G.Y - 4

44 11 20
                                    

 Medyadaki  "Cem Baykar "

* Alyadua Mera

   Ağabeyim Feza 'ya kızı itmesi için kollarını , gözlerimle işaret ettiğinde güldü . Tabii buldu beyefendi , kıskandıracak yer bu fırsatı kaçırmazdı . Çakma sarışın ise hiçbir şeyin farkında olmadan sarılıyordu ona . Hani bu gruptakiler birbirlerini korurdu ? Hiçbiri Oya 'yı ağabeyimin üstünden çekmek için atak yapmamıştı . Onlar yapmıyorsa devreye bir adet Alyadua girerdi . Oya 'nın kollarından tuttuğum gibi , ağabeyimin omuzlarından çektim .

    Oya , anında bana dönerken yüzünden şaşırmışlık ifadesi vardı . O neyine şaşırıyorsa , artık . Gül gibi ağabeyimi sana kaptırmam , Oya Hanım . Ona tehditkar  bakışlarımı atarak konuştum : " Ağabeyime fazla yakın temasta bulunmazsan memnun olurum cicim . " Grubun diğer üyeleri tabii ki  Sema ve Birant hariç gülmeye başladılar . Oya 'nın yüzü bembeyaz olurken , cevap vermeye kalktı : " Ben sadece sarılmak , yani teşekkür amaçlı . Beni kurtardı ya Feza . Ondan şey ettim yoksa sarılmam ona ." 

  Bu kız neden böyle konuştu ki ? Sanki Türkçe 'yi yeni öğrenen gavurlar gibi . Yok şey etmiş de , teşekkür amaçlı filanmış da . Bana yutturamaz bu numaralı : " Önce sen Türkçe 'yi doğru konuşta gel bacım , galiba unuttun . 2 kelimeyi bir türlü bir araya getiremedin de ." Ağabeyim susmam için kolumu hafifçe sıktığında mecbur susmak zorunda kaldım . Ağabeyim söze başlayınca merakla ne diyeceğini dinledim : " Siz onun kusuruna bakmayın , özellikle sen Oya . Alyadua , biraz kıskanç da ondan ."

  Ben mi kıskancım ? Külliyen yalan ! İftira !

 Birant hafif tebessümle benim yüzüme bakarak konuştu: " Anladık zaten biz onu , neyse sizi daha fazla tutmayalım ." Cem bize elini uzatınca şaşırdım . Bu kadar kısa sürede kaynaşmayı beklemiyordum doğrusu : " Tanıştığımıza memnun oldum , özellikle sen güzel bayan ." Birden elimi tutup , öpmesiyle göz bebeklerim büyüdü . Bu ne hız yiğidim ?! Elimi hemen çekip , etrafımızdaki insanlara baktım . Oya , Sema , Emre ve Sinem gülerken , Feza ve Birant öfkeli bakışlar atıyordu Cem 'e . Demek bizim buzlar prensi , kıskanmış bu iyiye işaret !  

 Ama  Cem 'e  haddini bildirmem lazımdı .Onun gülümseyen suratını görünce , sevindim .Birazdan da gülebilecek miydi acaba ?: " Kes tıraşı Cem , sulanmaya  gerek yok !" Yavaş yavaş gülen suratı soldu . Herhalde düşer suratı . Gülme sesi duyunca o tarafa döndüm . Birant gülmüştü ! Evet , evet kesinlikle gülmüştü !

 Benim baktığımı fark edince hemen eski buz haline döndü . Ağabeyim de , benim kolumdan tutup çekince gitme vaktimizin geldiğini anladım . Onları arkamızda bırakarak , sınıfa yol aldık .  Ağabeyim hemen kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti : " Beni kıskanır mıymış bu cimcime ?" Uyuz ya ! Acaba benim gibi uyuz ağabeyi olan kızlar var mı acaba ? Eğer varsa hepimiz bir olalım ve bu ağabeylerimize günlerini gösterelim . Tamam coşmama gerek yok . Hemen lafı yapıştırdım : " Senin beni kıskandığın gibi Feza ." Ağabeyim yaptığı imayı anlayınca , somurttu . Yanaklarını sıkıp , çektim . Hemen benden kaçmaya kalktı . Tabii ben bırakır mıyım , bırakmam ! Feza sinirlenmiş olacak ki : " Çek ellerini Alya !" Demek ki ismimi kısalttığına göre arkana bakmadan kaç ! Öyle de yaptım . Arkama bakmadan sınıfa koştum .

   Ağabeyimin peşinden gelişini ayak seslerinden anlıyordum . Sınıfa vardığımda kapıyı tutup açtım , ağabeyime dil çıkararak içeri geçtim . Önüme döndüğümde koca bir cüsse ile burun buruna geldim . Refleks olarak kollarımı omzuna katarak tutunmaya çalıştım . O da beni belimden tutup , düşmemi engelledi . Boyu benden uzun olduğu için , kafamı kaldırmak zorunda kaldım . Kafamı kaldırdığımda Birant 'ın yüzüyle karşı karşıya geldim .

  NE YANİ ŞUAN SARMAŞ DOLAŞ OLDUĞUM ADAM , BU GÜZEL KAHVELERE SAHİP OLAN BİRANT MIYDI ?!

ALYADUA - Gökyüzünün YakarışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin