G.Y - 5

27 8 13
                                    

 Multimedia : " Emre Turğut "

  Sevgili okuyucum Sueda , bu bölüm sana ! İyi okumalar tatlım ! 

 * Alyadua Mera 

   Gözlerim kocaman olmuş bir şekilde Birant 'a bakarken , o benim boynundaki kollarımı çözüp , ayağa kaldırdı .  Birden beni kendisinden ayırmasına şaşırmıştım doğrusu . O benim şaşkın halimden , faydalanarak konuştu :" Bende fazla yakın temas sevmiyorum , aynı senin gibi ." Beni az önceki olan olayla kapak ederken , Oya kıs kıs gülüyordu . Ona öfke ile bakınca elini ağzına koyup , kafasını çevirdi . Diğerleri de sessizce gülmeye başlayınca , Birant 'ı boğma isteğim baş gösterdi . Ona dönerek dişlerimi sıkarak konuştum :"Ben bilerek yakın temasta bulunmadım , yanlışlıkla oldu . Yoksa senin iğrenç vücuduna dokunacak değilim ."

  Herkes dediğim şey ile gözlerini büyütünce , ben kollarımı birbirine bağdaştırdım . Birant gülünce , verdiğim poz bozuldu . Ama bunu sinirden kudurması lazımdı , böyle güzel gülmesi değil . Birden gülen suratı donunca şok oldum . Hızlı tepkilerinden ister  istemez korkuyordum .Alaylı sesini duyunca göz devirdim :"Bu vücuda dokunmak için , nelerinden vazgeçmek isteyen kızlar tanıyorum . "

  Allahalla ! Sanki bana dünyadaki tek erkek ! Öyle olsa bile , yine de sana dönüp bakmam be koçum ! Tabii ki bunu içimden dedim . Olayı uzatmaya gerek yoktu , zira ağabeyimin sinirli alış veriş nefeslerini duyuyordum . Yanından geçerken kimsenin duyamayacağı şekilde fısıldadım :"Sen bittim oğlum ."

  Ağabeyim Feza ile sıramıza geçince , Birant 'a baktım . Sırıtarak sırasına geçti . Ağabeyim kolumu dürtünce ona döndüm . Sinirle bana bakıyordu : " Şununla fazla samimi olma , daha ilk gün bismillah ."

  Onu daha fazla kızdırmamak adına kafamı salladım , aklıma gelen soru ile onu döndüm : " Annem , bugün mü dönüyor Adana 'dan ?" Annem , kafasını toplamak için memleketine gitmişti . Bizde ağabeyim ile Adanalı 'ydık . Babamın ölümü bizi sarssa da , annem bizden daha kötü olmuştu . 23 yıllık hayat arkadaşını kaybetmişti . Onlar herkesin gıpta ile bakılacak türden birbirine aşıklardı .

  Ağabeyimin sesiyle gerçek ve acımasız dünyaya döndüm :" Evet annem biz okuldan çıktıktan sonra evde olacak . Annem , artık mutlu olacak , ona istediği intikamı vereceğiz." Haklıydı . Hem babam , hemde annem huzur bulacaklardı sonunda . Yaptığımız şey kötü olabilirdi ama hükümet adalet vermiyorsa bizde suç değildi maalesef . Kaç tane dava açmıştık , sayısını unuttum . Hepsi başarısızlıkla sonuçlandı . Kimse bize hakkımızı vermedi. Bizde zorla almaya karar verdik . 

  Gelen hoca ile ayağa kalkıp , bütün düşüncelerimden silkelendim .

------------------------

 " Benim annem mi gelmiş , hoş gelmiş !"

 Okuldan çıktığımız gibi , hemen eve gelmiştik . Annemi çok özlemiştim . Babamdan sonra ona daha düşkün olmuştum . Annem , üstündeki mutfak önlüğüne , ıslak ellerini silerek bana kollarını açtı : " Evet ben geldim , iki küçük afacanım beni özlemiş de ." Annemin kollarına atlayarak , ona kocaman sarıldım . Ağabeyim , hemen yanımıza gelerek ikimize birden sarıldı : " Bensiz sarılma olmaz hanımlar ."

 Birbirimize iyice sarıldıktan sonra kollarından çıktım . Mutfaktan gelen kokular ile çantamı hemen fırlattım ve içeri koştum . Masada ağabeyim ile en sevdiğimiz yemekler duruyordu . Fırında tavuk , salata , pirinç pilavı . Hemen mutfak lavabosunda ellerimi yıkayarak masaya oturdum . Etrafıma bakınca derin bir oh çektim . Annem o lavaboda yıkadığımı görse , beni öldürürdü . Önümdeki servis tabağını doldurduktan sonra yemeğe başladım .

  " Bari büyüklerini bekleseydin ." Ağabeyimin sesiyle kafamı kaldırdım . Annem ile bana kızgın bakışlar atıyordu . Hemen tatlı yüz ifademle onlara baktım :" Ama çok acıktım ne yapayım ?"

   Annem ve ağabeyim masaya oturdular . Annem kafamı okşayarak konuştu :" Tamam ama bir daha böyle yapma tamam mı ?" anneme kafamı sallayarak onaylayınca yemeğimize kaldığımız yerden devam ettik . 

  Yemeklerimiz bittikten sonra ben hemen çay koydum . Yemekten sonra midemizi bastırsın diye mutlaka çay içerdik . Masayı toparladıktan sonra , çay bardaklarını ayarladım . Çayın kaynamasını beklerken salona geçtim . Ağabeyim ile annem sohbet ediyordu . Tam bende onlara katılacak iken kapı çalmıştı . Onları durdurarak konuştum :" Ben bakarım , siz devam edin ."

 Kapıya doğru yürüdüğümde kapının deliğinden baktım . Kimse gözükmüyordu , simsiyahtı . Kapıyı açtığımda gördüğüm yüz karşısında , ellerimi yumruk yaptım . Yine , ne için gelmişti bu şerefsiz ! Sinirime hakim olamayarak , bağırarak konuştum .

 " NE İŞİN VAR SENİN BURADA PİSLİK ?!"


ALYADUA - Gökyüzünün YakarışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin