Музиката пробиваше дупки в ушите. А дробовете му бяха пълни с дим. Не бе се съгласявал да ходят на клуб. Не му бе мястото тук с тези патерици и Чонгкук трябваше да го знае.
"Какво е това място, по дяволите?"
Каза си Те, забелязвайки какво ставаше по сепаретата. Имаше едни момчета, които се опитваха да пият алкохол от бюста на момичета. На друга маса един мъж провръщаше. А на трета направо правеха секс.
"Ужас."
- Какво е това място? - Провикна се близо до ухото на Чонгкук.
- Любимото ми място. - изгледа го развълнувано.- Харесва ли ти?
Техьонг само го изгледа отвратено и поклати глава за отказ.
Когато се принесоха към свободно сепаре, Те затвори очи и седна, надявайки се да няма никакви течности под дупето му.
"Защо тук е толкова тъмно."
- Ооо Чонгкук.! - трето лице се бе настанило до момчето с чаша в ръка. - Как си?
- Добре съм. - отдръпна се леко от него. - Но ти не миришеш добре. От кога си тук?
- Кой ден сме днес?
"О, боже!"
Чонгкук само поклати глава.
-Това бройката ти за тая вечер ли е? - Провикна се, не усещайки, че Те ги чува.
- Виж кво. - подаде му няколко банкноти. - Изчезни веднага.
Той само ги взе и се премести от тяхната маса, пожелавайки им прекрасна вечер като им се усмихна.
Те не знаеше какво да си мисли.
Но не мислеше и да отдава голямо значение. Нямаше как Чонгкук да го вкара в кревата. Колкото и да иска.
YOU ARE READING
Food With Taste Of Money
FanfictionВсичко започна, когато младия актьор бе свалян от нахалния пекар.