- Разкажи ми нещо за себе си? - направи опит да заговори Те, доливайки му трета чаша.
- Амми.. - Чудеше се от къде да започне. - Аз съм актьор.
- Актьор? - повтори очудено.
- Не съм много известен.
- Това обяснява защо не съм те виждал преди. Няма как да забравя това лице. - погледна го в очите, опитвайки се да го сваля. Отново.
- А ти? Само с пекарната ли се занимаваш.? - отвърна, мъчейки се да не обръща внимание на закачките на Чонгкук.
- Всъщност имам още три.
- О. - отговори объркано.
~~~~
Техьонг не държеше на пиене.
Не бе искал да се напива така в началото, но ето, че това беше факт сега. А Чонгкук само му се присмиваше на идиотщината.- Чувствам се толкова добре. - провикна се. - Ако можех да танцувам щях... - погледна тъжно към крака си. - Щях да те науча как се прави. - засмя се, хълцайки.
- Оо, нямам търпение.
- Всъщност, мисля че не се чувствам добре. - Каза отново, хващайки си корема.
-Хайде. - Стана и помогна на Те да се изправи. - Нека те приберем във вас.
Те тръгна, а Чонгкук го наблюдаваше отблизо да не падне.
Когато стигнаха колата момчетата се настаниха и потеглиха към домът на Техьонг.- Е, това е. - прошепна Те със свити очи от светлината. - домът ми.
- Не. - Поправи го. - Това е вратата ти.
- Съжалявам, но няма да ти позволя да се възползваш от мен..
- Мислиш, че бих го направил? - Чонгкук се приближи, обхващайки кръста на момчето като го приближи до себе си.
Това разстояние не се харесваше на Те и се опита да се измъкне,което накара момчето да го стисне още по-силно.
- Виждаш ли? Не можеш да ми избягаш.
BINABASA MO ANG
Food With Taste Of Money
FanfictionВсичко започна, когато младия актьор бе свалян от нахалния пекар.