Reggel tizenegykor keltem, meg sem vártam a reggelit, vagy, hogy anyáék is felkeljenek, elkezdtem halkan készülődni. Mivel tudtam, hogy a fiú, valószínűleg még nincs ott, ezért inkább visszafeküdtem a hatalmas plüss macim ölébe, és felhívtam Szabit. Arca megvillant a kijelzőn amire akarva, akaratlanul mosolyogni kezdtem. Megbeszéltünk egy találkozót, azzal le is raktuk. Igen, ilyen esetben nagyon röviden tisztázunk mindent. Elpakoltam a kis táskámba mindent amire szükségem lehetett, majd szeltem az apartman lépcsőfokait. Kinyitva az ajtót megcsapta az orrom, a kinti egészen kellemes meleg levegő. Pedig tél közepén voltunk még a javában, ennek ellenére csak egy pulcsi kellett még kintre is. Én egy fekete, testhez simuló, cicanadrágban voltam, és egy fekete pulcsiban.
Zsebemből előhúztam telefonomat és fülhallgatómat, majd beraktam HRflow x Dzsiiza - Ott hagytál című dalát. Általában ezt hallgattam, mostanában nagyon rá voltam szokva. Eddig csak azért mert tetszett, azonban később a nagy részét meg is tapasztalhattam... Ohó! De még mennyire nem tudtam, mikor útnak indultam... Egy fagyizás mennyire megváltoztathat bármit, el sem tudtam volna képzelni...
Szabi, narancsos-citromos színekben pompázó biciklijének dőlve, fejét, a könyék magasságban tartott mobiljára szegezte. Mikor közelebb értem, fejét felkapta, majd egy mosoly kíséretében, telefonját farzsebébe csúsztatta egy határozott mozdulattal. Kiegyenesedett, egyik kezével barna, sőt inkább már feketés hajába túrt, jobb combját felhúzta, így adott magának egy lendületet, hogy meginduljon felém egy lépést.
- Szia hugica! - húzta mégnagyobb mosolyra száját.
- Szia öcsi! - mosolyogtam vissza kedvesen és megöleltem. Ezek voltak a beceneveink, igen, lehetetlen, hogy hugi és öcsi, de mi így hívtuk egymást, akármennyire lehetetlen lett volna ez a valóságban. El szerettem volna neki mondani, a levelet és a lehetőséget az iskoláról. Szerettem volna......
👉 Remélem eddig tetszett 👈
Folytatás következik ❤️
Ha tetszett ⭐
Szólj hozzá 🌈
Kövess be, ha szeretnél 😋
Facebook; Horváth Lilla
Instagram; jameser_forever
YOU ARE READING
Sötét emlékeim ~ÁTÍRÁS ALATT~
RomanceA nevem Horváth Lilla. 12 éves voltam, mikor úgy éreztem a világ összeomlik felettem. Igen, 12. Nem, nem azért mert elveszítettem a Barbie babámat. Sokkal több volt ennél. Főleg, hogy nem is volt Barbie babám... Mielőtt előítélsz olvass bele a múlt...