Durdum. Etrafa bakındım kimse yoktu. Kayboldum. İşte sonsuzluğa gitmiştim. hava kararıyodu telefonda çekmiyordu ki.
Kimse yoktu,
Orman,
Ve ben,
Korkuyordum. "İmdaat kurtarın beni" dedim. Sanki duyucaklarmış gibi.
Bir nefes sesi geldi. "Çağla" dedi. Tolga'ydı. "Tolga" dedim sesin gittiğin yere gittim elimi tuttu. "Buradayım korkma" dedi. Sonra yürümeye başladık. Beni aydınlık tarafa getirdi. Gamze hemen koştu. Elimi hemen çektim. "Ya seni o kadar çok merak ettik ki kızım nerdeydin?" dedi. "Tolga gitti aramaya yoksa hocalar biri daha kaybolmasın diye bırakmıyodu" dedi. "Burdayım sadece kaybolmuşum" dedim yere oturarak. "Tamam krizi atlattık herkez eşiyle çadırlara" dedi rehber öğretmeni. "Ben yatmıcam hocam bununla" dedim. "Herkez eşiyle mecburi hiç birşey yapamıyoruz" dedi. Sinirlenerek çadıra girdim. Arkamdan hemen girdi. "Çağla ne olur beni dinle"
"Nedenmiş?" dedim.
"Çünkü seni seviyorum" dedi.
"Ya inanmıyorsam?" dedim.
"İnandırıcam" dedi. Nasıl ya neyine inandırıcak..
"Aleynadan başla o zaman" dedim.
"Senin duyduğunu ve geleceğini biliyodum beni seviyomusun diye test ettim sadece aleynayada kolay oldu sana birşey itiraf ederim dedim. Rol yap sadece demiştim gerçekten böyle olucağını bilemedim. Özür dilerim Seni çok seviyorum" dedi. Çok şaşırmıştım ağlamaya başladım. "Ya inanmıyorsam gine delil yok kanıt yok" Dedim. "Aleyna'yla konuş istersen arıyım ben konuşıyım" dedi. Ve cebinden telefonunu çıkardı. Ara yerine basıp aleynayı aradı
"Alo ne var gine mi işin düştü?" dedi. Şu an inanmıştım. "Hayır bidaha senden yardım istemicem Çağla'dan da uzak dur" dedi. "Aman ne halin varsa gör" deyip suratına kapattı. "İnandın mı şimdi?" dedi. Evet der gibi başımı salladım. Yaklaştı...yaklaştı kalbim durucak.
Beni öpmeye başladı ilk defa bende ona eşlik ediyordum.
"Seni seviyorum" dedi.
"seni seviyorum" dedim.
"O zaman sevgilim olur musun?"
"Evet odunum" dedim.
Sarıldı ve yattık dünyanın en güzel uykusunu uyucağıma emindim çok seviyorum her halimle çok.
Sabah kalktığımda Tolga uyanmamıştı eli belimde diğer elide saçımdaydı. Kurban olduğum ne güzel uyuyordu.
Gözüne doğru uzanıp öptüm.
Uyandı,Gülümsedi,Dahada sıkı sarıldı.
"Rüyada mıyım? Mümkünse uyanmak istemiyorum"
"Uyanmak istemiyoruz olucak o" deyip. Yanağını öptüm. "O öyle olmaz ama" dedi. "Ney nasıl olmaz odunum?" dedim. "Öyle öpülmez böyle öpülür" deyip dudağımı öptü. Ya yerim ama çok seviyorum çok. "Hadi artık gidelim kahvaltı zaten gecede yemek yemedim" dedim.
"Kahvaltıya geçtiğimizde herkez oturmuştu bizde geçtik. Yemek yedikten sonra Gamze'yi görüp yanına gittin aynı anda
"Çok önemli bişey söylicem" dedik.
"O zaman aynı anda diyelim" dedi. Tamam dercesine kafamı salladım.
"BİZ CAN'LA SEVGİLİYİZ"
"BİZ TOLGA'YLA SEVGİLİYİZ"
"Ne oha vallah mı" dedim.
"Asıl sana yuh nasıl oldu bu nasıl sevgili oldun onunla anlat çabuk" dedi. Herşeyi anlattım dediği sadece sen dikkat ette gerisi önemli değil oldu. Tolganın yanına gittim. Ormana doğru el ele yürüdük.
Aleyna önümüze çıktı.
"Siz ayrılmıcağınızımı sanıyosunuz ayrılacaksınız ve Tolga benim olucak" dedi.
"Emin misin bebeğim şu an kimin elini tuttuyosa bırakmaz" dedim. Gülerek "Elbet bırakır"
Tolga "Bak Aleyna bu kız benim" deyip belimden tutarak beni kucağına bindirdi ve öpmeye başladı dünyanın en mutlu insanı olarak ölebilirdim.
Aleyna sinirlenip yanımızdan geçti merhaba Tolga hala beni öpüyodu dudaklarımı ayırıp sarıldım işte bu anda durabilirdi dünya ömrünün sonuna kadar böyle yaşaya bilirdim. Ama Tolgasız asla yaşayamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Gurur Tanımaz
ChickLitÇağla'nın hayatı normal bir dönemeçteydi. tahaki babası ölene kadar babası öldükten 5 ay sonra dayılarına taşınırlar ve Çağla hayatının aşkıyla karşılaşır ve ona aşık olmak istemiyordur. kendiyle savaşır savaşın galibi kim olucak aşk mı gurur mu?