twenty-five

755 100 9
                                    

Техьонг постави букета от рози, върху пресния гроб, затваряйки тежките си очи за няколко мига. Бе изморен. Не бе спал от както бе разбрал, а по-лошото е, че с хлиповете си не остави и Чонгкук да заспи.

Момчето толкова се трудеше. Уреди цялото погребение на свой гръб, приюти Те и се грижеше за него, бивайки 24/7 на линия за нуждите му.

Техьонг не искаше да се прибира, не искаше да остава сам, в помещение пълно със спомени.
Боеше се, че няма да го преживее и бе благодарен на Чонгкук за всичко.

Когато се прибраха в дома на Чонгкук , Те тупна на дивана и издиша. Чернокоското отиде до него и му съблече сако то, знаейки, че Те няма да го направи сам. След това седна до него и пусна телевизора, опитвайки се да разсее Техьонг. Намери някакво забавно предаване и го остави.
Минутите се нижеха бързо и докато се усети Чонгкук се прозя, осъзнавайки се колко всъщност му се спеше. От страна на Техьонг получи клюмването на главата му върху неговото рамо.

Техьонг бе заспал.

Чонгкук повдигна тялото му деликатно, пренесе го в спалнята му, поставяйки го на леглото.
Загъна го и след като се увери, че не го е събудил го целуна по челото, пожелавайки му Лека нощ.

°°
Искам да попитам как предпочитате главите.

По-къси или по-дълги от тези?

Или са добре така.?

Също така понеже имаше и текстинг до скоро, искам да кажа, че пак ще има но най-вероятно няма да е скоро

Food With Taste Of MoneyWhere stories live. Discover now