16-YANIMDA, YARINIMDA

2.8K 332 156
                                    


Tehdit etmek gibi olmasın ama yorumlar çok az. 40 yoruma yeni bölüm gelir. Sori.

Flashback**

"Haneul, beni burada bekle tamam mı?Hiçbir yere gitme, ben bilet alıp geleceğim."

"Haneul seni bekleyecek.Çabuk gel, çünkü Haneul beklemeyi sevmez."

"Tamam,birtanem."

Çok değil sadece on dakika onu dönme dolap kuyruğunda bırakmış,parkın hemen köşesinde bulunan kulübeden bilet almaya gitmiştim.Haneul'ü görebiliyordum içim rahattı.

"Bayan, kaç tane bilet istiyorsunuz?"

Genç kız sorduğunda gözlerimi ufaklığın üzerinden çekmiş ona çevirmiştim.

" İki tane , lütfen . "

Gülümseyerek bana biletleri uzattığında parayı ödeyip arkamı dönmüstünm.
Sağa sola kafamı çeviriyor,ayak uçlarımda yükseliyordum fakat yine de küçük bedeni göremiyordum.Koşmaya
başlamış,soluğu onu bıraktığım yerde almıştım.
Yoktu...

Kafayı yiyecek gibiydim.

"Çocuk...Çocuk düştü.Buraya bakın!! Birisi ambulansı arasin!"

Kalabalıktan yükselen seslerle nefesimi tutmuş o yöne doğru yürümeye başlamıştım.

Yerdeydi...
Gözleri açıktı ama konuşmuyordu,
hareket edemiyordu.
Yanına eğilip,kalbini dinlemiştim hemen.
Atıyordu.
Tanrıya şükür kalbi atıyordu.

Küçücük elini ellerim arasına almıştım.

"Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim...Affet beni."

Ağlıyordum.
Siren sesleri kulaklarımı doldurduğunda ambulanstan inen görevliler Haneul'ü yerden alıp,ambulansa yerleştirmişlerdi.

Arka arkaya sorular soruyorlardı fakat hiçbirine cevap veremiyordum.Şoktaydım.Ben de ambulansın ön tarafına binmiştim.Çabuk olması için yalvarıyordum yanımdaki ambulansı süren adama.

Hastaneye girdiğimizde onu benden alıp götürmüşlerdi. Sadece beklemem gerektiğini söylemişlerdi ve ben beklemekten başka bir şey yapamıyordum.
Kendimden iğreniyordum.

Gözyaşlarım eşliğinde çalan telefonumu açıp kulaklarma götürmüştüm.

"Rose!Nerdesiniz siz?Kaç kere aradım haberin var mı?"

"Lisa...Lisa*hick*..Hastane-"

Kısa bir sessizliğin ardından zorlukla sormuştu.

"Sana bir şey mi oldu?İyi misin? Korkutma beni!"

"Haneul."

demiştim huçkırıklarımın arasından.

"Haneul dönme dolaptan düştü."

FlashbackEnd*

"İçeri girebilirsiniz bayan,biz elimizden geleni yaptık,sıra oğlunuzda.Uyanmasını bekleyeceğiz."

Oğlunuz...

"Teşekkürler."

Gözyaşları içerisinde yaşlı doktora teşekkür etmiş,kapısı aralık olan odadan içeri girmiştim hemen.
Uyuyordu melek...Bembeyaz olmuştu,dudakları yüzüyle neredeyse aynı renk olmuştu.

Lisa henüz gelmemişti.Geldiğinde belki de asla onu görmeme izin vermeyecekti.Bu yüzden son kez konuşmalıydım,cevap vermese de af dilemeliydim ondan,küçük melekten.

Zilli ||  ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin