Bir erkek arkadaş bulmak sandığı kadar kolay değildi. Birkaç randevu sitesine kaydolup üyeleri incelemişti ama aradığını internette bulamayacağını anlamasına sebep olacak kadar kötüydü durum. Sonra çıkıp dışarda dolanmaya başladı, ki bu daha kötüydü çünkü insanlarda iyi bir ilk izlenim bırakmamak onun en belirgin özelliğiydi.Yaklaşık iki saat süren dolanmanın ardından umutsuz şekilde eve dönerken gördü onu. Bir cafede çay eşliğinde kitap okuyordu. Üzerine yapışan dar bordo gömleği ve altındaki siyah keten pantolonla oldukça hoş bir görünüme sahipti.
Bir süre izleyip yanına kimsenin gelmeyeceğine emin olduktan sonra büyük ihtimalle 30'una yeni yaklaşan adamın yanına gitti. Karşısındaki sandalyeyi çektiğinde yeşil gözler derhal kendisine yöneldi.
"Merhaba, ben Sherlock Holmes. Kulağa garip gelecek ama yardımına ihtiyacım var."
Adam sanki kendisiyle konuşulduğundan emin olmak ister gibi etrafına göz gezdirdi, ardından elindeki kitabı bırakarak kollarını masanın üzerinde birleştirdi. "Beni tanıyor musunuz bayım? Çünkü ben sizi tanımadığıma eminim."
"Evlisin ve iki çocuğun var, birisi kız. Ayrıca hayvan sever birisin, kaç kediniz var?"
"Aslına bakarsan 4, ama sen bunları nasıl--"
"Büyük bir şirkette Ceo olarak çalışıyorsun, eşin ise öğretmen. Ve tatil yapıyorsun, birkaç gündür?"
"Kimsin sen?" diye tekrarladı adam, sinirlenmeye başlıyor gibiydi.
"Ben Sherlock Holmes, danışman dedektif. Sana tüm ayrıntıları anlatırdım ama ilgini çekeceğinden emin değilim. Sadece yardımına ihtiyacım var, karşılığında şirkette çıkan problem her neyse çözmene yardım edebilirim."
Ve böylece, anlaşmışlardı. Tabiki bu, adamın Sherlock'u internette araştırıp güvenilirliğinden emin olduktan sonra olmuştu.
Sherlock durumu anlattığında adam fazlaca hayrete düşmüş görünüyordu. "Yardım dediğinde," diye başladı. "Daha normal bir şey olur diye düşünmüştüm. Ya da daha önemli, hayati."
"Zaten bu oldukça önemli."
"En yakın arkadaşına aşıksın ve ona açılamıyorsun, bu oldukça sıradan bir problem." Adam omuz silkerek konuştu. Nasıl olduysa aralarında samimi bir hava oluşmuştu.
"Benim içinde şirkette para çalan birilerinin olması sıradan, hatta sıkıcı bile denilebilir."
Adam teslim olur gibi ellerini kaldırıp "pekala" dedi. "Evliyim ve eşime aşığım, tam anlamıyla da heteroseksüelim ama bunları kimsenin öğrenmemesini sağlayabiliriz. Açıkcası bu iş oldukça eğlenceli görünüyor, ben varım."
Sherlock kendisine uzatılan eli sıktı ve içten gelen bir gülümseme gönderdi karşısındaki adama. Zor olan kısım hallolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
johnlocked ✔️
FanfictionSherlock, sabırlı biriydi. Sevdiği adamı yıllarca bekleyecek kadar. Yaptığı tüm yanlışları, hataları göz ardı edecek kadar. (Burda John'un onlarca kızla randevulaşmasından bahsediyordu, elbette) Ama sabrının da bir sınırı vardı. Neyse ki o sınıra ge...