mi giysem acaba pantolon mu etek baya kısaydı ama bence 1 kereden birşeycik olmaz giyinip İsmet Amcanın arabasına bindim. "Nasılsın İsmet Amca" dedim. "İyidir kızım sen nasılsın" dedi. "iyiyim sağol" çok kötüyüm, ölüyorum, aşık mıyım bilmiyorum?, insanlardan midem bulanıyo, sıkılıyorum, bıkkınım mı deseydim adamcağıza? Aslında gerçekler bunlar ama sadece kendime söylüyorum. "Geldik kızım" dedi İsmet amca. "sağol İsmet Amca" deyip arabadan indim kimse yoktu sanırım yine geç kaldım diye düşünücekken erken kalktım demekki erken gelmiştim. Bir kol beni çekerek duvara yasladı Tolga? Oha beni duvara yasladı ve şu an acayip yakınız. Gözlerim iyice büyüdü "Ne yapıyorsun be manyak?" dedim. "Bana cevap vermeyip gitme bidaha ona göre"dedi."Allah allah paşa torunu musun sen?" dedim."paşa torunu değilim ama okulun sahibiyim ayağını denk al bence.." dedi ağızım açık kaldı ve beni serbest bırakıp gitti allahım sen nasıl bir sınava sokuyorsun beni çıldırcam şuan birini dövmemek için kendimi zor tutuyorum. Çıldırarak içeri girdim çantamı tolganın yanına koydum malesef ki sınıfa sevgilisi girdi ve bana "Tanışmadık galba ben Aleyna" dedi elini uzattı gözümü devirerek sırama oturdum "Bilirsin insanlar sevgililerini kıskanır Tolga'nın yanında oturmıyacaksın anlatabildim mi tatlım?" dedi bana. Şeytan diyo tut saçında çarp kafasını sıraya gebersin. "Yer yok kör müsün?" dedim. Gülerek "Ozaman yer yarat! "dedi."Ah öyle mi?" dedim. Tuttum saçından şeytana uyucam galba sıraya vurdum. "Bana bak kızım ben senin bildiğin kızlardan değilim senin sözünü dinlemem çıldırtma istersen" dedim.
Yemin ederim öldürcem saçını bırakıp yere fırlattım tam tekme atıcakken biri beni kaldırdı. Kim olduğunu görmeden "Bıraaak beni geberticem onu" dedim. Bıraktı kolumu tuttu ve Tolgayla karşılaştım sevgilisini yerden kaldırıp "Sen kimsin sen benim sevgilim olduğunumu düşünüyorsun iyiki bi yüz verdik tepeme çıktın Aleyna" dedi. İlk önce bana diyo sandım sonra Aleyna ismini duyunca ona dediğini anladım. Bir dakika sevgilisi değilmiydi gülme gelmişti kahkaha atmak istiyordum. Aleyna ağlayarak sınıftan çıktı sınıfa yavaş yavaş gelmeye başlamışlardı. "İyi dövdün" dedi göz kırparak öldürün daha iyi. Sonra sıraya geçti ve oturdu hemen hemen herkez gelmeye başladı zaten bende oturdum. Hecandan ölcem diye korkuyorum hoca sınıfa girdi saat 8.10 geçiyordu. Dersi dinlemek yerine Tolga'ya bakıyordum 2 kere falan göz göze geldik. Kusursuzdu sanki. Zil çaldığında sıradan çıktım oda çıktı sınıftaki kızlarla tanışmamıştım. Bir kız bana "Selam yenisin galba ben cemre" dedi. Çok samimiydi "Evet yeniyim bende Çağla" dedim. "Çok memnun oldum sen Aleyna'ymı dövdün tayfasını topluyodu kulak misafiri oldum yeni gelen kızı çıkışta sıkıştırcaz diyolardı isterden birlikte çıkabiliriz" dedi. "Ya ben onların varya hepsini bu sinirle gebertirim Aleyna mıdır nedir? onu daha çok hatta" dedim sonra sıraya oturduk baya şeyler konuştuk. "Tolga hakkında ne biliyosun? " diye sordum.
"Tolga çok havalı çok zenginim tipindedir okulda onun ya zaten KANBAK KOLEJİ onun diye aşırı havalı bir insan gibi duruyo genellikle kızlarla çıkmaz takılır baya insan dövdürtüyo kaşınanları falan o kadar biliyorum sert bir tip yani neden sordun ki?" dedi."Hiç öylesine " dedim. Tabiki merak ettim hatta daha çok merak ediyordum. Koridora çıktık kantin katına inicektik ki biri ağzıma bastırıp spor salonuna doğru çekmeye başladı. Cemre Aleyna'nın arkadaşıydı kahretsin nasıl bu kadar saf olabildim çığlık atmak istiyorum atamıyorum. Cemre ve Aleyna bana bakıyorlardı elimi ve bacagımı bağlamışlar ağızımı açmak için Aleyna eğildi "Ne oldu canım inandınmı çabucak" deyip sahte bir kahkaha attı aynı bir deli gibi gülüyordu. "Seni yolucam kızım yemin ederim seni maf edicem."dedim. Şuan onu öldürmek istiyordum ve cemre'yide. 3 tane kız kapıdan girdi Aleyna "Bayıltın" dedi. Tam çığlık atıcakken Ağzıma birşey bastırdılar ve heryer karanlık. Uyandığımda karanlıktı spor salonu. Çığlık atıyodum bağrıyordum başım dönüyordu sonra kapı açıldı. Ve içeri görmediğim bir çocuk girdi. Işıkları açtı ve Tolga oldugunu gördüm "Sana bunu Aleyna yaptıysa mahfedicem onu" dedi. Ve beni kucagına aldı. Dur beni kucagına aldı ve taşıyo ben şu an bunu düşünecek halde değildim daha sonra uzun uzun düşünürüm. annemler! "Saat kaç annemler merak etmiştir ay ben o aleynayı varya ben o aleynayı geberticem öl..." Tolga aniden dudağıma yapışmış beni öpüyordu allahım bayılmamam için güç ver bana. Dudağımı öpmeyi bıraktıgında "Neden yaptın bunu?!" dedim. Sert bi tonda dedim neden yaptiki gerçekten ama istemediğim bir şey değildi ay ne diyorum ben. "Susmuyordun" Dedi gülerek. "İndir beni ve şu elimi ayağımı çöz" dedim. İndirdi merdivene oturturdu. Çözdükten sonra annenleri merak etmez çünkü okuldan çıkma saatinden sadece 20 dakika geçti"dedi. İçime rahatlık çökmüştü "Tamam sağol beni bulduğun için" dedim. Gülerek başını salladı. "Sen teşekkür ediyomuydun ya neyse seni eve bırakmamı istermisin istersen benden anneni arayabilirsin" dedi tamam dercesine kafamı salladım telefonunu uzattı şu an onu karıştırasım gelsede direk annemi aradım. "Alo" dedi. "Anne ben okuldayım bu da bir kişinin telefonu ordan aradım geç kalma sebebimi evde anlatırım" dedim inşallah kızmaz ya. "Tamam Çağla çabuk kızım merak ettik" dedi. "Tamam anne geliyorum"dedim. Sonra telefonu ona uzattım."Hadi gel arabam bahçede" dedi yürümeye başladı. Yol boyunca birşey konuşmadık. "Bu arada o Aleynayı bana bırak ben onun cezasını kesicem" dedi. "Kıza ne yapmıcaksın fazla zarar verme sonuçta ikimizde kızız" dedim. Gülerek "Çok yufka yüreklisin" dedi. "Sen nerede oturuyosun" dedim. "Buralarda" dedi. "peki" dedim gelmiştik. "sonra görüşürüz" dedim. Birşey demeden gitti eve girdim. Yengem"Çağla'cım nerdeydin merak ettik"dedi dayımda başını sallayıp onayladı. "Ya geçe kalmışım spor salonunda görevliydimde" dedim "Tamam çağla hadi çık ders çalış biraz annem" dedi. Sonra odama çıkıp saat 7 kadar ders çalıştım sonra Ayşen Teyze yemeğe çağırdı masaya yardım ettim oturduk hep birlikte sonra "Çağla nasıl gidiyor okul iyimi dersler" dedi dayım. "Evet dayı çok iyi" dedim. "Bu arada yarın okulun sahibi Ayhan Kanbak tanırsın onlara kahvaltıya gidiyoruz Selda hanım çağırdı" dedi yengem ki ben şok yaşadım lokmamı yutamadım resmen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Gurur Tanımaz
ChickLitÇağla'nın hayatı normal bir dönemeçteydi. tahaki babası ölene kadar babası öldükten 5 ay sonra dayılarına taşınırlar ve Çağla hayatının aşkıyla karşılaşır ve ona aşık olmak istemiyordur. kendiyle savaşır savaşın galibi kim olucak aşk mı gurur mu?