thirty-one

697 104 8
                                    

Техьонг влезе в заведението, по-рано от обичайното.
Часът бе 7:20, а пекарната още бе затворена. Причината за ранното си посещение бе това, че Те не спа особено много тази вечер, дори се събуди много преди алармата.

Момчето закрачи към касата, чудейки се къде бе Чонгкук.

- Чонгкук.? - провикна се.

Миг по късно той излезе от кухнята, посрещайки го с усмивка, нещо което Те не можеше да направи.

- Добро утро. - пожела му Чонгкук.

Техьонг го огледа от горе долу, забелязвайки дрехите на момчето.
Дори не беше се преоблякъл от снощи?

- Прибирал ли си се изобщо? - Попита погнусено.

- Преспах тук. - Засмя се шумно.

Те не разбираше за какво се смее, за това просто седна на най-близката маса.
Чонгкук се мушна отново в кухнята, след което се върна с картонена торбичка.

Както всяка сутрин.

- Искаш ли да поговорим за вчера?- Попита Те, вече отхапал от кроасана си.

- Не мисля, че трябва.

- Как така? - обърка се Те

- Виж.. - направи пауза, за да изпъне крака и погледна към тавана. - Щеше да ми е хубаво ако имаше нещо между нас. Но така е по-добре. Не искам да губя приятелството ти. - Погледна го в очите, които блестяха и се усмихна дори още по широко.

Наистина беше странен тази сутрин.

- А и така имам повече сводоба. Не съм човек, който се оповава на една връзка.

- О. - Техьонг не знаеше как да реагира. Да се радва или да съжалява.

Отхапа още веднъж и сдъвка безшумно.

Изведнъж шум от кухнята, накара двете момчета да се вгледат в затворената врата, докато тя не се отвори.

От там излезе момче на тяхната възраст, слабо и с черна прекрасна коса.

Момчето се взря в Чонгкук, усмихвайки се неловко, когато забеляза, че и Техьонг бе в стаята.

- Добро утро. - пожела им, след като се приближи и седна в скута на Чонгкук.

Те ги гледаше с опулени очи.

- Трябва да тръгвам. - шепнеше, момчето в ухото на Чонгкук, но Техьонг го чуваше ясно. - Имам работа. Надявам се да се видим и друг път.

Чонгкук се наслаждаваше на това как думите на момчето си играеха по кожата му, опитвайки се да не гледа в Техьонг.

- В кухнята ти е много забавно - Продължи. - Не очаквах, че ще е толкова хубаво. - Каза вече отдалечил се.

Техьонг пусна кроасана на масата, молейки се на Бог Чонгкук да беше почистил след техните "забавления" с това момче.

Като говорим за него, то им пожела приятен ден и излезе.

Те повдигна вежда иронично към Чонгкук.

- Прекрасен е, нали? - Ухили му се насреща.

Food With Taste Of MoneyOnde histórias criam vida. Descubra agora