Yutamadığım lokmayı oksürerek çıkarmaya çalışıyordum ki bir anda yuttum. Annem "Çağla kızım iyi misin?" dedi. "İyiyim iyiyim Anne"dedim. Yemin ederim buraya geldiğimden beri hayatım ne aksiyonlu geçiyor ben anlamıyorum. Tolga'ymış, Aleyna'ymış Aleyna demişken ben onu yarın öldürücem öldürücem allahın manyağı, ruh hastası ya takmış Tolga'ya sevgilisi sanıyo."Ben doydum anne odama çıkıyorum iyi akşamlar" dedim. Sonra odama çıkıp yarın ne bahane uydursam acaba ya hastayım mı desem çok kılişe olmaz mı? olur evet çok kılişe olur. Ay allahım ben ne yapıcam acaba kaçsam mı? yok belki evde olmaz? evet o genellikle dışarda zaten oh be kesin evde değildir. Rahatlıkla uyuyabilirim derken tolganın beni öptüğü aklıma geldi ya dudakları başımı döndürdü resmen. Ah çağla uyu kızım sen bu çocuğa aşık oldun kesin. Söyledim ben aşık olmuştum...
. . .Sabah uyandığımda yengemler giyinmiş annemde giyinmiş "Çağla hadi sende giyin gidiyoruz kızım" dedi annem hemen Etek ve gömlek aldım eteyim siyah dizimin üstüne geliyodu gömlekte siyahtı. Giyinip saçımı tarayıp zaten saçım doğal düz oldugu için hemen aşağıya indim "geldim"dedim. Sonra arabaya bindik."Çağla çok güzel olmuşsun kuzum"dedi dayım. "Evet çağla'cım çok güzel olmuşsun" dedi yengem. "ya teşekürler dayı"dedim."Sanada çok sağol yengem"dedim. yengemin çok zarif çok güzel bir güzelliği var adı gibi güzel işte. Geldiğimizde indik çok güzel bir evleri vardı sadece eve merakımdan gelmiştim. Acaba annesi ve babası nasıl biri diye merakımdan işte evin içeri girdiğimizde "Merhaba özkan hoşgeldiniz" dedi dayımın elini sıkarak. "Hoşbulduk sağol Ayhan"dedi. Selda hanım Tolga'nın anneside Yengemle ve annemle görüştükten sonra bana"Merhaba güzellik ben Selda. Sen ne güzelsin öyle benimde senin yaşında oğlum var" dedi gülerek. Evet hayatımı mahfeden oğlunuz diyesim geldi. "Evet efendim bende Çağla" dedim sonra oturduk. "ben bir lavaboya gidebilir miyim? " dedim. "Tabi ki Çağla'cım" dedi Selda hanım. Sonra hemen lavobaya merdivenlerden çıkıp sağa döndüm bulmak için. Biriyle çarpıştım "Pardon" dedim görmeden yüzüne bakmaz olaydım. Tahmin edin kim acaba? Tolga ya ben işte gelmicektim oha karın kasları ve üstünde hiç birşey yoktu altında pantolon vardı. Hemen gözümü kapadım elimle "Ne oldu" dedi gülerek. "Sen çıplaksın" dedim. "Ha tamam zaten gidiyordum da bir dakika senin ne işin var özkan abileri çağırıcak sanıyordum" dedi. "Dayım oluyo" dedim. Sonra cevap vermeden bir kapıya girdi. Allahım insanın istemediği ot burnunda bitiyo resmen. Lavobaya girdim kapıyı açıcaktım biri kapattı. Önüme döndüğümde Tolga resmen dibimdeydi. "Çekilir misin?" dedim. "Bugün Aleynayı dövüceğinden adım kadar eminim" dedi. "öf çekil" deyip ittirdim ki belimden yakalayıp kendine çekti boyu çok uzundu anca göğüsne kadar geliyordum. Bana doğru yaklaştı yaklaştı burnuma burnu değdi bana ne desin "Parfümün ün markası ne güzelmiş" dedi. Ya resmen komploya getirdi gerizekalı ya "Çekil şurdan gerizekalı"deyip ittirdim bide gülüyodu harbi dengesiz bu çocuk. Oda arkamdan geldi."Özkan abi hoşgeldiniz"deyip oturdu muhabbetler ediyodu hepsi Tolga bana bakıp sırıtıyodu ağzına bir tane patlatçam görcek. "Ben okula gidiyorum" dedim kalktım sandalyeden. "Bende gidiyorum istersen benim arabamla gidebiliriz" dedi. Yüzsüz ya bu çocuk. "İstemez" dedim kapıdan çıktım oda çıkmış arabasına bindi. "sen bilirsin"deyip gaza bastı yanımdan çekip gitti yavaşladı bende yanından geçerken arabanın "Bin işte inat etme" dedi "İsteemez an.." ahh ayağım burkuldu yere düştüm. Tamda sırasını buldu yemin ederim. "gördük istemezi daha önüne bakmıyon" dedi geldi arabadan çıkıp "kucağıma alıyım mı?" dedi. "istemez!" dedim. "Emin misin en son istemez dediğinde düştüğünü hatırlar gibiyim" dedi. "Al çabuk al ve arabaya koy beni" dedim. Aldı ve arbaya koymak yerine beni arabanın ön kısmına oturturdu "dışardan mı gidiyim arabanın içine almıyonmu yani?" dedim. Oda gülerek eğildi ayağımı eline aldı "Hayır ayağına bakıyorum" dedi. Sonra oynadı çok acıdığı için 2 kere falan çığlık attım sonra arabanın içine koydu okula kadar birşey demedim okula geldiğimizde "kucağımda taşıcam yürüyemiyon nasıl olsa yani" dedi. "Nee okulda beni kucağındamı taşıcan olmaz"dedim tabiki olmazdı insanlar ne der? olmaz. "Ayağın çok kötü bırakmıyorum olmaz" deyip arabadan indi benim kapımı açıp kucağına aldı. İçeri girerken bahçede kimse yoktu ama içeri girerken herkez bize baktı çok utanmıştım ya Tolga varya sana uydum sonra sınıfa çıkarken Aleyna'nın bakışını gördüm öldürcem onu bu ayağımla bile olsa öldürücem.
Sınıfa girdiğimizde cemreyi gördüm onuda öldürücem herkezin ağızı açık kalmıştı resmen. Sonra tolga sıraya bıraktı beni. Yanıma geçip oturdu bu gün bu ayağımın burkulması şartmıydı ben bu Cemre ve Aleyna'yı her türlü geberticem ama neyse pislikler. Tolga bana bakıp "Hala şunları mı takıyosun şu ayağınla bide bravo Çağla" dedi. Gözümü devirdim Tolga'nın neden bu kadar yakın davrandığını anlamadım ama neyse. Tenefüs çaldığında Tolga'ya mesaj geldi ve yanımdan kalktı ve biryere doğru gitti. Merak ettim ve önümdeki can diye çocuğun bana yardım etmesini istedim. Oda yardım etti Tolga'nın yangın merdivenine gittiğini gördüm ve yangın merdivenine kadar bıraktı . "Can sağol gidebilirsin" dedim tolga'nın sesleri geliyodu. Biraz daha yaklaştım ve sesler netleşti "O kızı neden taşıyarak okula getirdin Tolga ama olmaz böyle oyun oynuyoruz anladımda kaptırma kendini" Ne ne Aleyna'nın sesi ve Tolga'da ordaydı. Allahım ne olur sen beni yanıltma ağlamamak için zor duruyodum bana oyun oynuyorlardı. "Saçmalama Aleyna o kıza bakıcak değilim oyun bu o kızı bu okuldan göndericez işte bana aşık zaten belli değil mi?" dedi Tolga göz yaşlarım sel olmuştu keşke inanmasaydım ben ne kadar safım ya gerçekten. Ayağım acısa bile koşa koşa sınıfa girdim çantamı alıp okuldan çıktım ayağım kırılmış gibi hissediyordum. Bende çağla'ysam bunu ona çok pis ödeticem hatta çok pis...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Gurur Tanımaz
ChickLitÇağla'nın hayatı normal bir dönemeçteydi. tahaki babası ölene kadar babası öldükten 5 ay sonra dayılarına taşınırlar ve Çağla hayatının aşkıyla karşılaşır ve ona aşık olmak istemiyordur. kendiyle savaşır savaşın galibi kim olucak aşk mı gurur mu?